Zeph Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 10 minutt i squat med skulderbrei stance vart seriøst tungt på slutten. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Vi bruker å gå ut i skulderbredde, 90 grader i beina, holde det der til trenern kauker for så å hoppe opp og rett ned igjen i skulderbredde 90 grader. DET brenner som faen til slutt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 På boksene til wheys proteinpulver står det at 2 scoops skal blandes med 0,3 dl vann. Er ikke dette svært lite væske? Trodde det var 2 scoops på 0,7dl (størrelsen på shaken)? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Bland sånn du liker det, noen liker det tjukt og andre liker det mer tyntflytende Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 På boksene til wheys proteinpulver står det at 2 scoops skal blandes med 0,3 dl vann. Er ikke dette svært lite væske? Trodde det var 2 scoops på 0,7dl (størrelsen på shaken)? Som Julie sier, bland som du vil. Pulveret går ned uansett hvor mye melk/ vann du bruker. Jeg liker ikke å ha det for tykt, da blir det bare kvalmt. Liker heller ikke å ha det for tynt, for da tar det lengre tid å drikke, og det blir også kvalmt mot slutten av shaken. Jeg bruker ca 50g pulver til 5 dl helmelk. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg sniffer pulveret. Kortere vei til blodet. 4 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 På boksene til wheys proteinpulver står det at 2 scoops skal blandes med 0,3 dl vann. Er ikke dette svært lite væske? Trodde det var 2 scoops på 0,7dl (størrelsen på shaken)? Som Julie sier, bland som du vil. Pulveret går ned uansett hvor mye melk/ vann du bruker. Jeg liker ikke å ha det for tykt, da blir det bare kvalmt. Liker heller ikke å ha det for tynt, for da tar det lengre tid å drikke, og det blir også kvalmt mot slutten av shaken. Jeg bruker ca 50g pulver til 5 dl helmelk. Takk for svar! Merker at det var tungt å svelge blandingen, selv med oboypulver. Må nok kjenne litt frem hva som funker, og ikke minst bli vandt med smaken. Var jo ikke i nærheten av å takle kebab første gangen jeg spiste det heller.. Hvor mange gram rommer en scoop? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Spørs kor stor koppen er. Det er forskjellig frå produsent til produsent, men står normalt på etiketten. Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) - Endret 31. mai 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Den så jo legal ut. Prøvd å ringe kundeservice? Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) - Endret 31. mai 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Er det noe annet man burde passe på å få nok av utenom kalorier og proteiner når det gjelder økt muskelmasse og styrke? Noen som vet hva den nettsiden der man kan finne ut sånn ca hvor mye kalorier det er i diverse matvarer heter? Og hvilket protein pulver anbefaler dere, med tanke på pris og smak? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Er det noe annet man burde passe på å få nok av utenom kalorier og proteiner når det gjelder økt muskelmasse og styrke? Noen som vet hva den nettsiden der man kan finne ut sånn ca hvor mye kalorier det er i diverse matvarer heter? Og hvilket protein pulver anbefaler dere, med tanke på pris og smak? Karbohydrat, fett diett.no finner ut hva næringsinnholdet i mat er. Hvor mye penger har du til pulver? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Er det noe annet man burde passe på å få nok av utenom kalorier og proteiner når det gjelder økt muskelmasse og styrke? Noen som vet hva den nettsiden der man kan finne ut sånn ca hvor mye kalorier det er i diverse matvarer heter? Og hvilket protein pulver anbefaler dere, med tanke på pris og smak? Ja: Søvn og VANN Nettsiden er sannsynligvis www.diett.no Jeg vil anbefale å ikke kjøpe MyoProtein, siden det er dyrt og smaker bæsj (Etter min smak, det er noen galinger i denne tråden som syns det smaker greit, men det er fordi de ikke vet bedre . Gold standard whey er kjent for god smak. edit: jeg er treig. Endret 14. februar 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Diskutant: Så mye som må til for billig, bra og velsmakende proteinpulver Kevlar: Drikker masse masse vann hver dag. Derimot søvnen er litt vanskelig å få på plass, men jeg jobber med det. Hvor får jeg kjøpt Gold standard whey? Forresten, trenger man å få i seg noe proteinpulver utenom i 30 minutters vinduet etter trening? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Proteintilskudd er et tilskudd, spis hvis du ikke får nok proteiner (2g proteiner per kg kroppsvekt) gjennom vanlig mat. Det er her diett.no kommer inn Gold standard har de på gymgrossisten, kan ikke garantere at det er billigst, jeg kjøper mitt på harrytur Endret 14. februar 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Er det noe annet man burde passe på å få nok av utenom kalorier og proteiner når det gjelder økt muskelmasse og styrke? Noen som vet hva den nettsiden der man kan finne ut sånn ca hvor mye kalorier det er i diverse matvarer heter? Og hvilket protein pulver anbefaler dere, med tanke på pris og smak? Vitaminer og mineraler. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Diskutant: Så mye som må til for billig, bra og velsmakende proteinpulver Kevlar: Drikker masse masse vann hver dag. Derimot søvnen er litt vanskelig å få på plass, men jeg jobber med det. Hvor får jeg kjøpt Gold standard whey? Forresten, trenger man å få i seg noe proteinpulver utenom i 30 minutters vinduet etter trening? Søvn: sliter du med å få sove, eller "har du ikke tid", for du har "for mye å gjøre" i løpet av dagen og må "alt for tidlig opp"? Hvis 1: kjøp zma. Hvis 2: lag deg tid. Prot: JA! Helst i hvert eneste måltid. Du skal ha maaasse protein. Beklager, trodde det stod "trenger man få i seg protein". Ikke "proteinpulver". Endret 14. februar 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 Noen spesifikke vitaminer og mineraler, og hvordan kan jeg få de i meg? Forretsen, er det noen som har tips til noe mat som jeg enkelt kan få i meg som frokost og eventuelt mellom måltid? I følge diett.no så lå jeg sånn ca 500kcal i underskudd i dag, noe som er veldig ugunstig da målet er mer muskelmasse og volum generelt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Noen spesifikke vitaminer og mineraler, og hvordan kan jeg få de i meg? Forretsen, er det noen som har tips til noe mat som jeg enkelt kan få i meg som frokost og eventuelt mellom måltid? I følge diett.no så lå jeg sånn ca 500kcal i underskudd i dag, noe som er veldig ugunstig da målet er mer muskelmasse og volum generelt. Spis variert skikkelig mat, så får du i deg nok vitamin og mineraler. Enkle kalorier er melk, olivenolje, nøtter f.eks. Enkle måltid: Kyllingkjøttdeig, havregryn med melk / havregrøt laget i melk. Drikk HELMELK. Mer kalorier der. Hvis du ikke sliter med metthetsfølelsen: spis myyye mer. Spis til du kubber. Hvis du tror du ikke klarer trykke i deg mer, kan du få i deg litt ved hjelp av flytende kalorier. Dvs melk, f.eks. Lettere, og gjør deg mindre mett. Dersom du fortsatt sliter kan du f.eks ta en spiseskje olivenolje til hvert måltid, eller ta en spiseskje olivenolje oppi et par-tre glass melk. Da slipper du smaken, iallfall. Kort fortalt: Spis mye, helt til du virkelig ikke klarer mer. Så spiser du en porsjon til. Endret 14. februar 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå