€uropa Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Det pinlige øyeblikket når det viser seg at det er x'en som bruker tredemøllen ved siden av deg. Trykk fort på nødstoppen hennes. 4 Lenke til kommentar
LasH Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hei. Noen som har forslag til proteinpulver? Har brukt Prozyme tidligere, men til den prisen forventer jeg bedre smak.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Det pinlige øyeblikket når det viser seg at det er x'en som bruker tredemøllen ved siden av deg. Trykk fort på nødstoppen hennes. ... og kast deg over henne med et brøl, og ta henne på tredemølla. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Det øyeblikket man innser at MUK faktisk finnes. Skulle lage pitabrød med litt grønnsaker og kyllingkjøttdeig. Fant beinbiter i kjøttdeigen... Spiser nok ikke kyllingkjøttdeig mer... Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hvor viktig er det med belte når mann tar markløft? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Muk er vel grunnen til at jeg aldri har spist kyllingkjøttdeig, enten kalkun eller kylling -filet, eller karbonadedeig... Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Hei. Noen som har forslag til proteinpulver? Har brukt Prozyme tidligere, men til den prisen forventer jeg bedre smak.. http://gymgrossisten...y-gold-standard - Extreme Milk Chocolate Gleder meg til hver gang jeg skal drikke shaken. Endret 29. april 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Det øyeblikket man innser at MUK faktisk finnes. Skulle lage pitabrød med litt grønnsaker og kyllingkjøttdeig. Fant beinbiter i kjøttdeigen... Spiser nok ikke kyllingkjøttdeig mer... Asj, fy faen. Blir litt som den gang jeg blanda vodka med pepsi max, drikker ikke pepsi max lengre. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hvor viktig er det med belte når mann tar markløft? Viktig er det vel ikke. Bruk det på tunge løft. Ikke vend deg til og bruke det fra sett en, noen ganger trenger man ikke i det hele tatt men på tunge løft er det og anbefale uansett. Ergo: Tren uten utstyr så langt det lar deg gjøre. 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Har hendt noen ganger at det har vært en hard bit i pølsa. Er dette slik muk? Ikke noe problem å spise for min del selv om det skjer EDIT: Pølsa er jo sikkert muk, men er denne beinresten liksom en beinbit som har kommet med siden det er muk? Kronglete Endret 29. april 2012 av jigaplow Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Gymgro har en stor del med fettforbrennings produkter, http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/fettforbrenning-5/index.html Er det i det hele tatt poeng med dette? Er det noen av produktene som virker eller kan eg likegodt kaste 500kr på sjøen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Mange av virkestoffene i disse produktene har jo bevist effekt, noen har ikke det. Det har selvfølgelig noe for seg med flere av disse produktene, men om det er verd pengene er en helt annen ting. Jeg for min del ville aldri brukt penger på det. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Søsteren min skal til usa snart, noe hun burde kjøpe til meg mens hun er der borte? Noe spesielt som man ikke får tar i her eller er veldig mye billigere der borte? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 en ting som er litt udigg med kjøttdeig generelt er at det er flere skrotter som er mikset sammen. I den ene pakken spiser du kanskje en blanding av kjøtt fra 100 individuelle kyr. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Hvor viktig er det med belte når mann tar markløft? Viktig er det vel ikke. Bruk det på tunge løft. Ikke vend deg til og bruke det fra sett en, noen ganger trenger man ikke i det hele tatt men på tuni ge løft er det obrukt belte, s vet ikke hvor og hvordan det skal festes en gang :Pg anbefale uansett. Ergo: Tren uten utstyr så langt det lar deg gjøre. har aldri brukt belte, jeg, s vet ikke engang hvor og hvordan det skal festes.. Endret 30. april 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Eg kjøper kun reint kjøtt eller karbonadedeig. Prøvde meg litt på kyllingkjøttdeigen, men synest ikkje det var noko greier. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Da har du fått ett dårlig parti. Kyllingkjøttdeig bruker som regel være freskt og funker godt til å lage kyllingburger med. Men så er det denne greia med MUK og blandede skrotter da... Er det virkelig MUK i kyllingkjøttdeig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Da har du fått ett dårlig parti. Kyllingkjøttdeig bruker som regel være freskt og funker godt til å lage kyllingburger med. Men så er det denne greia med MUK og blandede skrotter da... Er det virkelig MUK i kyllingkjøttdeig? Tror ikke det er det i Prior sin: http://www.prior.no/fersk-kylling/kyllingkjoettdeig-article30082-13403.html Når det kommer til kylling generelt, så spiser jeg det ikke så lenge det ikke kommer fra Prior. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hei. Noen som har forslag til proteinpulver? Har brukt Prozyme tidligere, men til den prisen forventer jeg bedre smak.. http://gymgrossisten...y-gold-standard - Extreme Milk Chocolate Gleder meg til hver gang jeg skal drikke shaken. Takk for forslag . Stor forskjell på dette og Prozyme, mtp fordeling mellom kasein og myse? (Prozyme har vel en fordeling på ca 50/50) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå