OlafG Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har kyllingfilet. Forslag til middag? Maggi Juicy Chicken... Ingen over eller ved siden... Det er SNADDER! De er greie de der, men om du kjøper stekeposer og fyller med litt krydder og olje så får du akkurat det samme til en ganske mye lavere pris. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Det er rimelig digg og lettvindt med Juicy chicken. Men, er det ikke sykt mye salt i det? Snaker hvertfall rimelig salt Edit: Sjekket bak på en pose nå. Det er 17.5% salt i blandingen. Ganske mye i grunn. Jeg bryr meg ikke om det, men tenker kanskje noen andre gjør det Endret 26. april 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Tittel på artikkel " Drømmekroppen er nærme enn du tror" http://www.side3.no/...ticleId=3382784 er ett av de seneste inleggene. Hvor det ca kun vektlegges trening av en muskelgruppe på hele kroppen. De legger faktisk opp til heftig steroidebruk om man skal få "drømmekropp" på 2 mnd, samtidig som at man bare kjører skulderøvelser. Det er rimelig ignorant å tro at man kan ta et skikkelig skippertak rett før sommeren hvert år, for så og se bra ut... Edit: Unnskyld for 2x innlegg Endret 26. april 2012 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Er så alt for mange som kjører den stilen der. "Oi! Nå er det april! Må visst begynne å trene frem mot sommeren!". "Og da var det september! Nå gidder jeg ikke trene før april igjen." Endret 26. april 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Lest på random blogg : Kvinner får ikke klumpete muskler fra vekttrening eller proteinpulver. Hvis det var så lett, ville de fleste gutter i dag vil se ut som Arnold. 2 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Lest på random blogg : Kvinner får ikke klumpete muskler fra vekttrening eller proteinpulver. Hvis det var så lett, ville de fleste gutter i dag vil se ut som Arnold. Det er jo sant? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ble juicy chicken, men i pitabrød med salat, løk, mais og fetaost. Fikk post i dag, og! 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Bah, fullkropps 5x5 begynner å bli noe tungt på kaloriunderskudd. Legger vekk tungløftene til fordel for et par måneder med PHAT (Lenke). Noen som har prøvd dette opplegget? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Bah, fullkropps 5x5 begynner å bli noe tungt på kaloriunderskudd. Legger vekk tungløftene til fordel for et par måneder med PHAT (Lenke). Noen som har prøvd dette opplegget? Det er vel ikke helt anbefalt på kcalunderskudd? Det er jo tyngre enn 5x5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har det som må være blant Norges 5 tyngste bakker på treningsløypa og i dag slo jeg bestenoteringen min opp den... ... en rekord jeg satt i fjor etter 5 måneder med intensiv trening. DETTE BLIR EN GØY SESONG! 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Det er vel ikke helt anbefalt på kcalunderskudd? Det er jo tyngre enn 5x5 Treningsveilederen på gymmet mente det ville være et fint opplegg til å vedlikeholde styrken gjennom sommeren, samt forhåpentligvis pakke på litt strandvolum gjennom hypertrofidagene. Men, bare så det er sagt - dersom jeg ikke føler at energien strekker til så finner jeg på noe annet. Har kjørt Madcow 5x5 i 14 uker og føler at det er på tide å gjøre noen forandringer på treningen. Jeg kommer nok helt sikkert til å gå tilbake til mer heftig styrketrening når høsten setter inn. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Det er vel ikke helt anbefalt på kcalunderskudd? Det er jo tyngre enn 5x5 Det er ikke 5x5 heller, hva med 5x3 , evt med pyramide opp dit, så tar du droppsett etterpå. Da får du tunge vekter opp mot ett toppsett + glykogentømming på slutten. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=6JUl0R1UioQ Underholdende... 3 Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=6JUl0R1UioQ Underholdende... Jobbe 0800-1600 1630-1730 Hjem spise middag 1800-2230 løfte vekter og sjekke damer med rette kurver. 2300-2330 Tid til familie 2330-0700 Sove. En familiefar med de rette prioriteringene her i livet :-) What an complete ass. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Det er vel ikke helt anbefalt på kcalunderskudd? Det er jo tyngre enn 5x5 Treningsveilederen på gymmet mente det ville være et fint opplegg til å vedlikeholde styrken gjennom sommeren, samt forhåpentligvis pakke på litt strandvolum gjennom hypertrofidagene. Men, bare så det er sagt - dersom jeg ikke føler at energien strekker til så finner jeg på noe annet. Har kjørt Madcow 5x5 i 14 uker og føler at det er på tide å gjøre noen forandringer på treningen. Jeg kommer nok helt sikkert til å gå tilbake til mer heftig styrketrening når høsten setter inn. Afaik så er tung styrketrening ideelt for å beholde muskelmasse på kcalunderskudd, og det er fysisk umulig å bygge muskler(volum) på underskudd. Endret 27. april 2012 av Mildir Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Afaik så er tung styrketrening ideelt for å beholde muskelmasse på kcalunderskudd, og det er fysisk umulig å bygge muskler(volum) på underskudd. Det er fysisk mogleg å bygge på underskot, jo. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Afaik så er tung styrketrening ideelt for å beholde muskelmasse på kcalunderskudd, og det er fysisk umulig å bygge muskler(volum) på underskudd. Det er fysisk mogleg å bygge på underskot, jo. Men vist man vil ha bort fettet og samtidig bygge muskler, er det vel bedre å ikke gå i underskudd, men heller spise normalt og legge om treningen til f.eks. 45 min styrke + 45 min fettforbrennende øvelse (sykling, løping osv.)? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Kva betyr det å "spise normalt"? Enten er du i overskot, i null eller underskot. Det blir uansett vanskeleg å finjustere 100%. Du kan springe og trene så mykje du vil, det er kaloribalansen som betyr noko her. Hadde eg hatt feittprosent opp mot 30 og ville gå ned så er det ikkje sikkert eg hadde brukt tid på kardio. Fokuset hadde vore på styrketrening. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå