Diskutant Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Lag proteinpannekaker eller noko liknande på kvelden som du pakkar inn, set i kjøleskapet og tar med på skulen. Ganske billig å lage, masse protein. Du kan sikkert kjøpe mjølk i kantina på skulen. Kyllingsalat går kanskje an å ta med seg. Litt usikker på om det bør stå kjølig. Vet du sirka innhold av kcal, prot og karbs på proteinpannekaker? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Skal kjøpe meg blender nå sånn at jeg kan bytte ut mel med oppmost havregryn Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 blender er genialt, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har hatt det før. seriøst, proteinshaken har null klumper + at smoothies er hjemmelaget! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Med mi oppskrift: 100g havregryn, 2dl lettmjølk, 2 egg, 1 banan, 40g proteinpulver. Fett 24.8g Mettede fettsyrer 1.92g Flerumettede fettsyrer 0.12g Enumettede fettsyrer 0.8g Kolesterol 14mg Natrium 81.2mg Karbohydrat 93.4g Kostfiber 1.89g Tilsatt sukker 0g Protein 70.3g Energi 896 kcal 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Hmm, kanskje jeg skal prøve den, hvordan er smake. Og er det mye eller er det mulig å drikke alt på en gang? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Med mi oppskrift: 100g havregryn, 2dl lettmjølk, 2 egg, 1 banan, 40g proteinpulver. Fett 24.8g Mettede fettsyrer 1.92g Flerumettede fettsyrer 0.12g Enumettede fettsyrer 0.8g Kolesterol 14mg Natrium 81.2mg Karbohydrat 93.4g Kostfiber 1.89g Tilsatt sukker 0g Protein 70.3g Energi 896 kcal Pr oppskrift, da? Hvor mange får du da? (Som Børge ville svart: 1 stor eller 50 små), men ca? Hvilken smak er det på ditt prot.pulver? Litt usikker på om sjokolade 100% whey fra proteinfabrikken smaker så godt.. Endret 20. februar 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Jøss, skal prøve den mixen der, bare bytte ut prottispulveret med gainer. Så blir kanskje den sykt "gode" investeringen i blender ikke så dum alikavel... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Hmm, kanskje jeg skal prøve den, hvordan er smake. Og er det mye eller er det mulig å drikke alt på en gang? Har ikkje peiling, eg lagar pannekaker av det. Pr oppskrift, da? Hvor mange får du da? (Som Børge ville svart: 1 stor eller 50 små), men ca? Hvilken smak er det på ditt prot.pulver? Litt usikker på om sjokolade 100% whey fra proteinfabrikken smaker så godt.. Eg får to stykk pannekaker, begge fyller heile steikepanna. Då får dei ganske normal pannekakestørrelse. Brukar MyoProtein sjokolade i røra, aldri prøvd noko anna. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Prøvde å lage meg en shake nå. 3 scoops med havregryn, 2 med whey, en dæsj helmelk og et par sp med peanutt smør. Ble ganske godt, men litt mye klumper. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Ser ikkje heilt for meg at peanøttsmør vil fungere så bra i ein blender. Sikkert der du får klumpar. Havregryn vil du nok ikkje klare å knuse heilt i ein blender, så må det nesten gjerast med tørre gryn på førehand om det skal bli heilt klumpefritt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Eg får to stykk pannekaker, begge fyller heile steikepanna. Då får dei ganske normal pannekakestørrelse. Brukar MyoProtein sjokolade i røra, aldri prøvd noko anna. Hæ? 800 kcal og 70g prots på to pannekaker? Bruker du Børge sin oppskrift? Hvis nei, kunne jeg fått oppskrift på PM? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Med mi oppskrift: 100g havregryn, 2dl lettmjølk, 2 egg, 1 banan, 40g proteinpulver. Endret 20. februar 2012 av stizzen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 oppskrifta står da der ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Feiret meg selv med vafler lagd på grovmel og havregryn. Yummy Lenke til kommentar
Brad Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg er for steroider, men da at det må gjøres i kontrolerte former, ved hjelp av en lege, og at man må betale en slags avgift eller noe sånt. BTW, kjøpte meg en boks med XTEND i dag. Prøver fortiden ut PF. Er det da lurt å ta BCAA og blande det i en flaske med vann og ha med seg på skolen, og supe på under fasteperioden? Før trening tar jeg alltid en shake og noe nøtter, er det da vits å ta BCAA rett før trening da? Bcaa vil trigge insulin så det er ingen god ide å innta i fasteperioden, jeg har tidligere trodd at bcaa kunne brukes for å forhindre at man går katabol men etter litt lesing har jeg kommet frem til at et høyt nok proteininntak dagen før er nok. Du trenger bare 2-3 scoops bcaa rett før trening, shaken sparer du til etterpå. Baaah, jeg som trodde jeg skulle være lur å ta BCAA i fasteperiode, for å få noe næring uten å spise. Men da har jeg ikke bruk for det da, når spisevinduet mitt begynner klokka 2, og jeg trener klokka 4. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Stemmmer, BCAA er kun til nytte om man skal trene fastet eller om man skal drive tyngre fysisk aktivitet på jobb e.l. Brukes også for å forhindre å gå katabol om man trener tidlig på dagen og ikke skal spise før senere, da tar man 2-3 scoops hver andre time... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Så mange idioter som kjøper BCAA fordi de tror det er noe nytt som gjør deg biff, uten å ha hørt om faste engang. Jeg blir lei meg. (sikter ikke til deg Brad) 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Så mange idioter som kjøper BCAA fordi de tror det er noe nytt som gjør deg biff, uten å ha hørt om faste engang. Jeg blir lei meg. (sikter ikke til deg Brad) +1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2012 Så mange idioter som kjøper BCAA fordi de tror det er noe nytt som gjør deg biff, uten å ha hørt om faste engang. Jeg blir lei meg. (sikter ikke til deg Brad) Er jo akkurat det han har gjort. Sikkert mange som gulper på BCAA for ingenting ja. Nokon som har kjøpt treningsrelaterte t-skjorter i bomull på nett forresten? Helst med litt passform så det ikkje ser ut som eit telt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå