wingeer Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Gammel, halvveis mosjonist til venstre og dopet 30-åring til høyre. Helt fair sammenligning, det. Å snakke om at styrketrening er "bedre" enn kondisjonstrening er akkurat det samme som å si at en bil er bedre enn et eple. Fra personen som sammenlignet alle som trener styrke med et stk gorilla. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Noen her som har prøvd seg på et triathlon før? Har vært inne på tanken på å prøve meg på sprintdistanse, men mangler både utstyr og kondisjon. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Gammel, halvveis mosjonist til venstre og dopet 30-åring til høyre. Helt fair sammenligning, det. Å snakke om at styrketrening er "bedre" enn kondisjonstrening er akkurat det samme som å si at en bil er bedre enn et eple. Fra personen som sammenlignet alle som trener styrke med et stk gorilla. Forskjellen er at jeg har rett 4 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Er helt kake. Mandag: Spinning Onsdag: Styrke og 20 min kondisjon Torsdag: Joggetur i parken og kroppsvektøvelser etterpå Idag: 1 time bootcamptrening i parken Ohh løøø. Har fått meg ny jobb forresten, så nå blir jeg superfit Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Har fått meg ny jobb forresten, så nå blir jeg superfit Gratulerer! Kva slags jobb er det? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Heihei alle barn! Prøvde akkurat sånn "abs-wheel" eller treningshjul. Lurte på om jeg skulle innvistere for det virker som god mage trening, men funker det bra? Hva mener dere? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Takk Skal jobbe for hun som eier dette. Ikke le av navnet, jeg tror det er for å tiltrekke kvinner, hehe. Så hun gjør markedsføring og skaffer business, og gir det til meg Passer meg kjempefint, jeg er dårlig på salg. Er enten trening hjemme hos damene eller ute i parker. Finnes nok verre ting å kjøpe enn AB-wheel, men jeg vet ikke om utstyr for magemusklene er noe jeg ville prioritert. Finnes så mange forskjellige øvelser du kan gjøre. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Har bukket under for gruppepresset i mediene og har prøvd forfotløping... Litt tidlig å konkludere etter kun en tur, men den bakken jeg nevnte tidligere; knuste rekorden på nytt! Eller, jeg tror det for jeg hadde ikke med stoppeklokke, men det føltes pokker så fort. For dere halvaper som kun trener styrke: se for dere å hele livet ha løftet vekter med piggtråd på stanga og så ta av piggtråden... 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) For dere halvaper som kun trener styrke: se for dere å hele livet ha løftet vekter med piggtråd på stanga og så ta av piggtråden... Prøv og skaff deg litt erfaring/kunnskap før du drar ting ut av ræva, da. Endret 28. april 2012 av wingeer 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Tro meg, jeg er en veldig pålitelig kilde I følge meg selv. Som er en veldig pålitelig kilde 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 For dere halvaper som kun trener styrke: se for dere å hele livet ha løftet vekter med piggtråd på stanga og så ta av piggtråden... Prøv og skaff deg litt erfaring/kunnskap før du drar ting ut av ræva, da. Da kan vi slå fast at du IKKE trener kondis 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Noen her som har prøvd seg på et triathlon før? Har vært inne på tanken på å prøve meg på sprintdistanse, men mangler både utstyr og kondisjon. Mja, og har en kompis som har Norgesrekorden i Ironman. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Gjennomført ironman er imponerende, norgesrekord er bare vilt. Har lenge hatt lyst til å trene til en ironman, særlig da Norseman, men det blir med tanken. Svømmingen burde gå greit, men 42km løp er det bare å glemme. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Meg er det motsatt, løping og sykling burde gå, men svømming er helt håpløst. Kan såklart svømme, men hverken liker det eller svømmer særlig fort.. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Akkurat gjennomført mestringsøvelse. Gjekk ned 4kg på rundt 20-32 timar. I den forbindelsen lurar eg på kor mykje fettmasse ein kan regne med å miste før muskelmasse, og evt når ein begynnar å brenne vekk muskelmasse? Marsjerte rundt 4-5mil i løpet av 32timar, minimum av mat og søvn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) 4 kilo vann det da...eller? Ei skikkelig spysjuke er finfin slankemetode. Gikk selv ned 6 kilo på to dager med den sjuka Endret 28. april 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Kan umulig vere 4kilo vann. Vann drakk eg til eg nesten spydde. Hadde kanskje rundt 250kcal i mat inntak i løpet av øvelsen. Marsjeringa gjekk i fjellet, langs veg, på sti, i skog etc med sekk, GRU og våpen, så det var relativt mykje utstyr å bere på. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Joda, muligt det. Gikk vel ned noen kilo eg også da vi hadde den øvelsen. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Om du rekner med at du forbrente ca 500kcal i timen, dvs 16000kcal i løpet av øvelsen. 16000kcal = 4kg muskler eller nesten 2 kg fett. Eg vil tippe at det meste du tapte var vatn pluss litt feit. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Eg har ein fett% på rundt 25. Vil eg kun ha forbrent fett å turen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå