€uropa Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 For meg er det ikke et mål å se ut som de karene. Da må nok trening og kosthold være en mye større del av livet mitt, noe som ikke går på grunn av andre interesser. Det holder for meg å være riktig proporsjonert, være relativt sterk og ellers ha en god helse. Men jeg synes at det er kjempemoro å se skiløp og styrkeløft på TV, og da blir jeg motivert til å trene. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Fettprosent på 4-5=ikke pent. Endret 12. februar 2012 av wingeer 7 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Akkurat nå ser jeg på trening mer som en hobby, men jeg har ikke vanskelig for at om et par år at jeg kommer til å la det bli en livsstil. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Rudy Reyes er fet, han har selvironi av en annen verden. Han spilte forøvrig i en serie om krigen i Irak. Han har forøvrig vært militært engasjert tidligere... Han spilte faktisk seg selv i den serien. Elsker scenen hvor han løper rundt leiren iført gassmaske og stridsvest fylt av stein. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Forresten, hvordan måler man fettprosent? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Rudy Reyes er fet, han har selvironi av en annen verden. Han spilte forøvrig i en serie om krigen i Irak. Han har forøvrig vært militært engasjert tidligere... Han spilte faktisk seg selv i den serien. Elsker scenen hvor han løper rundt leiren iført gassmaske og stridsvest fylt av stein. Generation Kill, sant? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Ja Turbolax: Fettklype er vel det mest nøyaktige for å finne fettprosent Endret 12. februar 2012 av stizzen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Fettklype er vel strengt tatt omtrent det minst nøyaktige som faktisk måler fettprosenten. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Poenget med feittmåling er å sjå forskjell over tid. Til den oppgåva fungerer feittklype veldig fint. Feilmåling vil du få uansett kva utstyr som blir brukt. 2 Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Kreatin er kreatin, ettersom jeg har forstått. Gå for det billigste. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Godt poeng, Zeph! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Gymgrossisten selger billig kreatin som varer helt til dovre faller Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Erfaring på gainer søkes! Gymgrossisten.no Noen som om en av disse to er "bedre" enn den andre? De har ca like mange kcal, og ca like mye protein. Ca samme pris også. Mutant Mass fra Gymgrossisten Ultra Mass fra Gymgrossisten Endret 12. februar 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg mente det samme som Zeph, jeg er bare ikke like god til å formulere meg Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Har hørt mye bra om mutant mass, men sikkert mye av det samme, som du sier. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Mutant Mass er vel kåret til årets gainer i en kåring av gymgross. Hva dette vil si vet jeg ikke. selv kjøper jeg ON sin Serious Mass, fordi den smaker godt! Og fordi man må over grensa for og få tak i den Endret 12. februar 2012 av Ght0 Ret4rd Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Hei. Har søkt meg til TMBN (Telemarks Bataljonen), og i den sammenheng er det nokon krav fysisk, som eg sjølvsagt vil prestere best mulig på. Karakter 2 krav: Pushups: 15 Hangsups: 2 Situps max 2min: 18 3000m: 15min 7km pakkningsløp med 22kg: 49min Det er dette eg klarar per dags dato: Pushups: 30 Hangups: 3 Situps, ukjent tid: 37 3000m: 14,29 ----------------------------------------------------------------- Om eg kjem igjennom fyrste seleksjon, så er det fysiske opptaket i slutten av Mai. Så har ca 3mnd igjen. Eg ønsker å trene mest mulig effektivt og skadeforebyggande. Er det nokon vise menn/kvinner her inne som kan lede meg i rett rettning? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Yo! Spørsmål om pyramide sett. Når man er på toppen av det man klarer. F. eks 7 repetisjoner i 7. settet, skal man da gå 7,6,5... eller går man ned med en gang? Altså 6,5,4... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Forresten, hvordan måler man fettprosent? Tanita sine kroppsscannere måler fettprosenten nøyaktig. Endret 13. februar 2012 av Akse Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 Kreatin er kreatin, ettersom jeg har forstått. Gå for det billigste. Kreatin monohydrate er billigst og best, denne artikkelen er fin http://fitnessbloggen.no/kreatin-monohydrate-best/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå