Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Første inntrykk av Jack3d, merka lite forskjell :-)

Mistenker at det er som mye annet, oppskrytt.

 

Hvor mange scoops hadde du da? ;)

Som anvist på pakken, 1 skje de første 3 gangene.

Men ettersom du spør, antar jeg dette er for lite :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første inntrykk av Jack3d, merka lite forskjell :-)

Mistenker at det er som mye annet, oppskrytt.

 

Hvor mange scoops hadde du da? ;)

Som anvist på pakken, 1 skje de første 3 gangene.

Men ettersom du spør, antar jeg dette er for lite :-)

 

Jepsi pepsi.

 

Prøv 3 (som også er anvist på pakken som max).

Tar ikke kroppen din fyr da, så har du veldig høy toleranse for koffein og lignende stoffer :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Mener at det stod at jeg skulle ta max 1 de 3 første gangene, og så maksimalt øke med en halv skje etter det.

Muligens hukommelsen er noe vag dog.

 

Ser det var kreatin i den og, men det er vel ikke tilstrekkelig med kun den kreatinen?

Lenke til kommentar

Mener at det stod at jeg skulle ta max 1 de 3 første gangene, og så maksimalt øke med en halv skje etter det.

Muligens hukommelsen er noe vag dog.

 

Ser det var kreatin i den og, men det er vel ikke tilstrekkelig med kun den kreatinen?

 

Mengdene kreatin i slike tilskudd pleier sjelden å være nok hvis du skal gå etter den typisk anbefalte mengden kreatin.

Lenke til kommentar

Mener at det stod at jeg skulle ta max 1 de 3 første gangene, og så maksimalt øke med en halv skje etter det.

Muligens hukommelsen er noe vag dog.

 

Ser det var kreatin i den og, men det er vel ikke tilstrekkelig med kun den kreatinen?

Nei, ikke tilstrekkelig med kun den kreatinen, men eneste grunnen til at det er kreatin i pre workoutprodukter er for å fylle opp boksen.

Jeg hadde prøvd 2 scoops før du prøver 3, bare et tips når det begynner å stikke i trynet...

Lenke til kommentar

Noen her som trener alene på treningssenter? Har lenge lurt på å begynne, men jobbtider krasjer med kompiser, så derfor må jeg muligens trene alene i en periode. Er mest styrke jeg skal trene, men da vil jo noen øvelser være lite smart å gjøre. Som benkpress f.eks.

Lenke til kommentar

Er du redd for fremmede mennesker? har aldri opplevd at noen har sagt nei til å spotte et par tunge sett.

 

At du ikke kan trene benkpress når du er alene er tull :) Du makser neppe hver gang, du trener neppe til failure hver gang, og når du feiler er det ikke verre enn å rulle stanga ned til hofta og reise seg, eventuelt trene uten låser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Mnjaa.. I en av SYTYCS-videoene påstår de bastant at du SKAL se opp, for å få presset fram brystkassen, mens Rippetoe m.fl. mener motsatt...?

Ja, jeg stusset på det samme. Jeg synes Rippetoes måte gir mest effekt for min del. Bare det å holde slik han sier har hjulpet endel på å få knebøy til å bli en av de øvelsene jeg liker best.

 

Det er mulig at en kombinasjon fungerer bra. Får prøve neste økt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nei, ikke tilstrekkelig med kun den kreatinen, men eneste grunnen til at det er kreatin i pre workoutprodukter er for å fylle opp boksen.

Jeg hadde prøvd 2 scoops før du prøver 3, bare et tips når det begynner å stikke i trynet...

Greit, da forsetter jeg bare på den kreatinen jeg allerede går på.

Prøver 2 scoops neste trening, og så eventuelt vurdere om jeg skal gå opp 1/2 eller 1 scoop til.

Lenke til kommentar

Noen her som trener alene på treningssenter? Har lenge lurt på å begynne, men jobbtider krasjer med kompiser, så derfor må jeg muligens trene alene i en periode. Er mest styrke jeg skal trene, men da vil jo noen øvelser være lite smart å gjøre. Som benkpress f.eks.

Jeg trener alltid alene (foreveralone.jpg) og benkpress er vel eneste øvelse jeg har noe reelt behov for spotter. Det løser jeg enkelt med at jeg spør den personen som tilfeldigvis står ved siden av meg der og da om han gidder spotte meg en runde. Aldri opplevd at noen sier nei eller tar det negativt på noen som helst måte. Ettersom jeg trener 531 nå er det bare siste settet jeg har behov for spotter uansett.

Lenke til kommentar

Første inntrykk av Jack3d, merka lite forskjell :-)

Mistenker at det er som mye annet, oppskrytt.

Prøv noe annet. Ulike PWO har ulike samansetninger, som fungerer ulikt.

Ein ting fungere bra for noe, mens har lite effekt på noe andre.

 

Eg bruker ACG3. Eg blir ikkje "gira" av den, men eg merka at eg greier å pushe meir når eg bruker den.

Har lyst å teste ut C4 frå cellulor og se korleis den fungerer.

Lenke til kommentar

Blir det for mye å trene annenhver dag?

 

Jeg trener hver dag, men ikke samme muskelgrupper hvis jeg har kjørt de hardt. Kommer an på hva du vil trene. Annenhver dag er null stress, men du bør jo likevel variere belastningen.

 

Edit: siden jeg har sneket meg inn i tråden her, er det noen som vet om et nettsted/opplegg for å forbedre balanse og bevegelighet?

Endret av Anaio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...