Corey Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg er sikker på at hvis man forsker nok på det, så vil det vise seg at light-brusen faktisk er kreftfremkallende. Det er jeg bombesikker på. Herregud, har du noe som helst smart å si? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ut i fra media og wikipedia, så vet jeg at flesteparten sier at det er safe, men når jeg faktisk smaker brusen, så er den så kunstig og dritt at det kan jo bare ikke være riktig. Det er en grunn til at vi har evolvert smaksløker og det er for å unngå dritt som asapartam. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Har jeg valget mellom: Å"nyte" et glass brus inniblant uten noen som helst ekstra kcal, men øker risikoen for kreft med bitte bitte bittelitt, Å "nyte" et glass brus med ca 50kcal pr 100ml som totalt ødelegger for dietten den dagen. Så velger jeg den første! Edit: Balthier842, du mener at vanlig Cola ikke smaker kunstig dritt? Cola Zero og vanlig Coca Cola smaker akkurat det samme om man drikker det til mat. Kommer ikke på en eneste brus som ikke "smaker" E-stoffer. Sukkerfri eller ei.. Nå nevnte ikke du noe om Cola, men jeg brukte det som et eksempel. Bare så du ikke tror jeg tar ord ut av munnen din Endret 30. april 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Du vel å tru på dine eigne meiningar. Eg vel å tru på seriøs forsking. Samtidig ligg det ein liten dose sunn skepsis i bakhovudet på grunn av ryktet aspartam har fått. Eg drikk ikkje brus, så for min del spelar det liten rolle. Har jeg valget mellom: Å"nyte" et glass brus inniblant uten noen som helst ekstra kcal, men øker risikoen for kreft med bitte bitte bittelitt, Å "nyte" et glass brus med ca 50kcal pr 100ml som totalt ødelegger for dietten den dagen. Så velger jeg den første! Kva slags diett går du på der 100 kcal øydelegg dietten totalt? 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ok. Da er vi enige om å være uenig. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Du vel å tru på dine eigne meiningar. Eg vel å tru på seriøs forsking. Samtidig ligg det ein liten dose sunn skepsis i bakhovudet på grunn av ryktet aspartam har fått. Eg drikk ikkje brus, så for min del spelar det liten rolle. Har jeg valget mellom: Å"nyte" et glass brus inniblant uten noen som helst ekstra kcal, men øker risikoen for kreft med bitte bitte bittelitt, Å "nyte" et glass brus med ca 50kcal pr 100ml som totalt ødelegger for dietten den dagen. Så velger jeg den første! Kva slags diett går du på der 100 kcal øydelegg dietten totalt? Drikker aldri bare et glass. Det går fort mye mer til et måltid. Kan fort legge på 400-500 kcal. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Gjennomsnittlig vindhastighet nå er 18m/s... og tilfeldigvis blir jeg å få det rett i fleisen når jeg skal trene i dag. Forbanna motvind Løp den andre veien. Eller du kan glattbarbere leggene og fleisen din for mindre luftmotstand. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Edit: Balthier842, du mener at vanlig Cola ikke smaker kunstig dritt? Cola Zero og vanlig Coca Cola smaker akkurat det samme om man drikker det til mat. Kommer ikke på en eneste brus som ikke "smaker" E-stoffer. Sukkerfri eller ei.. Nå nevnte ikke du noe om Cola, men jeg brukte det som et eksempel. Bare så du ikke tror jeg tar ord ut av munnen din Joa, sukkerfri eller ikke så er jeg ikke noen stor fan av brus. Jeg er helt enig. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Drikker heller diverse fruktjuicer om jeg har lyst på noe søtt. Nada proteiner og mye sukker, men mer naturlig enn al brus, og noe mer næring ihvertfall. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Fuck out the whey: HER GÅR DET I ØL!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg sverger til ananasjuice Lenke til kommentar
aomt Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ok, MUK - det er æsj. Folk spiser frosker, snegler, slanger, baller o.l. bra "næring", men det er æsj! Brus - drikker det så skjeldent at det spiller ikkje noe rolle! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Så vidt meg bekjent er brus og juice nesten det samme. Så på tv2 hjelper deg og der sa de at det var sånn ca. 15 sukkerbiter i en kartong eplejuice. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Juice er langt ifra samme som brus. Men ikke nødvendig å overdrive drikkingen heller. Nektar derimot.. Det er Juice med tilsatt sukker, så det er fyfy. Ok, MUK - det er æsj. Folk spiser frosker, snegler, slanger, baller o.l. bra "næring", men det er æsj! Brus - drikker det så skjeldent at det spiller ikkje noe rolle! MUK? Det er PLUTTSELIG farlig nå.. Er ikke mer farlig en kjøttdeig. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Gi meg MUK anyday. Samme makroer og jeg smaker ikke forskjell (og tviler på at andre gjorde det før MUK plutselig ble new cool i mediene), og gjør kjøtt billigere. win! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hmmm- nå har det alltid vært noe funny business med pølsene. Tyggemotstanden tilsier at det ikke er 100 prosent flatbiff, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Kjøttet i pølser har gått gjennom kverna uansett - at du tror det er MUK fordi det er finmalt beviser vel bare at folk har blitt paranoide av alt tullet i media i det siste. Såkalte eksperter smaker hvertfall ikke forskjell. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Så evig vanskelig det skal være å måle fett % da.. 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er ikkje snakk om "farlig", det er snakk om "æsj" Snegler er næringsrike og er dilikatesse i noen land. Gryte av sau og okse balla er fest måltid i Mongolia. Og makoes er det same... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Kort ja/nei spørsmål. Uvanlig/farlig med brekninger etter jogging/kardio? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå