Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men i vertfall, har en litt morsom tanke med benkpress modulen.

 

Testet ut en litt egen form for "negativ" benk i dag.

 

Det innebærer at en legger på litt mer en sitt eget maksløft, alså sånn at en akkurat ikkje klarer å få opp stangen, en legger den ned som ved en vanlig negativ og ligger og pusher til en enkelt og greit ikkje orker meir, så løfter spotteren den opp.

 

Fekk ganske allright pump i musklene, men meir skadeligt en givande?

 

 

Altså suicide? :innocent:

 

 

Suicice-benk må gjøres med 2 personer.

Før du er ferdig med ditt aller siste sett (feks. 5x5 x Max), får du en kompis til å stå bak. Når du har løftet din siste holder du vekten oppe og senker den sakte. Så løfter kompisen din stanga opp, hvor du deretter senker stanga sakte igjen. Gjenta dette til du er F-E-R-D-I-G. Du skal ikke ha mer igjen, finito.

 

Jeg har brukt den noen ganger når jeg har vært stuck, og den gir garantert støle muskler dagen derpå.

 

Lenke til kommentar

Mye blandet respons på videoen her. En sier det var tilnærmet perfekt, noen sier jeg har svai (som jeg fortsatt må ha forklart hva er, da jeg er 99% at jeg ikke har krommet rygg).

Det med sprettingen kan jeg være enig i, dette er en ganske selvlært teknikk, så det skulle bare mangle om den var 100%.

Det med hoften er heller ikke bevvist, bare noe jeg gjør av meg selv når jeg løfter :tease:

Lenke til kommentar

Overhørte en samtale på bussen i dag. To stykker snakket om syklister (altså proffe) og om lårmusklene deres. Plutselig kommer han ene med "Men de har jo så bittesmå armer og ingen brystkasse! Hvorfor trener de ikke mer armer og roer litt ned på ben?"

 

:wallbash:

 

Det sitter en spurv utenfor vinduet mitt nå og jeg kan se at han har mer bak øynene enn de to på bussen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Stemmer at eieren er tatt, men vil bare påpeke at han er uskyldig til det motsatte er bevist.

 

Fitnessbloggen forklarer:

http://fitnessblogge...ns-naeringsliv/

 

Synd hvis dette skal ødelegge for mye for bloggen, ettersom det er så mange fler enn siktede som jobber knallhardt og bidrar med gode saker der på hobbybasis. Fitnessbloggen er mye mer enn bare en person. Forumet har også mange kunnskapsrike og profilerte personer, et herlig community, og det er så mye, mye mer enn jenter som skal slanke seg med lavkarbo

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Mye blandet respons på videoen her. En sier det var tilnærmet perfekt, noen sier jeg har svai (som jeg fortsatt må ha forklart hva er, da jeg er 99% at jeg ikke har krommet rygg).

Det med sprettingen kan jeg være enig i, dette er en ganske selvlært teknikk, så det skulle bare mangle om den var 100%.

Det med hoften er heller ikke bevvist, bare noe jeg gjør av meg selv når jeg løfter :tease:

Svai er det motsatte av krum. For mye svai er heller ikke gunstig, og det er derfor en sikter etter rett korsrygg. Uansett er det vanskelig å avgjøre fra vinkelen du har filmet fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...