Salamanderhodet Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) - Endret 31. mai 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
aomt Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Skal over grensa om 2 uker, noen "must haves" av kosttilskudd som bør handles inn? Skal til Miami på onsdag. Noe good shit jeg bør kjøpe der? "Alt" er billig i USA:) Kle, elektronikk osv osv:) Om dokke tenker på kosttilskudd så Multivitaminer, Omega3, pre-workouts (C4, ACG3 kanskje?). Fettborbrennings-tabletter? Om du fortsatt har plass i bagasjen, kan du sikkert ta BCAA, Glutamine. Arginine, Beta-Alanin om du bruker det? Ellers bra joggesko, pulsklokke, gym-hansker og litt gym-kle? Bestill frå bodybuilding.com eller kjøp/bestill frå GNC. Om du skal bestille frå GNC, kan eg dele med deg "Golden Card", så får du rabat på 20% (eller 15?). Om du skal kjøpe gym-sko, kan eg anbefale "The Runners High" i Miami. Også er det bra butikk i Orlando (om du skal ditt) i Florida Mall. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kosttilskudd i bagasjen fra USA? Lykke til... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Spørs jo hva det er. Kjøpte et rør med rene c-vitamin krystaller (5000mg) når jeg var i USA i sommer. Max døgndose i Norge er 200mg, men dette gjelder slik jeg har forstått det, kun for å omsetting av et slike produkter. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Niks, tar du med et produkt som selv det er bare c-vitaminer som har en daglig anbefalt høyere dose enn det som er tillatt å anbefale mister du produktet om du blir stoppa. Tar man i tillegg med seg hormonpåvirkende stoffer som jack3d o.l. så risikerer man faktisk straffeforfølgelse... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ren c-vitamin (askorbinsyre) kan også kjøpes i pulver i sverige, egentlig brukt til konserveringsprosess visstnok, får kjøpt det på dagligvarebutikker, Ica ellerno, kommer i små poser fra santa maria Lenke til kommentar
aomt Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kosttilskudd i bagasjen fra USA? Lykke til... Har gjort det fleire gonger, fungerer fint. Både som innsjekket og i håndbagasje. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Er kre-alkalyn det folk her bruker, eller er monohydrat uten ph-regulering osv fortsatt god nok? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kosttilskudd i bagasjen fra USA? Lykke til... Har gjort det fleire gonger, fungerer fint. Både som innsjekket og i håndbagasje. Selvfølgelig fungerer det fint. Så lenge man ikke blir sjekka vel... DMAA (som man finner i bl.a. Jack3d) er ulovlig å innføre i Norge. Det er grunnlag for straffeforfølgelse... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kosttilskudd i bagasjen fra USA? Lykke til... Har gjort det fleire gonger, fungerer fint. Både som innsjekket og i håndbagasje. Selvfølgelig fungerer det fint. Så lenge man ikke blir sjekka vel... DMAA (som man finner i bl.a. Jack3d) er ulovlig å innføre i Norge. Det er grunnlag for straffeforfølgelse... Så det du sier er hvis man tar med seg Jack3d fra England og blir tatt så er det ok, mens ifra USA så er det ikke ok? Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Er kre-alkalyn det folk her bruker, eller er monohydrat uten ph-regulering osv fortsatt god nok? Monohydrat er mer enn bra nok. Ikke sløs penger på noe annet. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Dobbelpost. Har et spørsmål angående periodisk faste. Man skal jo spise betydelig mindre karbohydrater og mer fett på hviledager enn treningsdager. Men vil en dag hvor jeg for eksempel jogger én time bli sett på som en hviledag eller treningsdag? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Selvfølgelig fungerer det fint. Så lenge man ikke blir sjekka vel... DMAA (som man finner i bl.a. Jack3d) er ulovlig å innføre i Norge. Det er grunnlag for straffeforfølgelse... Så det du sier er hvis man tar med seg Jack3d fra England og blir tatt så er det ok, mens ifra USA så er det ikke ok? Hvis det er ulovlig å innføre i Norge spiller det jo ingen rolle hvilket land en tar det med fra? Jeg forstår ikke hvor du mener han sier noe annet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Selvfølgelig fungerer det fint. Så lenge man ikke blir sjekka vel... DMAA (som man finner i bl.a. Jack3d) er ulovlig å innføre i Norge. Det er grunnlag for straffeforfølgelse... Så det du sier er hvis man tar med seg Jack3d fra England og blir tatt så er det ok, mens ifra USA så er det ikke ok? Hvis det er ulovlig å innføre i Norge spiller det jo ingen rolle hvilket land en tar det med fra? Jeg forstår ikke hvor du mener han sier noe annet. Et produkt som er kjøpt fra et EU-land er lovlig å innføre til Norge. Men fra USA så kan man risikere straff? Ser ikke helt den... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Har et spørsmål angående periodisk faste. Man skal jo spise betydelig mindre karbohydrater og mer fett på hviledager enn treningsdager. Men vil en dag hvor jeg for eksempel jogger én time bli sett på som en hviledag eller treningsdag? Om noen sa til deg at de hadde jogget en time, ville du da tenke at de hadde trent? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg fikk en så kraftig krampe i leggen i går at jeg er støl i dag. Visste ikke at det var mulig en gang. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Noen som har erfaring med Asics Gel-Kayano 17 eller 18? Trenger nye løpesko og begynner å snevre inn letingen Dersom noen har prøvd begge modellene så lurer jeg på om det er noen avgjørende forskjell som kan overskygge prisen? Kayano-17 koster ca. 899,-, mens den nye modellen ligge rpå 1599,-. Lenke til kommentar
magb Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kjenner ikke til skoene du nevner, men jeg vet at en sko til 899,- kan passe deg bedre enn en sko til 1599,- osv. Det avgjørende er hvordan fot skoen er laget til og hvordan din fot er. I tilegg vil løpestilen din være en viktig faktor. Løsningen er nok å dra ned på Løpelabben og få en liten analyse. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Vet selvfølgelig at pris ikke er alt, jeg har bare ikke brukt de to modellene tidligere så derfor lurte jeg på om noen hadde erfaring med dem. Har tidligere brukt Brooks GTS7, men de er moden for en utskifting. Löplabbet har desverre ikke en avdeling her så det blir mest sannsynlig XXL da man kan få sjekket det der. Löplabbet er såklart bedre, men men. Endret 20. mars 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Fotballtrening om en time, wooooh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå