BadFurDay Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Er det samme jeg sikter etter. Få litt feedback på hvor hardt jeg kjører meg selv, så jeg kan regulere der etter. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nike har jo ei ganske stilig pulsklokke, som kommer med sensor man kan legge i skoen osv. Billigste jeg fant Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvor kan man kjøpe et belte for å kunne legge på mer vekt på dips og chins? Jeg ser at de har noen belter på gymgrossisten, men det kommer ikke fram om noen av dem kan brukes til det, så da gjetter jeg at de ikke har noe slikt. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvor kan man kjøpe et belte for å kunne legge på mer vekt på dips og chins? Jeg ser at de har noen belter på gymgrossisten, men det kommer ikke fram om noen av dem kan brukes til det, så da gjetter jeg at de ikke har noe slikt. Bare bruk et vanlig styrke belte med et tau i, 400 kr saved. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) De fleste har vel fått det med seg, men blant annet Robert Eilertsen (fitnessbloggen) er siktet for organisert kriminalitet og hvitvasking av penger. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1775362.ece Gøy! Endret 19. februar 2012 av discostu Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 De fleste har vel fått det med seg, men blant annet Robert Eilertsen (fitnessbloggen) er siktet for organisert kriminalitet og hvitvasking av penger. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1775362.ece Gøy! Ikke klar siktelse Ifølge politioverbetjent Kattem vil det bli berammet fengslingsmøter i Sør-Trøndelag tingrett fredag. Det er ikke klart hvor mange. Det er heller ikke kjent hva de pågrepne er siktet for. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Det viser seg at Eilertsen har blitt tatt for AAS-snusk tidligere og har blitt straffet med forelegg. Han er nå selvfølgelig uskyldig i denne nye saken til det motsatte er bevist, men har uansett mistet respekt i min bok, og sikkert mange andres. Og til de som mener bol er en nødvendighet: Eilertsen er ikke strongman eller bodybuilder, han er i dette tilfellet hobbytrener som tar snarveier. Endret 19. februar 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 OM han blir dømt for det, så syns jeg det er trist, fordi når man har den jobben og vil motivere andre, så bør man bevise at man kan klarer ting selv og ikke ta snarveier som Kevlar sier. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 155 reps totalt på EN muskelgruppe... Meningsløst... Tom Platz er uenig. Hva diskusjonen om steroider angår så tilhører jeg den gruppen som mener at steroider og narkotika bør avkriminaliseres da det ikke angår staten hva et voksent menneske putter i kroppen sin. 2 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 De fleste har vel fått det med seg, men blant annet Robert Eilertsen (fitnessbloggen) er siktet for organisert kriminalitet og hvitvasking av penger. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1775362.ece Gøy! Ikke klar siktelse Ifølge politioverbetjent Kattem vil det bli berammet fengslingsmøter i Sør-Trøndelag tingrett fredag. Det er ikke klart hvor mange. Det er heller ikke kjent hva de pågrepne er siktet for. Artikkelen er mye mer detaljert i gårsdagens DN. Der robert blir oppgitt med fult navn, samme med eieren av Kaliber gym og hva de er siktet for. Organisert kriminalitet. Selvfølgelig er de uskyldige til det motsatte er bevist, men en så stor sak skjer ikke bare ut av det blå. Tør nesten vedde på at de er involvert. Uskyldige blir ikke uten videre dratt inn i en slik sak. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hva diskusjonen om steroider angår så tilhører jeg den gruppen som mener at steroider og narkotika bør avkriminaliseres da det ikke angår staten hva et voksent menneske putter i kroppen sin. Jeg er enig. Dersom anabole steroider hadde vært lovlig, hadde det kanskje blitt mer åpenhet om det i sporter som strongman, wrestling, bodybuilding osv. Jeg er ikke i mot anabole steroider, men jeg er i mot hemmelig bruk av slike midler i sporter som har definert regler mot steroider. Når noen bruker mens andre er rene blir det fort urettferdig . 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Mine tre grunner til at steroider, narkotika etc. bør bli lovlig er; 1) Kostnadene samfunnet bruker på å bekjempe omsetningen er skyhøye 2) Salg av illegale rusmidler finansierer tunge kriminelle miljøer 3) Illegalt utstyr utgjør en reell risiko for brukeren 5 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Støtter LarsP 100%. For min del handler det også mye om at enhver burde ha friheten til selv å bestemme hva man vil gjøre med sin egen kropp. Er man inneforstått med bivirkningene og likevel vil bruke steroider; bol i vei. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg støtter det at det burde bli åpent... Brukes for mye ressurser unødig på heksejakt og hva folk dytter i kroppen burde være deres valg, ikke statens... 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Det å bruke medikamenter a'la steroider, EPO, CERA osv. er for meg det samme som å møte opp på et vektløfterstevne med en hydraulisk jekk. Endret 19. februar 2012 av Patrick123 7 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Dersom steroider ble legalisert, ville noen av dere brukt det? Evt. i samarbeid med lege osv.? Håper noen vil svare Jeg selv hadde ikke turt, mtp alle de skremmende bivirkningene man kan lese om. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nei, akkurat som jeg ikke ville brukt kokain tre ganger i måneden eller røykt marihuana hver helg. Stoffer som endrer atferd eller påvirker helsa i større grad enn det som er lovlig pr. dd. i Norge er noe jeg har blitt opplært til å være forsiktig med, og jeg tenker jeg vil fortsette å være kritisk til det uansett om f. eks stereoider ble lovlig (ville ikke tatt stereoider som kvinne uansett tror jeg ). Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Bol kan godt bli lovlig for min del, men da vil jeg at brukerne skal betale sykehusregninga selv hvis de fucker opp organene sine. 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg er for doping på alle mulige måter. Kan min astma bli redusert betraktelig så vær sikker på at det dopet finner veien inn i kroppen min... EPO, ECA, Clenbuterol... Tingen er at det er vanskelig å finne en stabil leveringskilde som i tillegg leverer rene varer... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Bol kan godt bli lovlig for min del, men da vil jeg at brukerne skal betale sykehusregninga selv hvis de fucker opp organene sine. Egentlig litt enig her. Så lenge helsesystemet er slik som det er i Norge, synes jeg ikke argumentet om at "En burde kunne velge selv hva en vil putte i kroppen sin" er godt nok kun fordi det er fra et mer eller mindre liberastisk synspunkt. Dersom en er inneforstått med a) bivirkninger, og b) det hadde vært slik at du fraskrev deg sykehusrett for relevante bivirkninger i forhold til det narkotiske stoffet som er valgt er det samme for meg. Selvfølgelig kan en trekke dette laangt utenfor kontekst (narkotiske stoffer som er ulovlige) å si "hva med de som spiser usunt?", o.l. Og det kan i og for seg være et legitimt poeng. Men det blir utenfor diskusjonen om avkriminalisering av stoffer. Det sagt er det ikke konklusjonen jeg er uenig i, men den "umodne" argumentasjonen om at en skal være så forbasket fri til å gjøre som en vil. Virkeligheten og samfunnet er ikke slik. Lev med det. Årsakene som LarsP lister opp er derimot svært gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå