Cortinarius rubellus Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Havner ikke hos legen på grunn av kreatin, hadde man det så hadde jeg vært dau nå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 noen som vet hva man bør gjøre hvis man kjenner at man harvondt i skulderen når man trener benkpress? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 kan være flere grunner.. en av de kan være at det er slark i leddene dine. da bør du få sjekket dette hos en lege. dersom dette er tilfelle vil det si at skuldrene dine går lettere ut av ledd enn vanlig.. dette fikses ved hjelp av en operasjon, jo før du får fikset det desto bedre er det.. en kammerat av meg hadde dette problemet..operasjon var løsningen. selv har jeg faktsik også slikt problem, skulderen faller ut av ledd titt og ofte, men jeg har ikke giddet å forhøre meg med legen ennå.. men det kommer jeg sikkert til å angre på en gang i tiden Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 noen som vet hva man bør gjøre hvis man kjenner at man harvondt i skulderen når man trener benkpress? 5775682[/snapback] Jeg kan nesten vedde penger på at du løfter skuldrene når du kommer helt på slutten av løftet og det er det som forårsaker smerten. Skuldrene skal aldri høyere enn brystet. Det kan også være at du har for bredt eller smalt grep. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 noen som vet hva man bør gjøre hvis man kjenner at man harvondt i skulderen når man trener benkpress? 5775682[/snapback] Jeg kan nesten vedde penger på at du løfter skuldrene når du kommer helt på slutten av løftet og det er det som forårsaker smerten. Skuldrene skal aldri høyere enn brystet. Det kan også være at du har for bredt eller smalt grep. 5775954[/snapback] Det kan faktisk stemme det. Bør jeg ta pause fra treninga mens det blir bedre, eller finnes det andre måter? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 En gylnen regel når man trener vekter(trening generelt) lytt til kroppen din. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 En gylnen regel når man trener vekter(trening generelt) lytt til kroppen din. 5777376[/snapback] Hva med de som har en kropp som roper "sofa" konstant, da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 hehe, viste noen komme til å si den, hvis man liker å trene, nyter det, det er en livsstil å gleder man seg til å trene, men det er viktig å lytte til kroppen...mange som trener når de har skade, vondt osv. Det skal man ikke gjøre(jeg snakker ikke om å ha gangsperre) jeg knakk ryggen pågrunn av at jeg trente for mye, så det er jævlig viktig å høre hva kroppen sier. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Det kan faktisk stemme det. Bør jeg ta pause fra treninga mens det blir bedre, eller finnes det andre måter? 5777077[/snapback] Kan ta en pause fra benkpress, mange øvelser som går på bryst og ikke sliter så på skuldrene. Jeg sliter selv med at jeg får vondt i skuldra, men det skyldes bare den sinnsyke pumpen jeg får i venstre skuldra. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Noen her som har tips til noen gode bicepsøvelser? Pr dags dato kjører jeg: - Bicepscurl med bredt grep (stående med curlstang). - Sittende bicepscurl med smalt grep (i "taumaskin") - "Roterende bicepscurl" med hantler. Jeg er temmelig sugen på de ulike benevningene, men håper jeg har gjort meg forstått. Særlig den sistnevnte øvelsen føler jeg ikke er så altfor effektiv. Er på jakt etter en avsluttende bicepsøvelse hvor jeg faktisk kjenner at det svir. Takker for hjelpen. Edit: Kjører 6-8 * 4 Tor-Erik Endret 20. mars 2006 av 2ern Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg ville ha innlemmet Scottcurls i programmet (er det kabelvarianten du refererer til som øvelse nr 2?) En øvelse jeg overhodet ikke kan navnet på, men fungerer utmerket er: Kabelmaskin: Startposisjon: Armene rett ut Avslutningsposisjon: Armene bøyd, hendene ved nakke/hode. (håpløst forklart) Underarms Curl/Omvendt underarms Curl er en god måte å avslutte økten på. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det er den øvelsen jeg refererer til som nummer 2 ja, kjører den på nøyaktig samme måte som illustrasjonen, bare at jeg bruker kabler. Føler at jeg får mer igjen for det. Skal teste ut øvelsen du fortalte om senere idag, tror jeg forstår hvordan den er. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Gå for 12-15 reps på den øvelsen. Det handler om å tyne musklene skikkelig imot slutten av økten. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) jeg bare lurte på no tips... jeg trener en del styrke og gikk på boksing før. men for ca 2 måneder siden slutta jeg på boksinga , har blitt lite kondistrening... men kan noen linke til et "normalt" kosthold/diett? må komme i form igjen til sommeren vøtt musklene ekke no problem, de har det helt fint, men trenger no tips til å "deffe" litt før badesesongen... jeg går ikke på no sport på vinteren, er lite kondistrening da, men har spinningssykkel her hjemme og manualer. kostholdet har direkte gått rett til helvete etter nyttår er 16 år, veier 73 kg og er 180 høy, hvis man må vite det for å linke til et ok kosthold til meg... jeg hadde vært veldig takknemlig hvis noen kunne hjelpe meg. Endret 20. mars 2006 av Spazz Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 I dag har eg gått til innkjøp av ei vektstang så nå er det å trene som bare faen.. Noen gode måter å trene med den på da? Får se om det blir en benk og.. Da noe i den gaten.. Begynner å få et lite "home-gym" nå Lenke til kommentar
2ern Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 I dag har eg gått til innkjøp av ei vektstang så nå er det å trene som bare faen.. Noen gode måter å trene med den på da? Får se om det blir en benk og.. Da noe i den gaten.. Begynner å få et lite "home-gym" nå 5782739[/snapback] No offence, men min erfaring med slike "multiapparater" er at de så bak mål som de kan få blitt. De er slarkete og har dårlige muligheter for tilpasning. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er så lett å bli distrahert av andre ting når du trener hjemme med mindre du har usedvanlig god motivasjon. Kanskje like greitt å skaffe seg medlemskort på ett eller annet treningstudio i nærheten som attpåtil har alt du trenger, pluss at du får litt ekstra kondisjon når du skal trene. Min mening. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 jeg bare lurte på no tips...[...] jeg hadde vært veldig takknemlig hvis noen kunne hjelpe meg. 5782398[/snapback] 2-3 joggeturer i uken. trenger ikke mer enn 30 min for å få god effekt. Mange muskler i aktivitet gir forbrenning og O2-opptak i samme slengen. Kondis og deff i ett. (kombinert med sunt kosthold, naturligvis) Lenke til kommentar
EDB Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 HeiHei folkens Hva slags øvelser, noen form for tøying antar jeg, er det som er best hvis man skal bli myk nok til å komme ned i spagatten(?)? Da mener jeg den med bena til hver sin side, og ikke fremover og bakover. No Offence men trener aldri eller gjør så mye av fysisk aktivitet, men skal prøve å imponere min gymlærer, med mindre dette er ett dødfødt projekt? Er ~170cm og ~60 kg, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Er det ikke bare å tyne litt hver dag, i akkurat den retningen (spagatten) du vil tøye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå