storken Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ble hjemmetrening i dag, siden SiT visstnok er ganske anale på skobruk - nå er det skojakt. Intersport eller G-sport bruker å ha Adidas vektløftersko til 5-600 kroner... Prøvde noen på G-sport, men de falt ikke helt i smak - trange på forfoten. Men takk for forslaget, eneste jeg fikk prøvd ut. Internettet har vel det meste av alt. Tror også at internettet sender varer til Trondheim. Såklart, leter på internett nå - men trengte sko på timen. Og da funker internett rimelig dårlig. Storken! Long time no see! Blir nok til å se meg mer fremover ja. Godt å se at noen har vedlikeholdt standarden til dette forumet, deg inkludert (Ser det er kommet inn noen slitere i form av mange måltid pr dag + joggefolk) Angående sko, vil jeg anbefale tilfeldige tøysko med flatest mulig såle til en hundrings, kanskje to. Godt forslag, så langt virker noen "Chuck and Taylor" converse som et bra alternativ. Kommer akkurat under på tollgrensa òg. Så frister jo Adidas Adistar ganske så greit og, men de ligger jo til 150++ dollar. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jack3d er noe jævla tull! I dag doblet jeg dosa. Det prikket bittelitt i nesa under oppvarminga, og det var alt. Er jeg veldig tolerant, eller gjør jeg noe feil? De to andre kompisene mine tok halvparten så mye som meg, og de sier fortsatt det prikker i trynet og hender, og at de har betydelig bedre form en god stund. Og de veier fortsatt flere kg mer enn meg... Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Er det dumt/meningsløst å ta en styrkeøkt på samme dag som en skal drikke alkohol? Bedre å utsette trening til neste dag? Eller har ikke alkoholen så stor påvirkning, så det går greit å gjøre det én gang i århundret (drikker veldig sjeldent for tiden)? Lenke til kommentar
magb Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jack3d er noe jævla tull! I dag doblet jeg dosa. Det prikket bittelitt i nesa under oppvarminga, og det var alt. Er jeg veldig tolerant, eller gjør jeg noe feil? De to andre kompisene mine tok halvparten så mye som meg, og de sier fortsatt det prikker i trynet og hender, og at de har betydelig bedre form en god stund. Og de veier fortsatt flere kg mer enn meg... Altså, hva forventer du? Det er et produkt som får deg til å våkne hvis du er litt trøtt og sliten, i likhet med kaffe bare med en liten ekstra effekt. Man blir ikke sterkere av å ta 3 scoops med jack3d. 5 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Forventet ikke å bli sterkere, men forventet å holde ut mye bedre. I dag tok jeg det før jeg spilte fotball. I følge det jeg leser rundt på nettet kan folk kjøre på mye lenger før de blir like slitne som vanlig. Er dette feil? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Er det dumt/meningsløst å ta en styrkeøkt på samme dag som en skal drikke alkohol? Bedre å utsette trening til neste dag? Eller har ikke alkoholen så stor påvirkning, så det går greit å gjøre det én gang i århundret (drikker veldig sjeldent for tiden)? Ikke så veldig vanskelig å google seg frem til.... http://www.leangains.com/2010/07/truth-about-alcohol-fat-loss-and-muscle.html Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Angående sko så kjøpte jeg nylig disse; http://siggy1.no/otomix-sko/stingray-boot#variation=165529 Storfornøyd med de til knebøy og mark Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Fu, Mildir! Bestilte nå de skoene på ren impuls! Aldri vurdert vektløfter sko, aldri sett etter det, lest om det eller noe. Bare åpnet linket din, så på skoene i 2 sek før jeg valgte størelse og bestilte Er de store eller små i størelsen btw? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Det er vel ikke akkurat vektløftersko, men. Haha. Du er kjapp på avtrekkeren. Blir spennende å se om de passer, da! 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 "god sko til knebøy, markløft osv" Er i mitt simple hode "vektløftersko" Ja, håper de passer! Har bursdag i dag, så det er en liten gave fra meg selv 2 Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Nja, de er litt små i størrelsen egentlig, men ikke noe voldsomt. Men siden det er tøysko så kan de til tider være litt ekle å få på seg om man ikke løsner litt på lissene. Grattis med gode sko! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Bruker converse sko, fungerer fint de. Alt med flåt såle som ikke demper fungerer helt greit til baseøvelsene Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Har sett flere på senteret mitt som kun bruker slippers. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) bruker egentlig ikke sko. Men, det er påbudt på det nye senteret jeg er på :nei2: Grunnen var at beina blir ødelagt om man mister vekter på de osv. Men, tøysko hjelper da ikke "en dritt" når det er snakk om mange kg metal. Lawl. Endret 16. mars 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Mislykkede pannekaker, var værtfall umulig å lage crêpes ut av den røra. Mens de amerikanske pannekakene ble ekle fordi jeg bytta ut banan med blåbærsyltetøy, og proteinpulveret var sjokolade. Vanilje+Sjokolade+Blåbær = dårlig combo... Men smakte h 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jack3d er noe jævla tull! I dag doblet jeg dosa. Det prikket bittelitt i nesa under oppvarminga, og det var alt. Er jeg veldig tolerant, eller gjør jeg noe feil? De to andre kompisene mine tok halvparten så mye som meg, og de sier fortsatt det prikker i trynet og hender, og at de har betydelig bedre form en god stund. Og de veier fortsatt flere kg mer enn meg... Altså, hva forventer du? Det er et produkt som får deg til å våkne hvis du er litt trøtt og sliten, i likhet med kaffe bare med en liten ekstra effekt. Man blir ikke sterkere av å ta 3 scoops med jack3d. Oh RLY? Jeg har ikke linken til studien her og nå (gidder seriøst ikke lete heller), men koffein kan øke ytelsen din med oppimot 12-17%. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Du kan jo bare hoppe over på periodisk faste om du uansett ikke blir sulten før senere på dagen, så lenge du passer på å spise opp kaloriene dine før du går og legger deg, da. Pleier å spise når jeg blir sulten,men nå denne uka har det vært unormalt lite mat,når jeg har drukket melk etter treningen har det på en måte gitt meg metthetsfølelsen å jeg kan gå lenge på det. Å jeg spiser ikke etter klokka halv seks. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hørte en samtale mellom noen "bolere" i dag som snakket om kondisjon: "Jo, seriøst. Intervalltrening er dårlig for hjertet. Det blir for mye stress for mange ganger" Hyper-super-duper facepalm. 2 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Man hører mye rart på et gym - så det beste er og ta med seg en Ipod og sette på fullt, og leve i sin egen hardcore verden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå