_dieseL Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Du får begynne med rykk/støt, støt/rykkdrag, kickstøt/pushpress/press fra nakken, så skal du se det blir rygg ut av det. Har du link til videoer som viser de øvelsene? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg kan kjøpe en boks til deg neste gang jeg skal til sverige.. Hvis du kommer på døra mi og henter den.. Ca på grunerløkk Blir litt redd etter de andre kommentarene Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Du får begynne med rykk/støt, støt/rykkdrag, kickstøt/pushpress/press fra nakken, så skal du se det blir rygg ut av det. Har du link til videoer som viser de øvelsene? Frivending: http://www.californiastrength.com/videos/viewcategory/14/clean Støtdrag: Rykk: http://www.californiastrength.com/videos/viewcategory/5/snatch Rykkdrag: Veldig likt støtdrag, bare med rykkgrep. Push press: (fra nakke er akkurat det samme, bare at du starter med stanga på nakken ...)Det er teknisk krevende øvelser, så aller helst burde du snakke med noen som virkelig kan dem for å lære dem. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Støtdrag: http://www.youtube.com/watch?v=6SvyPlv-X08 Får han kølla i klem? Og hva er tanken med åpen munn? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Det vet jeg ikke. Med riktig teknikk skal man fint klare å unngå å klemme juvelene. Han har nokså riktig teknikk, så jeg vil si: Nei. Greia med åpen munn var bare tull. Endret 25. april 2012 av wingeer Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 DOMS i nedre rygg etter markløft i dag. Er det OK at det skjer, eller er det teknikken som må jobbes med? Det gjør ikke vondt, men det er bare litt ømt og smått ubehagelig. Skjedde etter at jeg kjørte toppsett med rest pause. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Det skal du ikke tenke noe særlig på. Så lenge det bare er forsinket muskelømhet, og ikke noe annet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Nyyyydelig intervalltrening i en bakke med 16% stigning dag! Var ett par andre der så jeg hadde noen å "konkurrere" mot. Rævkjørte dem begge midtveis i bakken! Men det svei! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg War Skrevet 25. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2012 Håper det var jenter du konkurrerte mot , med tanke på den analesexen du snakker om. 11 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hvor lang tid tar det før kroppen har "normalt" kreatinnivå igjen når man har sluttet å ta kreatin monohydrat? En uke? Spørs på kosten din, det. Tar nok litt lenger tid enn en uke, riktignok. Mener jeg leste et sted at det var nærmere 4 uker? Hmm. Kan det være mulig at jeg har lest er sted at kroppsbyggere slutter å ta kreatin en uke før en konkurranse for å få ut vannet og være mest mulig markert på dagen? Jeg har prøvd å google litt, men jeg finner ingen god forklaring på den siste forberedelsen kroppsbyggere gjør før en konkurranse. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Håper det var jenter du konkurrerte mot , med tanke på den analesexen du snakker om. For å si det slik, dette var en løpetur de garantert vil ha vansker med å gå etter. 3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Side3 aka nettavisen har så latterlig mange dårlige artikler om styrketrening, de burde forbys og skrive mer om det.. 1 Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) - Endret 31. mai 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) - Endret 31. mai 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Tittel på artikkel " Drømmekroppen er nærme enn du tror" http://www.side3.no/m/?articleId=3382784 er ett av de seneste inleggene. Hvor det ca kun vektlegges trening av en muskelgruppe på hele kroppen. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Hvorfor slipper han stanga på slutten av løftet? For å ikke ødelegge skuldrene? Definitivt en øvelse jeg skal prøve Prøv på øvelsen med tung vekt selv, så skjønner du hvorfor. Endret 26. april 2012 av wingeer Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har kyllingfilet. Forslag til middag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Er personlig veldig glad i wok, masse grønnsaker (ferske eller frosne), strimlet kylling/svin og litt ris ved siden av. Eventuelt Blue Dragon's wok saus. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har kyllingfilet. Forslag til middag? Maggi Juicy Chicken... Ingen over eller ved siden... Det er SNADDER! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Tittel på artikkel " Drømmekroppen er nærme enn du tror" http://www.side3.no/...ticleId=3382784 er ett av de seneste inleggene. Hvor det ca kun vektlegges trening av en muskelgruppe på hele kroppen. Virker som de som legger ut saker for side3 har betalt denne fyren for å få copy+paste gjennom google translate rett fra nettsiden hans, uten å ha noen kompetanse selv. Øvelsene var da greie nok, skal man ha egen skulderdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå