Gjest medlem-105476 Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Ta med deg badevekta på trening. No stress! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Kjekk start på dagens økt... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Ta en tikilos manual i den ene hånden og stanga i den andre, så kjenner du ganske lett om det er lik vekt eller ikke. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Kjekk start på dagens økt... Hadde det sett slik ut, hadde jeg pokker meg fått en ansatt til å rydde det for meg.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Einaste "ansatte" å spore var ungen på 10 år til han som driv senteret som sat bak disken og spelte på ein PC. Det er ikkje akkurat så frykteleg høg standard på ryddighet der. Enkelte flasker har eg sett på same plass fleire veker på rad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Noen som har opplevd kløe i huden pga styrketrening? Kan det være på grunn av at en blir større også blir huden strekt? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Ehhh. Der var det mildt sagt rotete. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Brotip: Lyst til å bli sjukt mett? Spis dette: 100g mager kesam 250g mager kokosmelk En mango 70g 80% Whey-protein. Sjukt lenge siden jeg har vært så mett. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Det er jo bare halvparten av min wondershake 1 boks mager kesam i 5dl melk med 2-4 scoops whey som spes ut med melk... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Eg blir mest mett av middagane mine. Shaker og liknande flytande mat er ikkje noko problem. Eks. 300g kjøtt, 120g (tørr) ris, 4-500g grønsaker. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Noen som har opplevd kløe i huden pga styrketrening? Kan det være på grunn av at en blir større også blir huden strekt? Den plutselige kløen du opplever (jeg har selv opplevd det mange ganger etter eller under treningen) er fordi arteriene inni musklene utvider seg raskt for å få tilgang til mer blod/oksygen, når disse arteriene utvider seg veldig raskt så sender nærliggende nerver signaler til hjernen som tolkes som kløe på huden. Men det er ikke på huden det klør (selv om du føler det slik), men det er under huden det skjer at signaler blir sendt til hjernen og skaper følelser av kløe. Vanlig kløe føles som å ha ei flue på huden, men denne bieffekten som skapes i hjernen er som kløe men føles også stikkende/ekkelt, så det er ikke direkte kløe, men noe lignende impuls som blir generert i hjernen. Endret 12. februar 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Synes det kiler jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Nice Det klør som et helvete synes jeg! Takk for svar LonelyMan! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Er det noen her som har noen forbilder innen trening? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Er det noen her som har noen forbilder innen trening? Jeg synes det er mange som har imponerende fysikk. Personlig er jeg veldig fan av Jon Jones. Det er mest pga. at han er så latterlig god i UFC, men han har en ganske rå kropp også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Ikkje som eg kjem på i farten. Nærmaste må bli Børge Fagerli, sidan han har ein tilnærming til trening og kosthald som er veldig lik min. 2 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Har sett litt rundt på nettet på forskjellige personer jeg synes har en imponerende fysikk. Tyler McPeak Pham Woodbridge Aziz Sergeyevich Shavershian aka Zyzz Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 En blanding mellom Rudy Reyes og Greg Plitt hadde ikke vært å forakte Rudy Greg Og når jeg blir voksen, så hadde det ikke gjort noe å sett ut som Brock Lesnar. (selv om han er yngre enn Rudy Reyes ) Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Mange flotte motivasjonsbilder her Har akkurat satt i gang med å trene den siste måneden. Trener ikke regelmessig enda, men prøver å få til 2-3 økter i uken. Har heller ikke noe fast program jeg følger enda. Har dog planer å starte med grunnprogrammet til RYP, er det noen som har noe erfaringer med dette? Ser også på tn.no sine sider at de har tilbud på kreatin for øyeblikket, klikk her. Er dette noe poeng å kjøpe, og er det et bra tilbud? Kommer til å legge opp et før bilde i løpet av noen dager, så får jeg litt press på meg til å prestere mer Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Rudy Reyes er fet, han har selvironi av en annen verden. Han spilte forøvrig i en serie om krigen i Irak. Han har forøvrig vært militært engasjert tidligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå