discostu Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nå kommer Diablo 3 snart, så da kan du unne deg noen mnd treningsfri med masse masse gaming! Noen ganger så håper jeg at jeg blir dumpa av dama, får sparken på jobben og knekker beinet på en gang den 15.Mai! Hvorfor skal du knekke beinet når du verken har dame eller jobb? 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) discostu: det høres ut som et deilig liv! Fra en random film av en som løfter 500lb (ca 225kg) i markløft på tubern: -random 1 : "Do you do exercises to strengthen your grip? Cuz a 500 lb dead lift with no straps is fuckin un-real.." -random 2 : "Dude, I wish I had grip strength like that. holy shit lol" Har selv dratt 200kg uten straps. (aldri brukt straps) Bare belte og kritt. Føler at det er langt ifra "unreal". Grepet svikter heller ikke noe særlig uten kritt før jeg runder 180kg. Når er det egentlig normalt at grepet svikter for de fleste lurer jeg på da? Siden youtuberne syntes det er unreal når det begynner å bli så tungt Endret 23. april 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 No har vel aldri den gjengse Youtube-brukaren som spyr kommentarar vore noko god kjelde til informasjon heller. Kva grep kjører du? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nei, det er mye rare uttalelser der, ja! Bruker Omvendt grep, eller Mixed grip som det vel også heter? Varmer somregel opp med overhåndsgrep, men på de tyngre løftene bruker jeg Omvendt Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Skjønner egentlig ikke helt "hatet" mot straps. 3 Lenke til kommentar
magb Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Tror nesten jeg må prøve straps, liker ikke mixed grip og begynner å slite på 140kg med overhåndsgrep Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Skjønner egentlig ikke helt "hatet" mot straps. Skjønner godt "hatet" mot straps. Det er et hjelpemiddel som hjelper kroppen der du ikke er sterk nok selv. Bruk straps og utelukk underarmene fra ligningen for å få progresjon i løftet, eller løft det du klarer å løfte uten hjelpemidler til har fått nok styrkeprogresjon i grepet også.. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre gjør, og folk må gjerne løfte med straps og belte og drakt og det som er, men selv jeg vil løfte med så lite tilleggsfjas som mulig 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Skjønner egentlig ikke helt "hatet" mot straps. Eneste grunnen til at jeg ikke liker straps er at jeg ikke får bedre grepstyrke. Har ikke noe i mot bruken av straps i seg selv. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Skjønner egentlig ikke helt "hatet" mot straps. Skjønner godt "hatet" mot straps. Det er et hjelpemiddel som hjelper kroppen der du ikke er sterk nok selv. Bruk straps og utelukk underarmene fra ligningen for å få progresjon i løftet, eller løft det du klarer å løfte uten hjelpemidler til har fått nok styrkeprogresjon i grepet også.. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre gjør, og folk må gjerne løfte med straps og belte og drakt og det som er, men selv jeg vil løfte med så lite tilleggsfjas som mulig Straps gjør også at du slipper å bruke unødvendig energi på grepsstyrke. Det tar ganske godt på sentralnervesystemet. Dessuten er det lettere å få kontakt med musklene du ønsker å treffe, dersom du slipper å konsentrere deg om å holde stanga. Jeg har begynt å kjøre dragøvelser med straps iblant. Lettere å få fart på stanga, ikke lite utmattende og ikke minst er det mye bedre for hendene. Får helt jævlig vondt i håndflatene av rykkdrag. Dersom en trener over 5 reps forsvinner litt av poenget med straps ... 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Etter 4 søvn i natt satt jeg ny pers på knebøy, jeg er stolt av meg sjøl, gleden var dog kortvarig da jeg så dama ved siden av meg løfta det samme... Og skulle på butikken og kjøpe meg en grandis, endte opp med og kjøpe frukt til og lage en helvettes smoothie isteden, vel det har aldri hent meg før iaf! Endret 23. april 2012 av Ght0 Ret4rd Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Etter 4 søvn i natt satt jeg ny pers på knebøy, jeg er stolt av meg sjøl, gleden var dog kortvarig da jeg så dama ved siden av meg løfta det samme... Maksa du med det sama som jenta ved siden av deg trente med? Hva maksa du? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nei, jeg klarte 4x8 med det samme som hun maksa med,(men som er ny pers for meg) og kiloene er hemmelig! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 kiloene er hemmelig! 6 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Endelig er utesesongen min offisielt igang! Har aldri hatt en så bra førstetur før, men så har jeg tross alt noen måneder trening i beina Unngår jeg alvorlige skader burde det være mulig med topp 20 på en halvmaraton til sommeren. Dessuten, om en drøy måned kan jeg begynne å spe på treningen med sykling så om jeg får en ørliten skade så gjør ikke det så veldig mye. Humøret er på topp! Eat my shlong, suckaz Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Skjønner egentlig ikke helt "hatet" mot straps. Skjønner godt "hatet" mot straps. Det er et hjelpemiddel som hjelper kroppen der du ikke er sterk nok selv. Bruk straps og utelukk underarmene fra ligningen for å få progresjon i løftet, eller løft det du klarer å løfte uten hjelpemidler til har fått nok styrkeprogresjon i grepet også.. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre gjør, og folk må gjerne løfte med straps og belte og drakt og det som er, men selv jeg vil løfte med så lite tilleggsfjas som mulig Straps gjør også at du slipper å bruke unødvendig energi på grepsstyrke. Det tar ganske godt på sentralnervesystemet. Dessuten er det lettere å få kontakt med musklene du ønsker å treffe, dersom du slipper å konsentrere deg om å holde stanga. Jeg har begynt å kjøre dragøvelser med straps iblant. Lettere å få fart på stanga, ikke lite utmattende og ikke minst er det mye bedre for hendene. Får helt jævlig vondt i håndflatene av rykkdrag. Dersom en trener over 5 reps forsvinner litt av poenget med straps ... Har ikke noe hat mot straps, men jeg har heldigvis ikke hatt noe særlig problemer med grep enda, så det er ikke nødvendig for meg. Hvertfall ikke etter at jeg startet med kritt, da åpnet en helt annen verden seg! Men om man ikke har problemer med grepet på den vekten man trener på så syntes jeg det er tull med straps. Da man blir unødvendig svak i grepet om man vender seg til det uten grunn. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Nei, jeg klarte 4x8 med det samme som hun maksa med,(men som er ny pers for meg) og kiloene er hemmelig! Det høres da ikke så ille ut? Og kom igjen, ikke vær pyse! Jeg trener med 40 kg. Endret 23. april 2012 av Broseph Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Trener selv med 40 kg. Et sted må man jo starte! Er ikke flau over den lave vekten, ettersom jeg har hatt veldig stor progresjon i forhold til andre på senteret, som åpentbart starter med for mye vekt. Endret 23. april 2012 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Bedre med 40kg og full bevegelsesbane enn 80kg og kvart/halvbøy. 3 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Nei, jeg klarte 4x8 med det samme som hun maksa med,(men som er ny pers for meg) og kiloene er hemmelig! Dont be a girl! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå