Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Det øyeblikket man innser at MUK faktisk finnes.

Skulle lage pitabrød med litt grønnsaker og kyllingkjøttdeig. Fant beinbiter i kjøttdeigen... Spiser nok ikke kyllingkjøttdeig mer...

Asj, fy faen.

Blir litt som den gang jeg blanda vodka med pepsi max, drikker ikke pepsi max lengre. :sick:

Lenke til kommentar

Hvor viktig er det med belte når mann tar markløft?

 

Viktig er det vel ikke. Bruk det på tunge løft. Ikke vend deg til og bruke det fra sett en, noen ganger trenger man ikke i det hele tatt men på tunge løft er det og anbefale uansett. Ergo: Tren uten utstyr så langt det lar deg gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hendt noen ganger at det har vært en hard bit i pølsa. Er dette slik muk? Ikke noe problem å spise for min del selv om det skjer :)

 

EDIT: Pølsa er jo sikkert muk, men er denne beinresten liksom en beinbit som har kommet med siden det er muk? Kronglete

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Hvor viktig er det med belte når mann tar markløft?

 

Viktig er det vel ikke. Bruk det på tunge løft. Ikke vend deg til og bruke det fra sett en, noen ganger trenger man ikke i det hele tatt men på tuni ge løft er det obrukt belte, s vet ikke hvor og hvordan det skal festes en gang :Pg anbefale uansett. Ergo: Tren uten utstyr så langt det lar deg gjøre.

har aldri brukt belte, jeg, s vet ikke engang hvor og hvordan det skal festes.. :) Endret av Diskutant
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Da har du fått ett dårlig parti. Kyllingkjøttdeig bruker som regel være freskt og funker godt til å lage kyllingburger med. Men så er det denne greia med MUK og blandede skrotter da...

 

Er det virkelig MUK i kyllingkjøttdeig?

Tror ikke det er det i Prior sin:

http://www.prior.no/fersk-kylling/kyllingkjoettdeig-article30082-13403.html

 

Når det kommer til kylling generelt, så spiser jeg det ikke så lenge det ikke kommer fra Prior.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...