Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er viktig å få i seg nok proteiner for å øke i muskelmasse, dersom du har liten muskelmasse vil det da være spesielt viktig mener da jeg. Men det kommer jo litt an på hvor mye proteiner du får i deg gjennom vanlig kosthod..

 

 

Kommer fra Thai Boksing nå.. Sliten, mørbanket og smerter diverse steder..

 

Det er KONGE :D

Lenke til kommentar
Tviler på at du merker noe særlig forskjell, bare du spiser normalt med mat. Proteintilskudd trenger man når man trener litt mer på langsikt.

 

ta noen armhevninger hver dag, til du blir sliten. Du kommer til å se resultater fort!

5730238[/snapback]

Der ja, takk skal du ha.

 

For dere som ikke vet det, Seether er en 15(?) år gammel jente og er ikke ute etter å få en Miss Olympia-fysikk, men gjøre det godt på testen.

 

Ta armhevinger morgen og kveld. Du vil nok se resultater om du gjør dette et par uker. Det ligger en god del teknikk bak armhevinger. :)

Lenke til kommentar
For dere som ikke vet det, Seether er en 15(?) år gammel jente og er ikke ute etter å få en Miss Olympia-fysikk, men gjøre det godt på testen.

 

Ta armhevinger morgen og kveld. Du vil nok se resultater om du gjør dette et par uker. Det ligger en god del teknikk bak armhevinger. :)

5730358[/snapback]

Snart 17 :p men takk :) skal følge rådet ditt og så får vi se om to uker. Wish me luck ;)

Lenke til kommentar

Om du har lyst til å gjøre det godt på armhevingtesten og er villig til å arbeide for det burde du ta armhevinger så ofte som mulig( fult utvilt), men ikke maksimalt antall armevinger. Ta. f.eks mellom 2/3 av 3/4 maks armhevinger flere ganger daglig så vil man raskt gjøre det bedre på testen. Du må selvsagt jevnlig øke antall armhevinger for å bli bedre. Husk også på at du skal ta armhevingen ordentlig og ikke jukse. Bedre å ta få riktige enn mange gale.

 

Andre triks for å øke antall armheving er å spenne musklene før testen og et annet er å presse fingrene ned i gulvet når du tar armhevinger. Du skal ikke løfte deg med fingrene, bare presse dem ned.

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar
LarsP: Det er tydeligvis ikke en treningstråd, men en kroppsbyggertråd ...

Spørsmål om sunt pålegg blir etterfulgt av spørsmål om man "bulker eller deffer". Hva er sunt med det?

5730477[/snapback]

:roll:

 

Hun/han kunne presisert litt mer hva hun/han tenkte på, det var det jeg mente...

 

Skal hun/han ned eller opp i vekt, vedlikehold eller lignende...

Endret av Camron
Lenke til kommentar
På fredag klarte jeg 95 kilo i benkpress, det vil si en økning på 10 kilo siden sist jeg trente maksløft.

5740373[/snapback]

Som var? (når)

5741780[/snapback]

 

Tja, 3 mnd siden ca.

Spørs nok om jeg ikke har falt ned på det nivået igjen idag, etter fyllekula igår :)

Lenke til kommentar

Lite aktivitet på denne tråden for tiden.

 

Jeg var på trening i dag i Nydalen. Utenfor stod det en kar og ga ut gratisprøver av et nytt produkt. Var en måltidserstatter. Har ikke fått testet det ennå, men sjekket ut nettsiden deres og det var jo ganske rimelige greier.

 

20 porsjoner for 299,- eller noe.. dersom dette er i nærheten av TNs MealTech er det jo værdt å kjøpe..

 

Skal gi tilbakemelding om smak, blandeevne og konsistens senere når jeg har fått testet det.

 

nettsiden deres ser ikke ut som er helt ferdig utviklet, men den er www.basiq.no

 

:) Hva tror dere? Tipper War slakter produktet, men men :tease:

Lenke til kommentar

40% protein av 30 gram,

3-4 av disse ville vært en måltidserstatter.

 

Og tenker du på prisen er Mealtech fortsatt billigere , men tanke på hvor mange poser man må lage for å få en mealtech.

 

Men det billigste er fortsatt å blande protein med karbohydrat

og hive i deg en neve nøtter :yes:

 

 

Men produktet i seg selv er det ikke noe galt med.

Endret av War
Lenke til kommentar

ja, jeg oppdaget etterpå at posene var litt små.. er jo nesten 1/3 av en MealTech pose.. basiq = 30g, MealTech = 80g.

 

Ser jo også ut som om de henvender seg til "normale" folk som ikke får i seg nok næring, og ikke "bodybuildere".. kan være farlig å ha en slik posisjonering da de som gerne kjøper slikt helst trenger noe å bygge med..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...