Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Hvordan syntes dere denne 2-splitten ser ut?

Bryst, Skuldre og Triceps (Mandag og Torsdag)

Benkpress 4x8-12

Incline benkpress 4x8-12

Cable Crosses 3x8-12

Overheadpress 4x8-12

Upright Row 4x8-12

Pushdowns 4x8-12

Smal Benkpress 3x8-12

Bein, Rygg og Biceps (Tirsdag og Fredag)

Rygghev - 2x10

Knebøy - 3x8

Markløft - 2x8

T-Bar Row - 3x8

Cable Row - 3x8

Biceps Curl - 3x8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er den øvelsen? Hvilken øvelse?

Det var svar på posten over meg. Heise deg opp eller nedtrekk som er samme ulla.

Roing osv er rygg-tykkelse.

1 cm masse på nedtrekkmusklene så går man rundt som Arnold med armene ut fra kroppen.

Triceps er også større en biceps , så ved å trene det ved en fokusrunde så får man større armer en om man fokuserer på biceps.

Lenke til kommentar
Hvordan syntes dere denne 2-splitten ser ut? Bryst, Skuldre og Triceps (Mandag og Torsdag) Benkpress 4x8-12 Incline benkpress 4x8-12 Cable Crosses 3x8-12 Overheadpress 4x8-12 Upright Row 4x8-12 Pushdowns 4x8-12 Smal Benkpress 3x8-12 Bein, Rygg og Biceps (Tirsdag og Fredag) Rygghev - 2x10 Knebøy - 3x8 Markløft - 2x8 T-Bar Row - 3x8 Cable Row - 3x8 Biceps Curl - 3x8

Ville flytta baseøvelsene øverst i programmene, ellers fungerer de greit. Altså Benkpress til Overheadpress, og Knebøy - Markløft ----. Dette er da det eg personlig foretrekker.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd golf og sett på golf, i tillegg til at en venn av meg spiller det jevnlig. Det eneste som er anstrengende er at det tar sinnsykt lang tid. Men dersom du hadde gått og plukket blomster i like lang tid hadde du sikkert blitt like sliten.

Spiller du golf en time og sammenligner med en annen sport som blir utført i en time, er golf svært lite anstrengende...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva synes du selv om å kjøre mark og knebøy på samme dag? jeg liker det iallefall ikke

Jeg syntes det går greit når jeg har 2-3 sett på bøy og kun 1 eller 2 sett på markløften. Noen ganger kan det bli jævelig tungt, men.

Kjør lettere knebøy(-20% typ) de dagene du har markløft. Ev. kan du trene frontbøy den dagen. Det er vel ikke anbefalt å kjøre full pes i begge to i samme økt.

Lenke til kommentar
Det er den øvelsen? Hvilken øvelse?

Det var svar på posten over meg. Heise deg opp eller nedtrekk som er samme ulla.

Roing osv er rygg-tykkelse.

1 cm masse på nedtrekkmusklene så går man rundt som Arnold med armene ut fra kroppen.

Triceps er også større en biceps , så ved å trene det ved en fokusrunde så får man større armer en om man fokuserer på biceps.

Aight, da skjønner jeg mer hva du mener. Jeg må fokusere litt mer på lats fremover merker jeg så kjører nå assited chins 10-12 reps 4 sett. Noen fler tips?

Facebook er ikkje ein treningslogg, hold det til forum som dette ;)

Heh, tja. Er det no bedre med de som sitter på dritern og logger eller alle de som poster bilder av horeungen sin støtt og stadig? Fb er til for å lage teite statusoppdateringer, syns ikke alltid treningslogging er det verste...

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd golf og sett på golf, i tillegg til at en venn av meg spiller det jevnlig. Det eneste som er anstrengende er at det tar sinnsykt lang tid. Men dersom du hadde gått og plukket blomster i like lang tid hadde du sikkert blitt like sliten.

Spiller du golf en time og sammenligner med en annen sport som blir utført i en time, er golf svært lite anstrengende...

Det er greit nok, men golf spelar ein normalt i 3-5 timar i slengen. Det er ikkje anstrengande, men utmattande. Det er derimot andre idrettar som er mindre slitsame.

Lenke til kommentar

Går helt greit gjennom tollen, det er i hvert fall min erfaring. Nå har jeg riktignok bare bestilt pakker på under 200 kroner (bruker du koden PID324 får du 5% avslag på førstegangskjøp :whistle: ). Tropical fruit punch går helt greit ned, men noe særlig godt er det ikke.

Lenke til kommentar

Erfaringen min med Jack3d er veldig bra.

Funker flott hvis du doserer riktig, og ikke tar det altfor ofte.

Har aldri hatt problemer med å bestille det fra utlandet.

Edit:

Finn 1 feil:

65102.jpg

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...