Mikkel™ Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Tror jeg begynner å få en form for betennelse under det ene fotbladet . Gjør sykt vondt når jeg legger vekt på foten og alt dette skjedde helt ut av det blå mens jeg satt stille Har samme greia selv. Mulig det har kommet av mye bein-trening. Men, i will survive! Har vært sykt plattfot hele livet, så jeg er vandt med smerte i fotbladene! Er faktisk erklært "ikke strittsdyktig" på grunn av det! Det er faktisk mes hælen som gjør vondt nå faktisk ... Mææærkelig Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Omtrent hvor lang tid tar det for dere mellom hver deload? Kan sikkert variere litt med hvor lang tid det tar før det trengs osv., men har dere noe sånn ca å fortelle meg? Jeg synes ikke det er på tide igjen nå, men på en annen side TROR jeg kroppen sier det er på tide, og atm. føler jeg at jeg burde stole på det. Spesielt i mark og benk. Knebøy og skuldre føler jeg derimot at er helt ok om dagen. Deloadet sist i slutten av november, tror jeg. Ka du tru? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Omtrent hvor lang tid tar det for dere mellom hver deload? Kan sikkert variere litt med hvor lang tid det tar før det trengs osv., men har dere noe sånn ca å fortelle meg? Jeg synes ikke det er på tide igjen nå, men på en annen side TROR jeg kroppen sier det er på tide, og atm. føler jeg at jeg burde stole på det. Spesielt i mark og benk. Knebøy og skuldre føler jeg derimot at er helt ok om dagen. Deloadet sist i slutten av november, tror jeg. Ka du tru? Hvor lenge har du stått på samme vektene i øvelsen(e) du vil deloade? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Er ikke snakk om å 'isolere hele kroppen'. Har ikke spesielt lyst til å være på treningsstudioet halve dagen. Ønsker mest fokus på bein, og deretter overkropp. Kommer vel langt med knebøy, benkpress, chins og stående roing? I tillegg til diverse plankevarianter? Er vel kanskje et par øvelser til jeg bør ha med? Knebøy Benkpress Chins Stående roing Skulderpress + noe mage/core på tampen Jepp, det bør svi På dager hvor du føler du har litt ekstra å gi kan du jo legge til en eller to ekstra øvelser alt ettersom du føler. Kanskje noe for beina, siden det er førstepri for deg som du nevner. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg har funnet en stokk på senteret! Nå kan jeg endelig gjøre shoulder dislocations Fungerer med strikk og, som eg brukar. Ja, har sett at det går an, men er ikke poenget at det du bruker skal være stivt, så du ikke ender opp i en "for komfortabel" posisjon? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Omtrent hvor lang tid tar det for dere mellom hver deload? Kan sikkert variere litt med hvor lang tid det tar før det trengs osv., men har dere noe sånn ca å fortelle meg? Jeg synes ikke det er på tide igjen nå, men på en annen side TROR jeg kroppen sier det er på tide, og atm. føler jeg at jeg burde stole på det. Spesielt i mark og benk. Knebøy og skuldre føler jeg derimot at er helt ok om dagen. Deloadet sist i slutten av november, tror jeg. Ka du tru? Hvor lenge har du stått på samme vektene i øvelsen(e) du vil deloade? Marken hadde en opptur for snaut et par uker siden, men ikke gått nevneverdig fremover siden det. Siste uka har den vært forholdvis tung, uten at jeg har hatt noe særlig sjans til å øke på kiloene. Benken har jeg de siste tre øktene hatt samme vekta, og det jeg har klart å presse ut av det er et par repetisjoner ekstra, før det i dag gikk ned igjen. Derimot er jeg kjempefornøyd med skuldrene, skikkelig opptur der helt plutselig Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Omtrent hvor lang tid tar det for dere mellom hver deload? Kan sikkert variere litt med hvor lang tid det tar før det trengs osv., men har dere noe sånn ca å fortelle meg? Jeg synes ikke det er på tide igjen nå, men på en annen side TROR jeg kroppen sier det er på tide, og atm. føler jeg at jeg burde stole på det. Spesielt i mark og benk. Knebøy og skuldre føler jeg derimot at er helt ok om dagen. Deloadet sist i slutten av november, tror jeg. Ka du tru? Er ikke noe vits med deload før kroppen skriker etter det (du kjenner på kroppen når den trenger skikkelig hvile). Eller om du har tatt en skikkelig maks. Eller om det er en skade som gjør at kroppen trenger det, om ting ikke er som det skal og motivasjonen begynner og bli dårlig - kan man også ta seg en deload. Endret 22. februar 2012 av joakimz Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Kommer til å kutte ut 5x5-programmet jeg kjører om dagen og heller rette fokuset på volum. Noen tips til ferdigoppsatte treningsprogrammer som fokuserer på volum? Har vurdert en ny runde med MYO, men er mest gira på å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 http://treningsfysiolog.com/2011/02/19/bygg-muskler-med-x-size/ Skal teste en anna variant av denne etter påske Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Var ikke helt det jeg var ute etter. Tror jeg prøver meg på RYP. Kommer til å kjøre markløft og knebøy annenhver gang, i stedet for knebøy tre ganger i uka. Noen her med gode erfaringer fra RYP? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Hyggelig med folk som hjelper en til bedre teknikk. På andre sett av markløft kom en hyggelig herremann bort til meg og hjalp meg med å forbedre min teknikk. Markløften ble både lettere og i lengden vil nok ryggen ha det bedre. 1 Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Har funnet ut at å hjelpe folk med riktig teknikk på både mark og knebøy hjelper lite, da de etterpå uansett fortsetter med dårlig teknikk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Har funnet ut at å hjelpe folk med riktig teknikk på både mark og knebøy hjelper lite, da de etterpå uansett fortsetter med dårlig teknikk. Med mindre de blir sure og ser dumt på deg. Edit: ja, de har også da elendig teknikk etterpå. Endret 22. februar 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Har funnet ut at å hjelpe folk med riktig teknikk på både mark og knebøy hjelper lite, da de etterpå uansett fortsetter med dårlig teknikk. Jeg tar det litt på skjønn. Dersom det er en brautende, fjasete guttegjeng som utfører øvelser dårlig gidder jeg ikke si ifra. Dersom det virker som om de faktisk kommer til å ta det til seg sier jeg ifra. Starter alltid med å beklage meg, og spørre om jeg ikke kan få gi noen tips til teknikken deres. 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Kommer til å kutte ut 5x5-programmet jeg kjører om dagen og heller rette fokuset på volum. Noen tips til ferdigoppsatte treningsprogrammer som fokuserer på volum? Har vurdert en ny runde med MYO, men er mest gira på å prøve noe nytt. Hva med dette programmet ? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Personen stod faktisk ved siden av meg og trente. Han så på de neste tre settene mine, og vi slo av en liten prat. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 Hva med dette programmet ? Blir litt for mange øvelser og er heller ikke særlig lysten på å løfte nær 1RM hver økt. Jeg kjører på med RYP, det ser lovende ut. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 Og som vi snakket om for noen dager siden, hadde jeg bare litt gainer igjen. Nå er den tom, og det er greit å ha en gang i blant =) Ser at Mutant Mass 6.8kg er på tilbud på gymgrossisten., til 549. (Litt over 80kr / kg. Noen som har prøvd litt smaker, og vet hva som er godt? Cookies & Cream Chocolate Hazelnut Peanut Butter Chocolate Sjokolade Strawberry Banana Vanilje Det kan ikke være for kvalmt, er det som er problemet.. =) Noen som har smakt og vet hva som er godt? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 Mutanfart Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 En kompis av meg har spist 12kg med sjokoladesmaken, så tror den er helt ok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå