Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOL, jeg har større bein enn han fyren. Og han er sikkert 190 i tillegg... :D

 

Tviler jeg sterkt på at du har, men du skal få lov å poste bilde for å overbevise meg.

 

Han overgår deg uansett ganske så greit på overkroppen hvertfall ;)

 

20120304-044033.jpg

 

Blir småflau av å lese denne tråden i blant.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

LOL, jeg har større bein enn han fyren. Og han er sikkert 190 i tillegg... :D

 

Tviler jeg sterkt på at du har, men du skal få lov å poste bilde for å overbevise meg.

 

Han overgår deg uansett ganske så greit på overkroppen hvertfall ;)

Smith-mongobøy er tydeligvis the shit for overkroppen da ;)

Lenke til kommentar

Smith-mongobøy er tydeligvis the shit for overkroppen da ;)

Hehe mulig :p Men jeg syns ikke beina hans er så underutvikla heller. Poenget mitt var bare at det blir for dumt at en gjeng forum-tynniser skal sitte her å klage på en fysikk som vi ikke er i nærheten av å oppnå selv.

 

Treningstipsene hans blir en helt annen sak.

Lenke til kommentar

Det som er cluet med mongoen oppforbi (cornelis eller whatever) er jo at han jobber som PT i LA.

Så har Nettavisen funnet ut at di skal lage noen trenings-programmer for sine gjennomsnittlige lesere.

Tror dere da at Cornelis som får veldig godt betalt for sine triks og tips for å bli slik han ser ut i LA, bare pøser ut disse til en nettavis alle kan lese?

 

I think not.

 

Det handler om å gjøre seg selv ekslusiv. Hadde en av hans klienter i LA lest Nettavisen og lest ALLE hans triks som han betaler USD 150 for hver time, så hadde han nok mistet ryktet fort!

Lenke til kommentar

det er sykkelryttere da, din amøbe. akkurat som slalomkjørere er det vesentlig for å ha optimalt sikte i løypen. dust!

 

det har overhodet ingenting med trening å gjøre.

Solbriller har en funksjon, å beskytte øynene fra sollys. Fyren på bildet trener ute og for å forhindre å få sol i øynene så bruker han solbriller, jeg skjønner ikke hvorfor du har så stort problem med det. Hadde det vært bedre om han brukte caps?

Lenke til kommentar
Det er mange som gjør knebøy i smithmaskin sånn som han gjør det, det er ikke skadelig så lenge man såklart velger rett vekt og blabla og det fungerer på sin måte. Er så jantelov i Norge, jeg blir trist :nei2:

Knebøy i Smith kan for så vidt vere greit om ein veit kva ein driv med, men akkurat den varianten der har eg aldri sett. Ut frå vinkelen på kroppen ser det ut som han må bruke ein del energi skrått og. Kva er fordelen med den teknikken i forhold til vanleg knebøy?

 

Har ingenting med janteloven å gjere. Knebøy i Smith meiner eg dei bør la vere å anbefale i artiklar som det. Når det i tillegg er ein variant eg aldri har sett før så blir eg litt skeptisk.

 

pffft. så jævla harry! :nei2: Hvem gidder å ha på seg solbriller når de trener? awwwwriiiite.

2j3ryph.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...