_dieseL Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Tren bare hele kroppen videre, du justerer fettprosenten med kostholdet ditt... Man kan vel også sette opp 1-2 dager i uka for jogging? Eller? Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Tren bare hele kroppen videre, du justerer fettprosenten med kostholdet ditt... Man kan vel også sette opp 1-2 dager i uka for jogging? Eller? Trengs ikke. Alt han trenger er å legge seg litt i underskudd. Kan jo selvfølgelig kjøre HIIT(4x4 etc.), men man trenger det strengt tatt ikke hvis kostholdet er på plass. Endret 21. april 2012 av Tekk Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Var ute å jogget nå, for første gang siden i fjor sommer. Varierte mellom korte spurter, gåing, jogging og intervaller. Brukte 15 min på hele "runden". Tror jeg aldri har vært så nærme å dø i hele mitt liv! Dårlig form! 1 Lenke til kommentar
_dieseL Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Når jeg skal jogge, blir det ute i naturen. Digger det! Er ikke noe fan av å jogge på tredemølle. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Jogga 7 km i gymmen i går. Lengste løypa som var "mulig". Har ikke drevet med noe lignende siden jeg spilte fotball, og kjenner det godt i hoftene i dag. Hardt underlag hele veien. Hadde vonde sko også, vannblemmer på innsiden av begge fotbladene. Frem med nåla ja... EDIT: Rett ned på senteret etter den runden, følte meg _veldig_ god og varm, og økta ble meget god. Kanskje noe jeg burde tenke litt ekstra på. Endret 21. april 2012 av jigaplow Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Tror jeg aldri har vært så nærme å dø i hele mitt liv! Dårlig form! Endret 21. april 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Eit raskt spørsmål til; nokon tips til korleis eg best kan trene magemusklane som ligg på sida utan å ta situps? Skal ha dei best mulig trent til befalsopptak, så dei alternative øvingane må gjere at eg blir sterkare i situps. Ja, du kan kjøre landmines Eller windshield wipers f.eks men det er en veldig tung øvelse Ellers kan du bruke slynger ved å feste to slynger rundt foten og dra opp beina/knærne opp til siden av deg annenhver gang, det trener utrolig mye mage/obliques og er det jeg trener mest for magemuskler! Fra 3:58 i dette klippet Hvis du tenker på å trene musklene som ligger heelt på siden så er f.eks farmers walk en god øvelse med noen veldig tunge hantler, med en hantel om gangen Angående det å trene med folk så liker jeg det sålenge de er seriøse, det beste er hvis de er sterkere enn meg, syns jeg hvertfall. Greit og bli spotta når man kjører tungt og. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Er det vanlig å bli tett i øyrene oppfølgt av kvalme når man trener ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Lurer på om det har noe med den latterlig dårlige luften inne på treningsstudioet. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Det er så kult å trene på studio, når man ender med å måtte ta knebøy i smith-stativ 40 min før stengetid fordi det er en person i hvert sitt styrkerom som opptar knebøy-rakene med en blanding av kukerundt-syndrom og trangen for sirkeltrening som en annen kjerring.. Det er helt utrolig at når jeg for en sjelden gangs skyld trener på dette studioet opplever samme greia på hvert av treningsrommene 40 minutter før stenging på lørdag... Hva faen liksom?? Edit: skrivefeil.. Edit 2: hjalp å få det ut! Endret 21. april 2012 av ChristianL 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Tren bare hele kroppen videre, du justerer fettprosenten med kostholdet ditt... Man kan vel også sette opp 1-2 dager i uka for jogging? Eller? Seff, det hjelper på restitusjon. Det er bra idiotisk å ikke kjøre kardio i det hele tatt som enkelte er så fan av. Jeg er sikker på at kardio KUN har fordeler, hva skulle bakdelen være liksom? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Takk for hjelpa folkens, får vel kanskje begynne å komme meg ut i skauen å jogge litt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg skal faktisk også ut på joggetur i morgen. Det skal bli interessant å se hvor mange meter jeg klarer å løpe før det glir over i gange. Jeg har forøvrig begynt å føre dagbok over matinntaket. Ligger om dagen rundt 1900 kcal, noe som bør være ca 1000 under forbruk. Det er smått flatterende å se hvor utrolig mange "daue" kalorier jeg har puttet i meg tidligere. Dette underskuddet kommer sikkert til å føre til ujevn fremgang i gymen, men det får så være - vinteren er over! Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Er det vanlig å bli tett i øyrene oppfølgt av kvalme når man trener ? Ikke uvanlig å oppleve det når man presser seg i de tunge øvelsene som f.eks markløft. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Tren bare hele kroppen videre, du justerer fettprosenten med kostholdet ditt... Man kan vel også sette opp 1-2 dager i uka for jogging? Eller? Seff, det hjelper på restitusjon. Det er bra idiotisk å ikke kjøre kardio i det hele tatt som enkelte er så fan av. Jeg er sikker på at kardio KUN har fordeler, hva skulle bakdelen være liksom? Eneste ulempe er at det er kjeeeedelig Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jelly? Macros: 1590 kcal / 214g Protein / 11g karb / 73g fett LG <3 Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 MEN, hva er det forno slags mat? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 800g torskefilet pakket inn i 160g bacon, servert med 450g brokkoli, 500g sopp og 100g ost. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Kardio også når man er mæd skinny og kun vil opp i volum ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå