Ol'H Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Banan og eple er jo bare vann og fruktsukker. Makrell i tomat smaker jo føtter nesten alt kjøttpålegg som er rent er sunt. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Er det noen som har noen sunne påleggstips?*Trenger tips til hva jeg kan ha på brødskiven som er sunt. EDIT: *pålegg, ikke påleg. 5704959[/snapback] sardiner, makrell i tomat, tunfisk og rene kjøttpålegg. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Rent kjøttpålegg, vil det si saltpølse og servelat etc? Endret 5. mars 2006 av Evil_Nerd Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Altså, er du på deff eller bulk? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Rent kjøttpålegg, vil det si saltpølse og servelat etc? 5706086[/snapback] Jeg mener kjøtt som ikke er skjært opp fra pølser o.l. Servelat og salami lages av annenrangs kjøtt og diverse andre ting. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som vet hva havgregryn koster sånn ca? Og kan jeg ta meg et eple/drikke noe vann nå? eller skal alt "for" sløyfes helt? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Havregryn er billig, maks 30,- Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Du kan drikke vann ja, for guds skyld... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hva med Eple da.. kan jeg spise det? Er sugen på noe å spise, men siden de fleste sier at kroppen ikke har bruk for mat mens den sover.... Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Seriøst, det har absolutt ikke noe å si. Spis normalt, tren regelmessig og ikke få i deg godteri, brus og 'junk-food'. Endret 5. mars 2006 av Zerblat Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hva med Eple da.. kan jeg spise det? Er sugen på noe å spise, men siden de fleste sier at kroppen ikke har bruk for mat mens den sover.... 5706284[/snapback] Jeg sier at du ikke har bruk for store mengder karb, en brødskive med et par ekstra skiver skikkelig pålegg f.eks er null problem og spise. Men dropp og drikk flere glass melk. Endret 5. mars 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Rent kjøttpålegg, vil det si saltpølse og servelat etc? 5706086[/snapback] saltpølse og servelat er prakteksempler på det som ikke er rent kjøttpålegg. mase fett og dritt i. f.eks roastbeef og kokt skinke er rent. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Stemmer, kokt skinke er et bra pålegg, særlig roastbeef som faktisk er godt...Salami og slik dritt er det best å holde seg unna... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kalkun- og kyllingpålegg får også pluss i boka. Salt får du i deg nok av fra før, ikke spis salt kjøtt. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Og hvor mye koster havregryn? Hvilken produsent har den beste havregrynen? Hilsen flau nybegynner .. 5702029[/snapback] Jeg pleier og kjøpe bjørn lettkokte havregryn på kiwi, koster en tier på 1kilo ta ca 100g ( ta på øyemål ) i en skål, kutt opp en banan som du legger oppi, litt rosiner og melk. Og et glass appelsinjuice ved siden av så har du en knallgo frokost! Endret 7. mars 2006 av HuzZzla Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Huff, før ei kipen uke det kommer til å være. Tatt en uke fri fra styrke og sku fortsette å jogge. Men noe uforutsett vil ha det til at jeg ikke sku trene i det hele tatt, fått en kraftig strekk i muskele eller senne under fot bladet. Mistenker mine dårlige vintersko og en krampe da jeg var ute og gikk her om dagen, får nu humpe rundt på krykke en stund til jeg kan fortsette jogging. Snakk om førbanna dritt alså. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvor lenge? Er det bare for 2 uker eller noe så skader det virkelig ikke om du har trent en god stund i forveien. (Selv om jeg pers. har erfart at 5 dager fri er hellvette så lenge jeg er på pause) Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvor lenge? Er det bare for 2 uker eller noe så skader det virkelig ikke om du har trent en god stund i forveien. (Selv om jeg pers. har erfart at 5 dager fri er hellvette så lenge jeg er på pause) 5716214[/snapback] Veit det, men å sitte i ro er så førbanna kjedelig serlig når jeg ikke kan gå. Jævlig rastløs og umulig å sitte i ro, når man er vant til å være i bevegelse hele tia så er det inmarig kjedelig. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Satser på at det går fint å spørre om dette her.. Om to uker skal vi ha en armehevingstest. Skal ærlig innrømme at jeg ikke greier å ta mer enn et par "skikkelige" armhevinger. Pleier derfor bare å ta dem på knærne..men på denne testen teller kun ordentlige armhevinger. Så hvordan kan jeg forbedre meg i løpet av disse to ukene? Kan jeg ta armhevinger hver dag eller overbelaster jeg armene da? Er det noen andre øvelser enn armhevinger jeg kan gjøre for å bli sterkere? Takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Benkpress, tren dette hver 3. dag. Resultatet blir mye bedre med proteintilskudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå