Dufen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Selv blir jeg ikke sulten lengre. Nå spiser jeg fordi jeg vet at jeg må ha mat ellers er det krasj... Litt skummelt egentlig. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Når er spisevinduet ditt? Endret spisevinduet litt slik jeg slipper å spise frokost i det lille friminuttet på skolen(1300), så jeg spiser fra 11:00 - 19:00. Legger meg som regel rundt 22:00. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Spisevindu på 8 timer? Tror ikke PF er noe for meg. Jeg trenger fastevindu på maks 8 timer, og så skal det spises Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 http://www.dagbladet.no/2012/02/28/sport/hekkelop/priscilla_lopes-schliep/20448878/ HULK SMASH Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 http://www.dagbladet.no/2012/02/28/sport/hekkelop/priscilla_lopes-schliep/20448878/ HULK SMASH Faen, for en kjip sykdom å ha 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Litt fail at de klarer å bruke feil navn på sykdommen, hun har lipoatrofi, som betyr at fettet forsvinner. Lipodystrofi et når fett samler seg opp til fettansamlinger. (men man kan ha begge deler samtidig, og ca. 25% av alle som går på hiv-behandling får en eller begge sykdommene) Edit: De tok visst ikke helt feil allikevel, lipodystrofi kan visst brukes som et samlebegrep også. Endret 29. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Litt om teknikk... http://www.youtube.com/watch?v=3XDSl39UOMs&feature=related 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 "what the FUCK do you know?" :!: :!: Hmm skal liksom på trening men er superumotivert. Haaaaalp. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Tenk på meg så går det bra 1 Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Skulle ønske jeg kunne sende deg litt motivasjon,Juliess, for jeg er superduper-motivert i dag! Føles så deilig å endelig ha begynt med skikkelig trening igjen etter jul. Er vel på min fjerde uke med RYP- grunnprogram + dans nå. Wee! 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Doofen: jeg drømte ikke om deg i natt, det er derfor jeg er så umotivert Istedet drømte jeg at jeg spilte hockeykamp på et lag for menn. Sapientia: har kommet til neste skritt på RYP jeg også, hvor jeg skal øke vektene og ned på 8 reps, så ja, jeg vet det kanskje blir tungt idag Motivasjon. Ok, på tide å dra på seg tightsen antar jeg. Lovte meg selv at jeg skal dra senest klokka tolv. Endret 29. februar 2012 av Juliess 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg var noe umotivert før trening i dag. Så på motivasjonsbilder på facebooksiden til Fitnessbloggen for å bli gira. Funka fett det Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Tenkte å ta meg noen kardio-økter (noe jeg vanligvis ikke gjør) på mølle de neste dagene. Astmalegen på tirsdag, hvor jeg må løpe et stykke på mølle i ganske stor hastighet. Lenge siden jeg har løpt lange distanser, så må lade opp litt, finne riktig pusteteknikk osv. Kondisjonen er heldigvis grei. Motivasjonen er høy i dag! Endret 29. februar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg blir forbanna på helsenorge ... Nå har jeg hatt sinnsykt vondt i hælen i ei uke, det begynner å merkes oppover leggen oooog jeg får ikke time før 12. Mars Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg blir forbanna på helsenorge ... Nå har jeg hatt sinnsykt vondt i hælen i ei uke, det begynner å merkes oppover leggen oooog jeg får ikke time før 12. Mars Du er bare urutinert, bestill øyeblikkelig time for noe ubetydelig og så sier du at: "ja, det var en ting du kanskje kan se på?"... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg blir forbanna på helsenorge ... Nå har jeg hatt sinnsykt vondt i hælen i ei uke, det begynner å merkes oppover leggen oooog jeg får ikke time før 12. Mars Du er bare urutinert, bestill øyeblikkelig time for noe ubetydelig og så sier du at: "ja, det var en ting du kanskje kan se på?"... Fikk beskjed om å ringe akutten om det ble ille ... Nesten som da blindtarmen sang på siste verset. Fikk beskjed om å gå hjem og spise Paracett... Dagen etterpå var det ambulanse til sykehuset og akutt operasjon fordi hele dritten holdt på å sprekke. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Proteinfabrikken har tilbud på 9 kg Whey Protein for 1099kr. Slå til? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) på 1 mnd. Var dagen etter ei skikkelig fyllekule tho! Får se om 1 mnd ca, hvordan jeg ligger ann da. Håper det bare var vekta som feilet, da jeg egentlig ikke har tapt meg noe særlig i størelse eller styrke Er en Herbalife vekt, btw. Den har gitt veldig rare resultater før. Veide meg for 1 uke siden, rett etter trening. Da hadde jeg gått ned fra 18 til 9% fett, opp 6kg muskler osv (på 4 uker). Så den er ikke helt til å stole på! Hvis du ikke har NØYAKTIG samme utgangspunkt hver gang kan du bare glemme å bruke sånne vekter, resultatet varierer vilt på grunnlag av alt fra mageinnhold, om du har trent de siste timene, væskebalanse, til om du har sittet eller stått de siste 5 minuttene, om du er møkkete under føttene eller nydusjet etc. etc. etc. Ja, har nok mye å si. Skulle egentlig veie meg noen dager før, på en dag etter trening etter eksakt like mange måltider osv som forige gang, men da var han ikke hjemme. Er en vanlig herbalife vekt ja. Den er ikke helt til å stole på nei. Kjedelige greier Endret 29. februar 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Proteinfabrikken har tilbud på 9 kg Whey Protein for 1099kr. Slå til? JA! Whey er whey anywhey... Også er den ikke så stygg at man ikke klarer å få den ned... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Glad jeg dro, hadde en super økt og tok til og med bilder etterpå! Mikkel: prøv å rolig massere festet både oppe og nede på akillesen, samt forsiktig strekke leggmusklene når du er varm. Typen er ikke hjemme men jeg kan spørre senere i kveld om jeg husker det. Har det vært sånn lenge? Hvor begynte det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå