Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort ja/nei spørsmål.

 

Uvanlig/farlig med brekninger etter jogging/kardio?

 

Skjer det hele tiden, eller har det skjedd en gang?

Spydde et par ganger når jeg løpte friidrett, hvis jeg presset meg 100 % av max.

 

Vet også om folk som har spydd bare de har trent rolig, og da er det et legeproblem.

Lenke til kommentar

Dobbel fail, spiste fire boller i går og drakk øl så nå er jeg demotivert for å dra og trene. Haha.

En quote som jeg alltid tenker på hver gang jeg er kvial: No excuses!

 

Funker alltid :) Brøyt faktisk en streak på 13 dager på rad med trening på søndag :hm:

Ikke fordi jeg ikke gadd, men fordi jeg ikke var hjemme hele den dagen. Var i Sverige, kjøpte 4 bokser med jack 3d for 200kr pr.stk :dribble:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Langt fra hele tiden. Skjedde idag da eg stod i dusjen og harket opp litt spytt/slim. Løp på tom mage og etter en styrkeøkt.

 

EDIT: Dette var forøvrig den første harde kardioøkta eg har hatt på en stund.

Null stress.

 

Og ja, jeg endte opp på trening, gitt :)

Lenke til kommentar

Dobbel fail, spiste fire boller i går og drakk øl så nå er jeg demotivert for å dra og trene. Haha.

En quote som jeg alltid tenker på hver gang jeg er kvial: No excuses!

 

Funker alltid :) Brøyt faktisk en streak på 13 dager på rad med trening på søndag :hm:

Ikke fordi jeg ikke gadd, men fordi jeg ikke var hjemme hele den dagen. Var i Sverige, kjøpte 4 bokser med jack 3d for 200kr pr.stk :dribble:

Selg en boks til meg :D

Lenke til kommentar
Langt fra hele tiden. Skjedde idag da eg stod i dusjen og harket opp litt spytt/slim. Løp på tom mage og etter en styrkeøkt. EDIT: Dette var forøvrig den første harde kardioøkta eg har hatt på en stund.

Høyrest ut som ein forklaring.

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne noe annet en at det kan være hjertestans. Han snakket visst med sine foreldre over Skype bare noen timer før, og virket helt frisk.

Han har hatt mye problemer med skulderen i det siste, men det kan vel umulig være en dødsårsak.

Kan ikke gjøre annet en å vente på obduksjon, men jeg mistenker hjertestans.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...