_dieseL Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Blir det for mye å trene annenhver dag? Kommer an på hva du vil trene Trente bryst+triceps på mandag. Tenkte å trene rygg og biceps i dag, noe jeg gjorde på lørdag men føler litt stølhet fortsatt og tenker at det kommer til å gå utover effektiviteten/innsatsen. Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 noken som har gode linker til splitt trening tips osv ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Trente bryst+triceps på mandag. Tenkte å trene rygg og biceps i dag, noe jeg gjorde på lørdag men føler litt stølhet fortsatt og tenker at det kommer til å gå utover effektiviteten/innsatsen. Hva med å heller trene bein og skuldre idag? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Blir det for mye å trene annenhver dag? Jeg trener hver dag, men ikke samme muskelgrupper hvis jeg har kjørt de hardt. Kommer an på hva du vil trene. Annenhver dag er null stress, men du bør jo likevel variere belastningen. Edit: siden jeg har sneket meg inn i tråden her, er det noen som vet om et nettsted/opplegg for å forbedre balanse og bevegelighet? Balanser? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Blir det for mye å trene annenhver dag? Dersom du holder på med isolasjonsøvelser, splitter muskelgrupper og hele pakka kan du fint trene annenhver dag. At du er støl har ingenting å si for hvordan økta di blir. Dersom du trener tung knebøy, tung markløft og generelt tunge øvelser som sliter på sentralnervesystemet kan det være lurt å ha et jævlig godt program, eller være litt forsiktig. Edit: siden jeg har sneket meg inn i tråden her, er det noen som vet om et nettsted/opplegg for å forbedre balanse og bevegelighet? Bevegelighet: Du må tøye. Diverse tøyeøvelser finner du på exrx.net. Gjør så mange du vil. Balanse: Tren etbensknebøy, rykkbøy med stanga, og generell dilldall på balansepute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Prøv noe annet. Ulike PWO har ulike samansetninger, som fungerer ulikt. Ein ting fungere bra for noe, mens har lite effekt på noe andre. Eg bruker ACG3. Eg blir ikkje "gira" av den, men eg merka at eg greier å pushe meir når eg bruker den. Har lyst å teste ut C4 frå cellulor og se korleis den fungerer. Skal prøve med flere skjeer idag. Kom til å tenke på at koffein ganske ineffektivt på meg Men får se. Var forsåvidt tilbud på Jack3d i Sverige når jeg var der den 3. april, muligens fordi det skulle bli forbudt den 9. (?). Lenke til kommentar
Hertug1. Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Hva spiser folk før trening? Har alltid brukt å stappe i meg en boks cottage cheese, men har funnet ut at det kanskje hadde hvert lurt med litt karbohydrater også. Endret 18. april 2012 av Hertug1. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Eg bruker ACG3. Eg blir ikkje "gira" av den, men eg merka at eg greier å pushe meir når eg bruker den. Har lyst å teste ut C4 frå cellulor og se korleis den fungerer. C4 er det største bullshitet jeg noengang har prøvd. Du kan gjerne få kjøpe min hvis du vil. Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) - Endret 31. mai 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hei hei alle barn! Noen som vet hvor stort utslag alkohol kan ha på den fysiske skikken? Tenker da på ei liten kule i ny og ne? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Så vidt jeg vet har det ingen innvirkning, bortsett fra dehydreringen alkoholen bringer med seg, og hvis alkoholen erstatter inntak av næring. Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Er dette en bra to-splitt eller? Dag 1: Bryst, triceps, skuldre, trapezius, mage. Dag 2: Bein, rygg, biceps. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Merker fremgang allerede med treningen, er inne i min 5 trenings uke å trener med 45kg i benk, Synes det er greit for og være 15 Føler ikke helt samme fremgangen når det gjelder lårene, det er vell det som henger mest etter. Hvordan trener du lår? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Merker fremgang allerede med treningen, er inne i min 5 trenings uke å trener med 45kg i benk, Synes det er greit for og være 15 Føler ikke helt samme fremgangen når det gjelder lårene, det er vell det som henger mest etter. Hvordan trener du lår? Knebøy, benpress, utfall og til slutt tar jeg lårcurl Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Da er det ikke noe galt med øvelsene. Har du akkurat begynt med styrketrening? Framgangen blir nok jevnere etter hvert. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Er inne i min 5 uke nå Er ikke veldig gammel heller Satser på at det blir bedre. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Prøv noe annet. Ulike PWO har ulike samansetninger, som fungerer ulikt. Ein ting fungere bra for noe, mens har lite effekt på noe andre. Eg bruker ACG3. Eg blir ikkje "gira" av den, men eg merka at eg greier å pushe meir når eg bruker den. Har lyst å teste ut C4 frå cellulor og se korleis den fungerer. Skal prøve med flere skjeer idag. Kom til å tenke på at koffein ganske ineffektivt på meg Men får se. Var forsåvidt tilbud på Jack3d i Sverige når jeg var der den 3. april, muligens fordi det skulle bli forbudt den 9. (?). Jack3d er muggel... Pepperpikk, kviser og den funker bare i et kvarter selv om jeg tar fire scoops. Klør i trynet som på den verste pepperhøyen du kan tenke deg og generelt bare DRIT... Takke meg til Efedrin/ECAstack... Det funker lengre, mye mer forutsigbart og er magisk hva astma angår... Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hei hei alle barn! Noen som vet hvor stort utslag alkohol kan ha på den fysiske skikken? Tenker da på ei liten kule i ny og ne? Leser mye forskjellig... Selv øker jeg ikke akkurat første treninga etter ei fyllekule. Og hvis jeg har flere slike kuler for ofte, og så plutselig har en av-periode, så kjenner jeg at alt er mye bedre i av-perioden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jack3d er muggel... Pepperpikk, kviser og den funker bare i et kvarter selv om jeg tar fire scoops. Klør i trynet som på den verste pepperhøyen du kan tenke deg og generelt bare DRIT... Takke meg til Efedrin/ECAstack... Det funker lengre, mye mer forutsigbart og er magisk hva astma angår... Fungerte faktisk bedre med 2 skjeer, men går nok opp på 3. Efedrin er absolutt ikke et alternativ for meg ettersom jeg har en historie med høyt blodtrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå