mollasund Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Baconsvor har en biologisk verdi som er nærmere null for oss. Kroppen kan derfor ikke ta det opp. Gold Standard Whey fikk jeg av kjæresten til søstera mi med smaken "Delicious Strawberry" og JA!! Den smaker så godt som den høres ut... Deliciousssssssssss... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har sett litt rundt på proteinpulver o.l. og har funnet ut at det kanskje kunne være lurt å kjøpe meg en gainer også, da jeg trener kondisjon i tillegg til styrke og sliter med å få i meg nok karbohydrater. Synes denne pakken så grei ut. Hva mener dere? "Drid no i da helvettes protteinpulvere! Da e di store tinga så telle!" Hulken foar president 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Man får ganske mye kylling og ris for de 500 penna man bruker på protinpulver igrunn Jepp, men det er ikkje like lettvint. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Man får ganske mye kylling og ris for de 500 penna man bruker på protinpulver igrunn Jepp, men det er ikkje like lettvint. Om man kunne spist kyllingen rå så hadde det ikke vært noe problem nei. Jeg er i den fasa hvor jeg begynner å gå mot matlei av fisk og kylling ... Må ha tips til noe som fyrer opp gnisten igjen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Chocolate mint er god, smaker som det her:http://fromfinland.fi/media/catalog/product/cache/3/image/250x/6680f4741b5251d355c30c5d72726429/f/a/fazermakeiset_pussit_mariannerae_150g_650x650_190611.jp Er det den beste i kombinasjon med mjølk? Har ikkje noko behov for å kjøpe 4-5 smakar for å teste. Ikkje fant eg nokon som sel smaksprøvar heller. Om man kunne spist kyllingen rå så hadde det ikke vært noe problem nei. Jeg er i den fasa hvor jeg begynner å gå mot matlei av fisk og kylling ... Må ha tips til noe som fyrer opp gnisten igjen Eg varierer sausen til kylling, det hjelp. Laks er eg langt frå å gå lei, kvit fisk lagar eg gjerne fiskekaker av. Enkelt og godt. Der kan ein og eksperimentere med sausar, krydder osv. Du kan jo prøve deg på raudt kjøtt. Eg er ikkje så flink der, krev litt meir kunnskap rundt tilbereding for at det skal bli godt. Eg kjenner problemstillinga. Det er så lettvint og kjapt å svi litt kylling i panna og varme opp grønsaker og ris. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Feila totalt i dag. Lasta opp det jeg trodde var 90 kg på stanga for å kjøre knebøy. Ble sykt imponert over meg selv siden 90kg var så lett. I pausen etter fire sett så jeg bort på stanga og regna sammen 80kg 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Eg varierer sausen til kylling, det hjelp. Laks er eg langt frå å gå lei, kvit fisk lagar eg gjerne fiskekaker av. Enkelt og godt. Der kan ein og eksperimentere med sausar, krydder osv. Du kan jo prøve deg på raudt kjøtt. Eg er ikkje så flink der, krev litt meir kunnskap rundt tilbereding for at det skal bli godt. Eg kjenner problemstillinga. Det er så lettvint og kjapt å svi litt kylling i panna og varme opp grønsaker og ris. Do share. Feila totalt i dag. Lasta opp det jeg trodde var 90 kg på stanga for å kjøre knebøy. Ble sykt imponert over meg selv siden 90kg var så lett. I pausen etter fire sett så jeg bort på stanga og regna sammen 80kg Haha! Aw. Ta må du ta 100kg neste gang! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tilbud på ProZyme Er det 999,- full pris er? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tilbud på ProZyme Er det 999,- full pris er? Mener det Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tilbud på ProZyme Er det 999,- full pris er? Mener det Hmmm, vurderar sterkt...godt tilbud. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Er det dumt av meg å ta Chins, benk og skråbenk manualer på samme trening? Føler ikke chins og skråbenk funker optimalt etter benkpress. Blir det rett og slett for mye belastning på armer og bryst? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Er det dumt av meg å ta Chins, benk og skråbenk manualer på samme trening? Føler ikke chins og skråbenk funker optimalt etter benkpress. Blir det rett og slett for mye belastning på armer og bryst? Tja, det blir nok ikke for mye. Hva om du fordeler en dag for Bryst/Triceps og en dag til øvre rygg/nedre rygg/ biceps?? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tilbud på ProZyme Hvorfor er det så latterlig dyrt ? 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Chocolate mint er god, smaker som det her:http://fromfinland.fi/media/catalog/product/cache/3/image/250x/6680f4741b5251d355c30c5d72726429/f/a/fazermakeiset_pussit_mariannerae_150g_650x650_190611.jp Er det den beste i kombinasjon med mjølk? Har ikkje noko behov for å kjøpe 4-5 smakar for å teste. Ikkje fant eg nokon som sel smaksprøvar heller. Jeg blander med vann, den smaker sannsynligvis godteri blandet med melk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Om du blandar Myo med vatn forstår eg at det ikkje falt i smak. Eg har aldri prøvd noko som smakar godt i vatn. Ikkje at eg har så stort behov for det heller, mjølk og proteinpulver er vinn vinn! 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg tar shake før trening, den sitter ikke så godt med melk under knebøyen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 I PF Kun BCAA og vatn før trening. Do share. http://www.klikk.no/hvordantv/mat/fisk/article272265.ece 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 I PF Kun BCAA og vatn før trening. Do share. http://www.klikk.no/hvordantv/mat/fisk/article272265.ece Hvor lang tid har det gått siden siste måltid når du trener? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tilbud på ProZyme Hvorfor er det så latterlig dyrt ? Kvalitet, isolat, 50/50 keasin/myse, god smak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå