War Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg trener som sagt alene. Men han ene jeg bor med har veldig lyst å starte å trene nå. Jeg tror han kan potensielt bli ganske stor og sterk! Tenkte derfor å introdusere han for RYP. Tenkte da å kjøre samme som han, selv om jeg har trent siden mai. Grunnen er at jeg har trent med treningsprogrammet i hodet mitt. Har lest endel på nettet og fått tips fra venner og har trent ut i fra dette, men aldri fulgt et program.. Bør jeg da starte på uke 1 på RYP? Siden jeg har grunnlaget ttenker jeg..? Jeg vil annbafale deg å begynne på ryp grunnprogrammet. Ikke la deg lure av navnet , det er et vanlig program, Men før du begynner må du lese gjennom denne-ryp Før du starter må du vite hva du klarer å løfte 10 av i alle øvelsene. Det er summene du skal føre inn i kalkulatoren. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 War: Jeg har lest gjennom den ja. Har også Excel regnearket. Trente som vanlig i dag og tror jeg tar 10RM-testen sammen med kammeraten min neste uke! Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Bra du har lest den ,så da forstår du alt med strategisk nedtrening 40-44kcal pr kilo kroppsvekt Vet ikke om du trener med tilskudd ? Men kreatin er nesten gratis, og protein inntaket burde du holde litt nøye. Som sakt trente jeg på samme måte 1 år. første 6 mnd spiste passe,uten tilskudd , økning 3-4kg andre 6 mnd ,protein,kreatin,fett,karbohydrat,glutamin tilskudd +44kcal pr kg 15kg økning For di som ikke har tro at dem blir noe større, ta bilde av deg selv. og et til om 6 uker, du ser forskjellen. teoretisk la jeg på meg 0,6 kg i uka, 200gram muskler pr trening. om jeg bare deler 15kg på treninger. Kostkold 60% trening40% spis heller sunt og ikke tren enn å tren og ikke spis sunt. Har du måltidskalkulatoren? Endret 8. januar 2005 av War Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 YES, 15 januar åpner det et nytt digert treningssenter her på lørenskog. manualer opp til 80 kilo. koster 299 i mnd, tror jeg bytter fra sats og over dit, kommer til å bli bra, har masse bra apparater òg. :D Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Svært så dyrt da. Jeg betaler 450,- i kvartalet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Der jeg trener koster det 479,- i måneden nå. Jeg betaler 150,- fordi firmaet til pappa er medlem i noe greier her. Treningsstudioer er grisedyrt her. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Note to self: Ikke flytt til sentrale strøk. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Betaler 800,- for 6 mnd.. er 4 min fra der jeg bor (gå) Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 heh, jeg betaler 2700 spenn for et halvår. det er faen så dyrt. tror ikke det er så mye mer for årskort, men jeg skal flytte til USA om et halvt år, så det var ingen vits... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 3600 i året her, studentpris. 300 i mnd mao. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Satset mer på forbrenning og utholdenhet i det siste og resultatene har vært fine:) 4 kilo ned og lange distanser går mye lettere. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Je, fikk tatt et bilde i sted, legg merke til pekefingern Vært lett trening denne uka, nå er det tut og kjør frem til sommeren, Er dog bare av rygg\skuldre og armer da, skal få tatt et forfra å! Men nå er det sovetid, snakkes! Endret 9. januar 2005 av HuzZzla Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ser bra ut Takk syns det er bra og høre positive kommentarer, det gir motivasjon, men er også bra og høre hva som kan bli bedre osv å ! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hit us with a double biceps front & back! Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Får vel slenge opp en bicepsshot forfra, er dog med webcam! Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) *DOBBELPOST* unnskyld! ")¤!(% IE " Endret 9. januar 2005 av HuzZzla Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ser jo bra ut det der.. Det siste bildet lyste det deiligt.no av though.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 ikke mye fett på den kroppen nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå