Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
konstant sult med andre ord? Fordel med mat noen timer før treninga.

5686724[/snapback]

Nei, heller motsatt ... Har alltid med et nød-tørk med papir i lomma. :blush:

5686740[/snapback]

Huff, fordel å gjøre drittarbeid før du jogger. Kan hende det hjelper med å spise mindre måltid noen timer før trening og mer fiberrik kost. Ellers ikke mye jeg veit om slike problem annet enn å legge litt om på kostholdet.

Lenke til kommentar
er så sykt råtten i magen om dagen? kan det være noe kostholdgreier?

 

fiser jo hele tiden. ca 1 gang i minuttet er tarmene mine klare til å avlevere ny dose! :(

 

har vært slik i en uke.. har til tider ganske vondt i magen..

5685411[/snapback]

Prøv noe helt annet til kost en dag? Veit av erfarin mye sterk mat gir mye gass, men å kjøre forsjellig kosthold kan jo hjelpe. Bytter ut havregryna til frokost med havregrøt eller noen skiver med speltbrød og sitron pepper makrell :) av og til. Mange måter å få like mye nytte av dagens viktigste måltid. Men kan jo altis være noe sykdoms relatert så kansje oppsøke lege siden det har vært så lenge?

Endret av curtiis
Lenke til kommentar
'Flesket' forsvinner ikke av å trene den kroppsdelen det ligger på, da må du nok slanke deg.

 

Knebøy og benpress er fint for å få stor rumpe.

Situps og benhev er knall for magen.

 

Havregryn er havregryn, kjøp det billigste du finner.

5702119[/snapback]

Trenger jo ikke slanke seg i den forstand, all aktivitet hjelper jo på å forbrenne fett. Men lange gå jogge eller sykkle i lavt tempo forbrenner mest fett, og å forandre på kosthold hjelper mye i tilleg til bevegelse.

Lenke til kommentar

selvfølgelig skal jeg forandre kosthold.. prøver så godt jeg kan.

 

Siden det ikke var havregryn i huset, ble det 1grov skive med servelat("god og mager"), og 1grov skive med forepølse.

 

------

 

Fordi jeg ikke har kontrollen over hva vi spiser til middag, skal jeg heller prøve å ikke spise så mye som før, av middaggen..(før spiste jeg gjerne 3porsjoner, får bli 1porsjon nå til dags da...)

 

-----

 

Noen tips på hvordan ejg skal stoppe med godteri/brus?

Lenke til kommentar
selvfølgelig skal jeg forandre kosthold.. prøver så godt jeg kan.

 

Siden det ikke var havregryn i huset, ble det 1grov skive med servelat("god og mager"), og  1grov skive med forepølse.

 

------

 

Fordi jeg ikke har kontrollen over hva vi spiser til middag, skal jeg heller prøve å ikke spise så mye som før, av middaggen..(før spiste jeg gjerne 3porsjoner, får bli 1porsjon nå til dags da...)

 

-----

 

Noen tips på hvordan ejg skal stoppe med godteri/brus?

5703220[/snapback]

Ha frukt lett tilgjengelig, og litt nøtter av forsjellig slag. Spiser mye mer frukt etter at jeg la de på stuebordet i en skål, mye fortere å bare rekke fram handa å ta en frukt enn å gå å hente seg noe annet godt som ikke er like bra å spise som mellom måltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...