Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Gammel, halvveis mosjonist til venstre og dopet 30-åring til høyre. Helt fair sammenligning, det.

Å snakke om at styrketrening er "bedre" enn kondisjonstrening er akkurat det samme som å si at en bil er bedre enn et eple.

Fra personen som sammenlignet alle som trener styrke med et stk gorilla. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gammel, halvveis mosjonist til venstre og dopet 30-åring til høyre. Helt fair sammenligning, det.

Å snakke om at styrketrening er "bedre" enn kondisjonstrening er akkurat det samme som å si at en bil er bedre enn et eple.

Fra personen som sammenlignet alle som trener styrke med et stk gorilla. ;)

Forskjellen er at jeg har rett :wee:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Takk :)

Skal jobbe for hun som eier dette. Ikke le av navnet, jeg tror det er for å tiltrekke kvinner, hehe. Så hun gjør markedsføring og skaffer business, og gir det til meg :) Passer meg kjempefint, jeg er dårlig på salg. Er enten trening hjemme hos damene eller ute i parker.

Finnes nok verre ting å kjøpe enn AB-wheel, men jeg vet ikke om utstyr for magemusklene er noe jeg ville prioritert. Finnes så mange forskjellige øvelser du kan gjøre.

Lenke til kommentar

Har bukket under for gruppepresset i mediene og har prøvd forfotløping... Litt tidlig å konkludere etter kun en tur, men den bakken jeg nevnte tidligere; knuste rekorden på nytt! Eller, jeg tror det for jeg hadde ikke med stoppeklokke, men det føltes pokker så fort.

For dere halvaper som kun trener styrke: se for dere å hele livet ha løftet vekter med piggtråd på stanga og så ta av piggtråden...

• Liker 2
Lenke til kommentar

For dere halvaper som kun trener styrke: se for dere å hele livet ha løftet vekter med piggtråd på stanga og så ta av piggtråden...

Prøv og skaff deg litt erfaring/kunnskap før du drar ting ut av ræva, da. :D

Endret av wingeer
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Prøv og skaff deg litt erfaring/kunnskap før du drar ting ut av ræva, da. :D

Da kan vi slå fast at du IKKE trener kondis :mrgreen:
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gjennomført ironman er imponerende, norgesrekord er bare vilt. Har lenge hatt lyst til å trene til en ironman, særlig da Norseman, men det blir med tanken. Svømmingen burde gå greit, men 42km løp er det bare å glemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...