Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

For meg er det ikke et mål å se ut som de karene. Da må nok trening og kosthold være en mye større del av livet mitt, noe som ikke går på grunn av andre interesser. Det holder for meg å være riktig proporsjonert, være relativt sterk og ellers ha en god helse. Men jeg synes at det er kjempemoro å se skiløp og styrkeløft på TV, og da blir jeg motivert til å trene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rudy Reyes er fet, han har selvironi av en annen verden. Han spilte forøvrig i en serie om krigen i Irak.

Han har forøvrig vært militært engasjert tidligere...

Han spilte faktisk seg selv i den serien. Elsker scenen hvor han løper rundt leiren iført gassmaske og stridsvest fylt av stein.

Lenke til kommentar

Rudy Reyes er fet, han har selvironi av en annen verden. Han spilte forøvrig i en serie om krigen i Irak.

Han har forøvrig vært militært engasjert tidligere...

Han spilte faktisk seg selv i den serien. Elsker scenen hvor han løper rundt leiren iført gassmaske og stridsvest fylt av stein.

Generation Kill, sant?

Lenke til kommentar

Hei. Har søkt meg til TMBN (Telemarks Bataljonen), og i den sammenheng er det nokon krav fysisk, som eg sjølvsagt vil prestere best mulig på.

Karakter 2 krav:

Pushups: 15

Hangsups: 2

Situps max 2min: 18

3000m: 15min

7km pakkningsløp med 22kg: 49min

Det er dette eg klarar per dags dato:

Pushups: 30

Hangups: 3

Situps, ukjent tid: 37

3000m: 14,29

-----------------------------------------------------------------

Om eg kjem igjennom fyrste seleksjon, så er det fysiske opptaket i slutten av Mai. Så har ca 3mnd igjen.

Eg ønsker å trene mest mulig effektivt og skadeforebyggande. Er det nokon vise menn/kvinner her inne som kan lede meg i rett rettning? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...