Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Lag proteinpannekaker eller noko liknande på kvelden som du pakkar inn, set i kjøleskapet og tar med på skulen.

Ganske billig å lage, masse protein. Du kan sikkert kjøpe mjølk i kantina på skulen.

 

Kyllingsalat går kanskje an å ta med seg. Litt usikker på om det bør stå kjølig.

 

 

Vet du sirka innhold av kcal, prot og karbs på proteinpannekaker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mi oppskrift:

100g havregryn, 2dl lettmjølk, 2 egg, 1 banan, 40g proteinpulver.

 

Fett 24.8g

Mettede fettsyrer 1.92g

Flerumettede fettsyrer 0.12g

Enumettede fettsyrer 0.8g

Kolesterol 14mg

Natrium 81.2mg

Karbohydrat 93.4g

Kostfiber 1.89g

Tilsatt sukker 0g

Protein 70.3g

Energi 896 kcal

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med mi oppskrift:

100g havregryn, 2dl lettmjølk, 2 egg, 1 banan, 40g proteinpulver.

 

Fett 24.8g

Mettede fettsyrer 1.92g

Flerumettede fettsyrer 0.12g

Enumettede fettsyrer 0.8g

Kolesterol 14mg

Natrium 81.2mg

Karbohydrat 93.4g

Kostfiber 1.89g

Tilsatt sukker 0g

Protein 70.3g

Energi 896 kcal

 

Pr oppskrift, da? Hvor mange får du da? (Som Børge ville svart: 1 stor eller 50 små), men ca?

Hvilken smak er det på ditt prot.pulver? Litt usikker på om sjokolade 100% whey fra proteinfabrikken smaker så godt..

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Hmm, kanskje jeg skal prøve den, hvordan er smake. Og er det mye eller er det mulig å drikke alt på en gang?

Har ikkje peiling, eg lagar pannekaker av det. :p

 

Pr oppskrift, da? Hvor mange får du da? (Som Børge ville svart: 1 stor eller 50 små), men ca?

Hvilken smak er det på ditt prot.pulver? Litt usikker på om sjokolade 100% whey fra proteinfabrikken smaker så godt..

Eg får to stykk pannekaker, begge fyller heile steikepanna. Då får dei ganske normal pannekakestørrelse.

Brukar MyoProtein sjokolade i røra, aldri prøvd noko anna.

Lenke til kommentar

Jeg er for steroider, men da at det må gjøres i kontrolerte former, ved hjelp av en lege, og at man må betale en slags avgift eller noe sånt.

 

BTW, kjøpte meg en boks med XTEND i dag. Prøver fortiden ut PF. Er det da lurt å ta BCAA og blande det i en flaske med vann og ha med seg på skolen, og supe på under fasteperioden?

 

Før trening tar jeg alltid en shake og noe nøtter, er det da vits å ta BCAA rett før trening da?

Bcaa vil trigge insulin så det er ingen god ide å innta i fasteperioden, jeg har tidligere trodd at bcaa kunne brukes for å forhindre at man går katabol men etter litt lesing har jeg kommet frem til at et høyt nok proteininntak dagen før er nok. Du trenger bare 2-3 scoops bcaa rett før trening, shaken sparer du til etterpå.

Baaah, jeg som trodde jeg skulle være lur å ta BCAA i fasteperiode, for å få noe næring uten å spise.

Men da har jeg ikke bruk for det da, når spisevinduet mitt begynner klokka 2, og jeg trener klokka 4.

Lenke til kommentar

Så mange idioter som kjøper BCAA fordi de tror det er noe nytt som gjør deg biff, uten å ha hørt om faste engang. Jeg blir lei meg.

 

(sikter ikke til deg Brad)

Er jo akkurat det han har gjort. :D

Sikkert mange som gulper på BCAA for ingenting ja.

 

Nokon som har kjøpt treningsrelaterte t-skjorter i bomull på nett forresten? Helst med litt passform så det ikkje ser ut som eit telt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...