Kjekssjokolade Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 AH! svømte 4,5km idag...ikke så mye kan man si, men dette var et hardt program, fullt av 300m i høyt tempo og mye bf, er nokk skutt imorgen Lenke til kommentar
EDB Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Er det ikke bare å tyne litt hver dag, i akkurat den retningen (spagatten) du vil tøye? 5791032[/snapback] Mulig det, var jo noe sånn jeg antok, men vet jo ikke. Er ikke særlig erfaren når det kommer til trening ol., derfor jeg postet her Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Er så lett å bli distrahert av andre ting når du trener hjemme med mindre du har usedvanlig god motivasjon. Kanskje like greitt å skaffe seg medlemskort på ett eller annet treningstudio i nærheten som attpåtil har alt du trenger, pluss at du får litt ekstra kondisjon når du skal trene. Min mening. 5784819[/snapback] Enig! ved å punge ut et par tusen for et år på studio binder man seg (psykisk) til ett år med trening. og når man først er å trener, hvorfor ikke trene ordentlig? Sånn tenker hvertfall jeg. Riktignok trenger jeg ikke noen til å "holde meg i nakken" for å trene. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Er det ikke bare å tyne litt hver dag, i akkurat den retningen (spagatten) du vil tøye? 5791032[/snapback] Mulig det, var jo noe sånn jeg antok, men vet jo ikke. Er ikke særlig erfaren når det kommer til trening ol., derfor jeg postet her 5791083[/snapback] Vi tøyer mye på trening og treneren vår gav beskjed om at det var lurt å tøye også når musklene var kalde. Da strekker du de mer og du blir mer tøyelig. Når du allerede er varm så vedlikeholder du bare..med mindre du tøyer musklene litt ekstra lenge. Tror det er bevegelighetstrening når du tøyer fra 20s til 2min. Du bør vel være litt forsiktig med å tøye for mye også.. vet ikke om alt stemmer..du får høre litt med andre også Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Ahhh, nyåpnet protein boks Nå må jeg seriøst fikse døgnrytmen min. Den går slik nå, Sove-jobb-sove-trene-sove. Mitt sosiale liv begrenser seg til msn og de på gymmet, selv om det ikke er særlig mange der kl 22. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Driver du på døgnåpen gym ellernoe? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Trodde de fleste gym var åpne til 22.30-23.00. Jeg trener som regel fra 20.30-22.30. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 2 timers treningsøkt? er ikke det litt lenge? Jeg trener skjeldent mer enn en time, og da er jeg vanligvis helt utkjørt. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Trodde de fleste gym var åpne til 22.30-23.00. Jeg trener som regel fra 20.30-22.30. 5799116[/snapback] Noen treningsstudioer i større byer har døgnåpent. Det er ikke noen av de her i byen, men vet det finnes i Fredrikstad hvertfall. Bare å låse seg inn når man vil. Kjekt da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 2 timers treningsøkt? er ikke det litt lenge? Jeg trener skjeldent mer enn en time, og da er jeg vanligvis helt utkjørt. 5799125[/snapback] Smak og behag. Jeg trenger iallefall så lang tid på enkelte dager. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Trodde de fleste gym var åpne til 22.30-23.00. 5799116[/snapback] Hvertfall ikke sats, der ble jeg kastet regelrett på dør når klokka nærmet seg 22. Tror de var ganske lei av meg på slutten, de søte damene i skranka kommenterer det enda når de møter meg på byen Bruker 1-2 timer når jeg er på trening, men en halv time går til å prate tull og trening. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan finne videoklipp av folk som hopper hoppetau på sånn fancy måter man gjør i boksefilmer. Videoklippene bør helst være i saktefilm med kommentar slik at det er mulig å lære seg hvordan man gjør det Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Kjapt spørsmål! En venninne av meg vil ha øvelser for å få mindre lår og rumpe. krympe og stramme opp. Noen som har noen øvelser til det? Trenger helst kjapt svar. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Vi må nok ha bilder for å bedømme den, altså ... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kjapt spørsmål! En venninne av meg vil ha øvelser for å få mindre lår og rumpe. krympe og stramme opp. Noen som har noen øvelser til det? Trenger helst kjapt svar. 5812523[/snapback] Knebøy og stivbent markløft kombinert med høyprotein diett. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hyrlen: Takk for kjapt svar. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Noen her som har noen erfaringer med Dahlblads Three In One? Kjøpte nylig en bøtte med 4kg jordgubb i sverige. Av PF og TN sine opplever jeg PF som overpriset, men OK - og TN sine som ok, men med en grusom smak som minner stygt om 'hundemat'. Men tilbake til dahlblads? Noen som har noen tanker? Her er treningsprogrammet mitt - noen synspunkter? "Nedpress (7)" - 7 er nr på maskinen/apparatet (M) er manual (S) er stang - som i benkpress Edit; utenom dette går jeg på spinning 45 mins til dagen for å få ned fettprosenten. Endret 29. mars 2006 av dark by design Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har oppfattningen at TN er overpriset.. ja, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå