Skosåle Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Deilig bein-økt i dag! Er så utrolig mye bedre i knærne etter 2 uker uten bøy. Har byttet det ut med pingleøvelsen beinpress! Neida, men jeg kjører nå lett bøy 1 gang i uken isteden for tung bøy 2 ganger i uken. Livsgleden har gått opp med 100%, knærne mine er ikke lenger to værkende klumper.. Føler jeg har teknikken inne også, så jeg aner ikke hva det kan være som gjør at knærne blir så vonde av det. Men det er mulig det er fordi jeg stopper helt i bunn, så jeg "gynger" litt på bunn, det skal visst være en killer for knærne. Så jeg har nok satset litt for hardt på "ass to the grass", da jeg har kjørt veldig tungt for så å sprette opp igjen fra bunnen. Så det er mulig jeg aner hva det er alikevel! En liten "selvoppvekelse"(i mangel på det ordet jeg leter etter...) der ja! Edit: Liker skrytefaktoren i beinpress! Ser ofte på facebook "Kjørte 200kg beinpress i dag, ooh yeah ". Må le litt. Kjørte selv 20 reps på 300 i dag uten nevneværdig slit, ikke til failure. Men enda så føles ikke 300 i nærheten så tungt som si.. 120-130 i knebøy. Men, så lenge man kan si man kjørte på "syke 200kg" i en øvelse så er det vel bra nok for de fleste Endret 14. mars 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Nå er jo låra ganske store muskelgrupper da så du burde jo i teorien være ganske sterk der ... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Nå er jo låra ganske store muskelgrupper da så du burde jo i teorien være ganske sterk der ... 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Nå er jo låra ganske store muskelgrupper da så du burde jo i teorien være ganske sterk der ... *BILDE* Youdontsay.jpg Lenke til kommentar
aomt Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er ikkje så vanskelig å se kven som boler. Ser du fyr i gymmen 2 gonger i uka, han kjører benk og curls i 15 min før han stikker heim og har fantastisk-store forarma og kjevemuskler, så er det lite tvil:) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg følte meg ganske diger i forhold til de sossene på gymmen i går ... De fleste var jo så spinkle at underarmene deres var tynnere enn hu tynneste berta i H&M sin nye reklamekampanje Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er det vanlig å miste matlysten fullstendig når en har vært å jogget/gått tur? Når jeg gjør det om morgen så mister jeg matlysten fullstendig,å blir ikke sulten før langt utpå ettermiddagen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er det vanlig å miste matlysten fullstendig når en har vært å jogget/gått tur? Når jeg gjør det om morgen så mister jeg matlysten fullstendig,å blir ikke sulten før langt utpå ettermiddagen. Jeg mista nesten matlysta nå en periode på bulk. Men tok det igjen ved å skeie ut til de grader ei helg . Gjør godt å være usunn en gang i blant. Sikkert bare kroppen som er lei den samme gamle maten om igjen og om igjen Lenke til kommentar
aomt Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er det vanlig å miste matlysten fullstendig når en har vært å jogget/gått tur? Når jeg gjør det om morgen så mister jeg matlysten fullstendig,å blir ikke sulten før langt utpå ettermiddagen. Du kan jo spise selv om du har lite matlyst:) Just do it;) Mikkel™ hehe, det kommer jo ann på øye som ser. Men ein ser jo veldig fort kven som er der ofte, kjører variert program og har bra teknikk. Dvs faktisk TRENER:) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Mhm... Her snakker vi de som ikke eier teknikk da. Dvs "førtikiloformyeibenkernullstressselvomjegødeleggermegselv" ... 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er ikkje så vanskelig å se kven som boler Åjo da 95% av de som boler er 14-20 og ingen ser det. De er for eks rippet hele året , men har ikke noe masse å skryte av. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er det vanlig å miste matlysten fullstendig når en har vært å jogget/gått tur? Når jeg gjør det om morgen så mister jeg matlysten fullstendig,å blir ikke sulten før langt utpå ettermiddagen. Jeg mista nesten matlysta nå en periode på bulk. Men tok det igjen ved å skeie ut til de grader ei helg . Gjør godt å være usunn en gang i blant. Sikkert bare kroppen som er lei den samme gamle maten om igjen og om igjen Oki,veldig flink å variere i matveien altså,men syns det var så rar,men jeg tvinger jo i meg noe selvfølgelig for å ikke stryke med. Takk for svar Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Du kan jo bare hoppe over på periodisk faste om du uansett ikke blir sulten før senere på dagen, så lenge du passer på å spise opp kaloriene dine før du går og legger deg, da. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Skal hive meg på deff snart og lurer fælt på hva jeg skal spise for å holde meg mett i lengre tid samtidig som jeg ikke overstiger dagsbehovet Lenke til kommentar
War Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Du har jo frukt og grønnskaer Jeg lager middag så kutter jeg ut risen/pasta/potet så slenger jeg heller på 500g-1kg grønnskaer ol så blir det 10 ganger så mye mat i volum til mindre kcal. Frokost, 40g proteinshake og istedet for de 2 brødskivene man plaier, kutt opp frukt/bær i tilsvarende kcal så sitter du også igjen med mye mer volum. På mine dietter sliter jeg med å få i meg nok mat og er mettere en på noen bulk. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hva ville dere tenkt om nybegynnere som ble anbefalt SL 5x5 i veiledningstimen på et treningssenter? Ikke i en perfekt verden, men i mørke, triste Oslo en hvilken som helst grå vårdag. Hva ville du tenkt om denne nybegynneren var en mann? kvinne? kraftig/tynn? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg ville blitt utrolig glad. Sett at veilederen faktisk kjente til opplegget, kunne kommunisere hva som er viktig og kunne lære bort teknikk. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hva ville dere tenkt om nybegynnere som ble anbefalt SL 5x5 i veiledningstimen på et treningssenter? Ikke i en perfekt verden, men i mørke, triste Oslo en hvilken som helst grå vårdag. Hva ville du tenkt om denne nybegynneren var en mann? kvinne? kraftig/tynn? At det for en gangs skyld er en fornuftig fyr som instruerer på treningsstudioer:) Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Skjønner ikke hvorfor du rager slik, han har jo et poeng? (...)Føler jeg har teknikken inne også, så jeg aner ikke hva det kan være som gjør at knærne blir så vonde av det. Men det er mulig det er fordi jeg stopper helt i bunn, så jeg "gynger" litt på bunn, det skal visst være en killer for knærne. Så jeg har nok satset litt for hardt på "ass to the grass", da jeg har kjørt veldig tungt for så å sprette opp igjen fra bunnen. Så det er mulig jeg aner hva det er alikevel! En liten "selvoppvekelse"(i mangel på det ordet jeg leter etter...) der ja! (...) Hvor fort utfører du øvelsen? Har du sprett i bunn? Dette kombinert med at du ikke senker deg rolig ned kan være slitsomt for knærne. Hva ville dere tenkt om nybegynnere som ble anbefalt SL 5x5 i veiledningstimen på et treningssenter? Ikke i en perfekt verden, men i mørke, triste Oslo en hvilken som helst grå vårdag. Hva ville du tenkt om denne nybegynneren var en mann? kvinne? kraftig/tynn? Jeg synes egentlig ikke SL5x5 er et nybegynnerprogram. I den grad de fleste nybegynnerene IKKE kan teknikk. Dersom det er forutsatt at korrekt teknikk blir lært opp er det jo bare bra. Jeg ville ikke tenkt over hverken kjønn eller kroppsform. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 SL5*5 er et nybegynnerprogram hvis man som nybegynner kan legge fra seg trangen til å sammenligne seg med de andre og løfte mest mulig, rette blikket litt lengre fram enn neste uke og er ydmyk nok til å innse at "jeg er ny og kan ikke så mye". Dersom man faktisk følger programmet fra start, så er det et suverent nybegynnerprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå