LarsP Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 trener du bare mage en dag i uka? du kan fint trene mage hver dag, også de dagene du har fri. 5606593[/snapback] Neida, men det er bare en dag jeg trener med skikkelig motstand. Resten av dagene trener jeg med ball og ribbevegg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jo, det er veldig hardt. Men, det må til da jeg må ha en fridag i uka for å overleve. 5606238[/snapback] Jeg tenker da om du får tynt deg på både forside og bakside da? Jeg klarer kun en av delene om gangen. Å ha litt mage gjør ingenting så lenge du er i form thumbup.gif Sier alle med mage Det med og trene mage, jeg har ikke trent mage på 4 måneder nå. Har jeg ruter, ja. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Kan godt hende, jeg har mage, men jeg mener at så lenge man er i form og sterk osv. da bryr jeg meg ikke. Bare se på verdens sterkeste mann-konkuransene..mange av de som har mage. Hva er det som er så farlig med å ha litt mage. Jeg trener fast mage jeg også når jeg trener.Men får meg er det viktigste å være sterk. Endret 14. februar 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Tøver nå bare, gjør vel ingenting. Men skulle jeg valgt ville jeg valgt flat. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Klart det er lov å spøke Min kroppstype gjør at det å få six-pack blir et lite hel.... så jeg har bare innfinne meg med det. Men det er forskjell på å se trent ut + mage og ikke trent ut + mage. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Skjønner, er mange på gymmen som er store og rimlig rippet men fortsatt har den lille vommen... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hehe, sant det. Hvilket gym trener du på? hvis det er greit at jeg spør. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Pro Gym i Tromsø, er veldig hardcore iforhold til sats der jeg trente før. Men jeg liker det slik, litt smelling med vekter og brøling Endret 14. februar 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Fluesopp, deg på bildet der? Du har ikke tilfeldigvis vært innon Fronline Academy noen ganger. Virket så kjent. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Fronline Academy ? hvor er det? Ja, det er meg i høyeste grad Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Kjelleren i Bogstadveien 20 og noe. Er vel bare en annen som likner. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 er det en butikk eller trenings-plass? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Treningssted, kampsport primært, men er rom med vekter etc. der. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Er dette i oslo og trenes det mma og thai-boxing der? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 hmm...ja da kan det godt hende, opp i mot grunerløkka? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hm, nei, er Mixed Style Academy som ligger ved grünerløkka tror jeg. Frontline ligger like ved Majorstua ihvertfall. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Oki, nei da har jeg ikke vært der, har trent på MSA, er det en bra plass å trene på Frontline? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Om du skal trene Muay Thai, BJJ eller submission wrestling etc. vil jeg si det er det beste stedet i Norge. Er flere høyt profilerte fightere som er trener der i tillegg til Joachim Hansen og Jon Olav Einemo som begge har kontrakt med Pride (tror ikke de er trenere mer). Koselig miljø der ihvertfall. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jo, det er veldig hardt. Men, det må til da jeg må ha en fridag i uka for å overleve. 5606238[/snapback] Jeg tenker da om du får tynt deg på både forside og bakside da? Jeg klarer kun en av delene om gangen. Å ha litt mage gjør ingenting så lenge du er i form thumbup.gif Sier alle med mage Det med og trene mage, jeg har ikke trent mage på 4 måneder nå. Har jeg ruter, ja. 5607130[/snapback] Ja ruter har man, men de er pakket inn med spekk Men forhåpentlig vis vil de kansje dukke opp til sommeren. blir jo 3 dager med kardio fordelt på 2,5 timer med økning 10% framtil jeg stanger i veggen, og må gå opp 2% i uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå