OlafG Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Sup, chill med hjemmelaget is på en torsdag før eksamen. U jelly? Me jelly, oppskrift? Zeph: Har akkurat samme tanke om apparater, selv om de tar opp mye plass som kunne blitt brukt til frivekter 100g Cottage Cheese 200g Mager kesam - Kjør i blender, du får en slags kremaktig-greie 3 eggehvitter 2-3 ss Sukrinmelis - Pisk hvitt og luftig Tilsett proteinpulver etter smak, jeg brukte 50g Whey-80 vanilje Bland inn kesam-miksen. Kjør 200g fryste bær i blender og bland dette oppi til slutt. Bland det godt og sett i fryseren, rør hver halvtime så det ikke blir krystaller. Det blir forresten ganske mye, så det kan fint deles opp Endret 24. februar 2012 av OlafG 1 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe billig kyllingfilet? Mener Mollasund sa at han kjøpte 12 fileter/2kg for 120kr. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det billigste jeg vet om er frossen First Price på Kiwi(!). Tror det koster 119,- for 2kg. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Har tidligere brukt Kre-Alkalyn EFX og var fornøyd med det. Skal nå kjøpe inn nytt, men finner det ikke i de norske nettbutikkene jeg så i. Noen som har erfaring med Ultimate Nutrition Kre-alkalyn eller andre lignende produkter? Er på jakt etter piller, er enklest å få i seg. Endret 24. februar 2012 av KjellV Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Skal du ha kreatin så er det kun monohydrat som gjelder. Billigst og best. 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Funny stuff is funny. Les, se videoen og le eller grin: http://josteinkvikstad.blogg.no/1330104718_kjre_bjrn.html 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Papa Roach-soundtracket er prikken over i-en. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Funny stuff is funny. Les, se videoen og le eller grin: http://josteinkvikstad.blogg.no/1330104718_kjre_bjrn.html Jeg griner. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 "Løft som du vil se i filmen nedenfor er ikke godkjendte løft, og kan dermed ikke regnes som "pers", men kan være en fin treningsmetode, både for skadeforebygning og for økt styrke i de aktuelle musklene." :cry: Årets kvart-bøy btw. 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det der ligner jo faen ikke grisen, heheh... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Innlegget er tatt ned allerede? 2 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Skal du ha kreatin så er det kun monohydrat som gjelder. Billigst og best. At det kun er monohydrat som gjelder er jeg ikke enig i, men at det er billigst og best skal du få rett i Problemet er at jeg bare finner det i pulver- og ikke i pilleform, og jeg får aldri i meg pulver når jeg skal. Så noen som har erfaring med kreatin i pilleformat? Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 24. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. februar 2012 Han som oppfant treningstights for jenter fortjener Kongens fortjenestemedalje, omså ALLE fortjenestemedaljene. Han som kom med treningstightsen for litt overvektige mannfolk i 50-åra derimot, han fortjener gapestokken. 10 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 "Løft som du vil se i filmen nedenfor er ikke godkjendte løft, og kan dermed ikke regnes som "pers", men kan være en fin treningsmetode, både for skadeforebygning og for økt styrke i de aktuelle musklene." :cry: Årets kvart-bøy btw. Kan det i det hele tatt kalles kvart-bøy? "Iiiiih, æ dytter no litt fram på knæra, e vel de som e knebøy e d itj?" Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Kjørte forbi SATS Langnes i Tromsø i går kveld, de har store vinduer ut mot veien og DER STO EN JÆVEL Å CURLA I SQUATRACKET!!!!!!!!!!!!!!! Når jeg kom på gymmen sto det en kvapsete kis og fleksa i frivektsrommet og tok etterpå 1kgs manualene og sto å skyggeboksa mot speilet. Etterpå var det to fjortiser som kom innom og kun curla biceps. Jeg dør litt innvendig om fredagene, virker som om det er den store bicepsdagen i Tromsø... Endret 25. februar 2012 av Doofenschmitz 1 Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Er intet hellig lengre?! Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Fikk 10 lbs med 100% Whey gold standard, sjokolade til bursdagen!!! 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Såg ein smarting her ein dag som curla i knebøy-racket med olympiastang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå