Kevlar Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvor store mengder var det du bestilte? "Lisens kreves" høres like fort ut som at du må ha importlisens for å importere mtp. videresalg. Uten at jeg har stor peiling på tollregler. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Verste formen på planke jeg har sett på lenge. PLANKE, fordi kroppen er RETT. Ser det er mange som har ALT for mye svai i ryggen. Hjalp en på fredag med å anbefale han å knipe sammen og rette opp ryggen med god respons tilbake. I saved a korsrygg! GGG Tror jeg ikke på. Så du mener det at han ikke synes det var bedre? Du skal jo ikke svaie ryggen når du planker ... Knip nå igjen ræva og rett ut ryggen Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Diskutant mener at han ikke tror på at nordmenn kan ta kritikk på teknikk med et smil 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Trodde ikke Xtend gikk som legemiddel og var derfor ikke restriksjonsbelagt ifbm. mengde. Bestilte tre bokser. Så ish 3kg. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ring Tollen og spør om hjemmel og hva faen det er som skjer da, så slipper du å klø deg i hodet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Men hva faen ... Jeg fikk da til å kjøpe Xtend fra over dammen ... Ikke noe tollkluss til meg Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Men hva faen ... Jeg fikk da til å kjøpe Xtend fra over dammen ... Ikke noe tollkluss til meg Kjøpte du like mye? Kan rett og slett være at jeg bestilte for mye... Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Lagde meg nettopp sunne, hjemmelaget chicken nuggets, nom nom nom Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) - Endret 31. mai 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Men hva faen ... Jeg fikk da til å kjøpe Xtend fra over dammen ... Ikke noe tollkluss til meg Kjøpte du like mye? Kan rett og slett være at jeg bestilte for mye... Det kan være... Kjøpte bare en boks jeg da Lenke til kommentar
stenja Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvor er det man kan finne ut hvor mange kalorier man trenger? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Spørs jo hva målet ditt er^^ Tommelfingerregel som man justerer etter aktivitet er Ned i vekt 21-28kcal pr kg fettfri kroppsmasse. Stabil vekt 33kcal pr kg fettfri kroppsmasse. Opp i vekt 36-44kcal pr kg fettfri kroppsmasse. Fettfri kroppsmasse er da ca kroppsvekt minus 15 kg om man er ca normal. Endret 5. mars 2012 av War Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Verste formen på planke jeg har sett på lenge. PLANKE, fordi kroppen er RETT. Ser det er mange som har ALT for mye svai i ryggen. Hjalp en på fredag med å anbefale han å knipe sammen og rette opp ryggen med god respons tilbake. I saved a korsrygg! GGG Tror jeg ikke på. Så du mener det at han ikke synes det var bedre? Du skal jo ikke svaie ryggen når du planker ... Knip nå igjen ræva og rett ut ryggen Diskutant mener at han ikke tror på at nordmenn kan ta kritikk på teknikk med et smil Mhm Lenke til kommentar
stenja Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 http://www.health-calc.com/diet/energy-expenditure-advanced Når jeg bruker denne kommer det opp at jeg bruker totalt 3529 kalorier, hva er feil? Trener styrke tre ganger i uken og gym tre ganger i uken. Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) - Endret 31. mai 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Noen med tips til oss gamlekarer som ikke har løpt/trent på 5-6 år til hvordan bekjempe stive benmuskler? Det er for sent å tøye ut, trente i går kveld, "glemte" (les: gadd ikke) å tøye ut, og har stivere bein enn Pinocchio nå. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvis du får slike problemer må du jo tøye ut etter en treningsøkt. Du kan også forsiktig strekke litt på kald musklatur. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Vi har folk på tkd godt over førti som nettopp har begynt som har gjort mye fremgang med tøying etter hver trening. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Tøying er vel forlengst bekreftet som tulball, du blir stiv fordi du ikke er vant til den arbeidsmengden, eneste som hjelper er og begynne rolig, og når du er der du vil være, så ikke slutt! Endret 6. mars 2012 av Ght0 Ret4rd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå