Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke bare å tyne litt hver dag, i akkurat den retningen (spagatten) du vil tøye?

5791032[/snapback]

Mulig det, var jo noe sånn jeg antok, men vet jo ikke. Er ikke særlig erfaren når det kommer til trening ol., derfor jeg postet her :)

Lenke til kommentar
Er så lett å bli distrahert av andre ting når du trener hjemme med mindre du har usedvanlig god motivasjon.

Kanskje like greitt å skaffe seg medlemskort på ett eller annet treningstudio i nærheten som attpåtil har alt du trenger, pluss at du får litt ekstra kondisjon når du skal trene.

Min mening.

5784819[/snapback]

Enig! ved å punge ut et par tusen for et år på studio binder man seg (psykisk) til ett år med trening. og når man først er å trener, hvorfor ikke trene ordentlig?

Sånn tenker hvertfall jeg. Riktignok trenger jeg ikke noen til å "holde meg i nakken" for å trene.

Lenke til kommentar
Er det ikke bare å tyne litt hver dag, i akkurat den retningen (spagatten) du vil tøye?

5791032[/snapback]

Mulig det, var jo noe sånn jeg antok, men vet jo ikke. Er ikke særlig erfaren når det kommer til trening ol., derfor jeg postet her :)

5791083[/snapback]

Vi tøyer mye på trening og treneren vår gav beskjed om at det var lurt å tøye også når musklene var kalde. Da strekker du de mer og du blir mer tøyelig. Når du allerede er varm så vedlikeholder du bare..med mindre du tøyer musklene litt ekstra lenge. Tror det er bevegelighetstrening når du tøyer fra 20s til 2min. Du bør vel være litt forsiktig med å tøye for mye også..

vet ikke om alt stemmer..du får høre litt med andre også :)

Lenke til kommentar

Ahhh, nyåpnet protein boks :love:

Nå må jeg seriøst fikse døgnrytmen min. Den går slik nå, Sove-jobb-sove-trene-sove. Mitt sosiale liv begrenser seg til msn og de på gymmet, selv om det ikke er særlig mange der kl 22.

Lenke til kommentar
Trodde de fleste gym var åpne til 22.30-23.00.

Jeg trener som regel fra 20.30-22.30.

5799116[/snapback]

Noen treningsstudioer i større byer har døgnåpent. Det er ikke noen av de her i byen, men vet det finnes i Fredrikstad hvertfall. Bare å låse seg inn når man vil. Kjekt da ;)

Lenke til kommentar
Trodde de fleste gym var åpne til 22.30-23.00.

5799116[/snapback]

Hvertfall ikke sats, der ble jeg kastet regelrett på dør når klokka nærmet seg 22. Tror de var ganske lei av meg på slutten, de søte damene i skranka kommenterer det enda når de møter meg på byen :wee:

Bruker 1-2 timer når jeg er på trening, men en halv time går til å prate tull og trening.

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål! En venninne av meg vil ha øvelser for å få mindre lår og rumpe. krympe og stramme opp. Noen som har noen øvelser til det?

Trenger helst kjapt svar.  :)

5812523[/snapback]

Knebøy og stivbent markløft kombinert med høyprotein diett.

Lenke til kommentar

Noen her som har noen erfaringer med Dahlblads Three In One?

Kjøpte nylig en bøtte med 4kg jordgubb i sverige.

Av PF og TN sine opplever jeg PF som overpriset, men OK - og TN sine som ok, men med en grusom smak som minner stygt om 'hundemat'.

Men tilbake til dahlblads? Noen som har noen tanker?

Her er treningsprogrammet mitt - noen synspunkter?

"Nedpress (7)" - 7 er nr på maskinen/apparatet

(M) er manual

(S) er stang - som i benkpress

Edit; utenom dette går jeg på spinning 45 mins til dagen for å få ned fettprosenten.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...