Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor viktig er det med belte når mann tar markløft?

 

Viktig er det vel ikke. Bruk det på tunge løft. Ikke vend deg til og bruke det fra sett en, noen ganger trenger man ikke i det hele tatt men på tuni ge løft er det obrukt belte, s vet ikke hvor og hvordan det skal festes en gang :Pg anbefale uansett. Ergo: Tren uten utstyr så langt det lar deg gjøre.

har aldri brukt belte, jeg, s vet ikke engang hvor og hvordan det skal festes.. :)

 

Jeg har brukt belte, jeg vet hvordan og hvor det skal festes :)

 

Hva mente du med svaret egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Muk er en prosess som nyttegjør alle de spiselige delene på kjøttet. Dette hysteriet som er har kommet i kjølvannet av Helstrøm rydder opp-episoden er rett og slett bare patetisk.

 

Enig her. Rart hvordan noen skal holde seg for gode for det "forferdelige" muk. Å bedre utnytte en ressurs er så naturlig som det blir.

 

Ingen som klager over seigmenn som er laget på kokt gelatin - utvunnet fra fettet på grisen. I forhold er muk barnemat

 

Folk er blitt pysete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For alt i verden, fint at de utnytter alt, men betyr likevel ikke at det er greit at det knaser når man spiser kjøtt.

Uansett så er det ikke slik at man ikke har alternativer til muk, for det har man jo.

Lenke til kommentar

For alt i verden, fint at de utnytter alt, men betyr likevel ikke at det er greit at det knaser når man spiser kjøtt.

Uansett så er det ikke slik at man ikke har alternativer til muk, for det har man jo.

 

Det skal mer til enn en liten bruskbit for å ødelegget et måltid for meg. Herregud, det værste som kan skje er at du spytter det ut igjen. Vil heller at kjøttdeigen inneholder muk enn at den er spedd ut med spekk.

 

Helt greit at noen setter seg opp mot å spise muk, men da må samme personene tåle å bli kalt pyse - for å ikke spise alt som ikke er filetèrt og vakuumpakket er rett og slett forfengelig.

Lenke til kommentar

MUK hysteriet stammer nok i all hovedsak fra USA hvor kjøttet behandles med ammoniakk for å kverke bakterier som i tillegg kverker smaken, noe som igjen må tilsettes kunstig i ettertid, også på toppen av det hele blir alt tilsatt fargestoffer for å få bort den unaturlige fargen. Men denne prosessen benytter man seg ikke av her til lands, så norsk MUK er langt fra så ille som den gugga amerikanerne kaller for pink slime.

 

Mmmm, nuggets.

 

pink-slime.jpg

Lenke til kommentar

Hei. Noen som har forslag til proteinpulver? Har brukt Prozyme tidligere, men til den prisen forventer jeg bedre smak..

 

http://gymgrossisten...y-gold-standard - Extreme Milk Chocolate

Gleder meg til hver gang jeg skal drikke shaken.

Takk for forslag :).

Stor forskjell på dette og Prozyme, mtp fordeling mellom kasein og myse? (Prozyme har vel en fordeling på ca 50/50)

Kasein tas sakte opp, men myse protein tas rask opp, rett meg hvis jeg tar feil? Men tror det er ren myse protein hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Gjennomsnittlig vindhastighet nå er 18m/s... og tilfeldigvis blir jeg å få det rett i fleisen når jeg skal trene i dag. Forbanna motvind :hrm:

Det er jo bra, litt motstand :D

Ja, han får passe seg så han ikke ser ut som en gorilla.

Lenke til kommentar
Helt greit at noen setter seg opp mot å spise muk, men da må samme personene tåle å bli kalt pyse - for å ikke spise alt som ikke er filetèrt og vakuumpakket er rett og slett forfengelig.

Trur eg skal kunne leve med det. Ikkje at eg bryr meg stort om kva andre meiner uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...