Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg er nok i estetikk-klubben jeg også :p Betyr ikke at man trener dårlig eller ikke bryr seg om teknikk, men min hovedgrunn for å trene er utseende. Helsemessig er bare en bonus. Kanskje når jeg blir eldre så er helse først og utseende nummer to ;)

 

424081_10150667663891257_653151256_11474410_843287870_n.jpg

 

Chill siste måltid før køying! Ca. 600 kcal og 75g protein.

Lenke til kommentar

75g protein? Hva er det du spiser?

 

150g - Mager kesam

60g - Whey-80 60/40-miks av sjokolade og vanilje

20g - Green Choice Økologisk Peanøttsmør

5g - Kakaopulver 100%

2 - Medium eggehvitter

Bittelitt salt.

 

Miks med stavmikser eller vispeshit, funker i blender og, men blir mer tykt og luftig med visp. Sett i fryseren i en time-ish og rør hvert 10-15 min.

 

Sleng på dette før du eter:

 

50g - Jordbær

5-10g Valnøtter

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått meg ZMA-kapsler. Noen som har erfaring med disse som de ønsker å dele? Hvor lang tid vil det ta for å merke noe forskjell, er det noe som skjer etter første dose eller må man gå på det en stund?

Åååååewficvuib#¤%&/(/&%¤%/(&%¤%/(

 

 

Dette er ikke noe magisk... Det er Magnesium, sink og b12...

Jeg sov tungt og behagelig første natta, andre påstår de drømmer sært....

Lenke til kommentar

Jeg er fullt klar over at det er ikke noen magiske piller som gir deg hallusinasjoner. Jeg har bare lest at man blir mer opplagt og at det påvirker krampe, noe som hadde vært noe jeg kunne trengt.. Derfor jeg spør. Jeg sa ingenting om hva jeg forventet fra pillene, gjorde jeg? Stop raging. :ermm:

 

Er forresten B6, ikke B12. I mine værtfall.

Endret av mollasund
Lenke til kommentar

Nei, men vurderer å begynne neste semester. Var ikke klar over at TSI hadde en egen styrkeløftgruppe, så vurderer å melde meg inn. Problemet er at jeg hører at det kan bli rimelig fullt der inne og at det er mye dårlig utsyr, så er litt usikker på hva det blir til.

Lenke til kommentar

Jeg er fullt klar over at det er ikke noen magiske piller som gir deg hallusinasjoner. Jeg har bare lest at man blir mer opplagt og at det påvirker krampe, noe som hadde vært noe jeg kunne trengt.. Derfor jeg spør. Jeg sa ingenting om hva jeg forventet fra pillene, gjorde jeg? Stop raging. :ermm:

 

Er forresten B6, ikke B12. I mine værtfall.

:devil:

 

ZMA er sagt å ha flere egenskaper...

-bedre søvn (hele sammensetningen)

-motvirker kramper under harde fysiske påkjenninger (magnesium)

-øke egenproduksjon av Testosteron til optimalt nivå (sink)

 

Jeg merker at selv sover jeg bedre, kramper har jeg aldri vært plaga med så det kan jeg ikke si noe om, og testosteronproduksjonen må man ta blodprøver for å finne ut av.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Det finnes forskjellige dyper EZ-stenger også. Standaren veier vel 10kg, men mange treningsstudioer har en simplere utgave uten det retter partiet på midten. Tror den er litt lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...