Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Har trent stronglifts 5x5 flere ganger nå og har stagnert flere ganger og begynner bli lei.. RYP var det første programmet jeg prøvde. Har også prøvd 3splitt. Men nå vil jeg prøve noe nytt. Har sett på myoreps og HST og begge virker veldig gøy, slik at jeg gleder meg til å trene noe nytt igjen. Har dere noe å anbefale?

"Jeg vil også gjøre klart med en gang at Myo-reps IKKE egner seg til nybegynnere. Det er en intensiv metode som krever at du har korrekt teknikk på alle øvelser, og kjenner dine egne begrensninger i forhold til utførelse, treningstoleranse og utmattelsesterskel. Vi har et ypperlig nybegynnerprogram du kan følge, og jeg vil også anbefale minst et halvår med seriøs trening på et standard 5×5 program før du vurderer Myo-reps. Du må selvfølgelig også ha såpass kunnskaper om kosthold og kaloribehov at du vet hvordan du skal spise for å maksimere treningseffekten fra Myo-reps."

-Børge

Uten å insinuere noe om deg spesielt Overdox, men det er greit å ta hensyn til. (det at du har stagnert og blitt lei av diverse program gjør kanskje at jeg tipper kostholdet ikke er 100% ift. siste delen av utdraget)

Nei, spiser nok ikke nok. men går sakte men sikkert opp i kilo. er redd for å bli feit pga jeg allerede har litt fett på kroppen :p men er langt fra lubben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har trent stronglifts 5x5 flere ganger nå og har stagnert flere ganger og begynner bli lei.. RYP var det første programmet jeg prøvde. Har også prøvd 3splitt. Men nå vil jeg prøve noe nytt. Har sett på myoreps og HST og begge virker veldig gøy, slik at jeg gleder meg til å trene noe nytt igjen. Har dere noe å anbefale?

"Jeg vil også gjøre klart med en gang at Myo-reps IKKE egner seg til nybegynnere. Det er en intensiv metode som krever at du har korrekt teknikk på alle øvelser, og kjenner dine egne begrensninger i forhold til utførelse, treningstoleranse og utmattelsesterskel. Vi har et ypperlig nybegynnerprogram du kan følge, og jeg vil også anbefale minst et halvår med seriøs trening på et standard 5×5 program før du vurderer Myo-reps. Du må selvfølgelig også ha såpass kunnskaper om kosthold og kaloribehov at du vet hvordan du skal spise for å maksimere treningseffekten fra Myo-reps."

-Børge

Uten å insinuere noe om deg spesielt Overdox, men det er greit å ta hensyn til. (det at du har stagnert og blitt lei av diverse program gjør kanskje at jeg tipper kostholdet ikke er 100% ift. siste delen av utdraget)

Nei, spiser nok ikke nok. men går sakte men sikkert opp i kilo. er redd for å bli feit pga jeg allerede har litt fett på kroppen :p men er langt fra lubben

ikke vær redd for fettet, det beskytter deg under treningen, men altfor mye av det er jo ikke bra. Om du har veldig mye fett, kan du jo trene knebøy og markløft med litt flere repetisjoner for å få opp fettforbrenningen.

Lenke til kommentar

Høres ut som en standard betennelse. Oppsøk lege for å få resept på steroider.

Serr? Får du steroider på resept hvis du har en betennelse? :hmm:

Det finnes utrolig mange forskjellige typer steroider. Noen av de er betennelsesdempende, som f.eks kortison.

Lenke til kommentar

Høres ut som en standard betennelse. Oppsøk lege for å få resept på steroider.

Serr? Får du steroider på resept hvis du har en betennelse? :hmm:

Det finnes utrolig mange forskjellige typer steroider. Noen av de er betennelsesdempende, som f.eks kortison.

kortison er også et katabolsk hormon, ikke akkurat det man er mest ute etter hvis man skal lure legen til litt snarveier i treninga :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale HST på det sterkeste! Vart nettop ferdig med min andre periode med HST i går (8 uker x 2) og har blitt større og sterkere!

Litt før jeg begynte med HST benket jeg 77.5 kg som 1RM, i går benket jeg 100kg. Har også gått opp i alle andre øvelser, og fått større muskelmasse på hele meg.

Det er også veldig gøy! Du har jo 2 uker på 15 reps, 2 uker på 10, 2 uker på 5 og 2 uker til på 5 reps med dropsets og negative ogsånt.

Jeg kommer definitivt til å trene HST mere!

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale HST på det sterkeste! Vart nettop ferdig med min andre periode med HST i går (8 uker x 2) og har blitt større og sterkere!

Litt før jeg begynte med HST benket jeg 77.5 kg som 1RM, i går benket jeg 100kg. Har også gått opp i alle andre øvelser, og fått større muskelmasse på hele meg.

Det er også veldig gøy! Du har jo 2 uker på 15 reps, 2 uker på 10, 2 uker på 5 og 2 uker til på 5 reps med dropsets og negative ogsånt.

Ser du har prøvd myoreps og, var HST bedre syns du?

Lenke til kommentar

Har ikke vært hos lege, da det i begynnelsen virket som en ganske standard betennelse.

Får ta pause hele neste uke og se om det bedrer seg.

Tuller jeg helt nå? Var det ikke du som hadde vært hos lege med vondt i knær og rygg og det som var?

Jo, men har ikke vært inne med albuen enda. Problemet er at jeg ikke kan ta helt pause akkurat nå, ettersom jeg har Region Mesterskap om 2 uker og det er en konkurranse som kun skjer én gang i året. Etterpå får jeg vurdere om jeg skal ta en lengre pause på opptil en måned; får se om det er nødvendig.

Lenke til kommentar

Ser du har prøvd myoreps og, var HST bedre syns du?

Ja, det stemmer, jeg har prøvd Myoreps også, men det begynner å bli en stund siden nå, og jeg var vel egentlig litt nybegynner når jeg begynte på det. Og jeg hadde ikke kostholdet på plass osv. Så blir vanskelig å sammenligne.

Lenke til kommentar

Jo, men har ikke vært inne med albuen enda. Problemet er at jeg ikke kan ta helt pause akkurat nå, ettersom jeg har Region Mesterskap om 2 uker og det er en konkurranse som kun skjer én gang i året. Etterpå får jeg vurdere om jeg skal ta en lengre pause på opptil en måned; får se om det er nødvendig.

Toppidrettsutøvere står over verdensmesterskap hvis de er skadet. Ta det med ro, så slipper du senere plager.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud for en retard! Gidder ikke se mer når han disser animal-pack med di argumentene han kommer med! "I dont like animal-pack because of the name!" Han er del ikke klar over at animal-pack har blitt kåret til best kosttilskudd i sin klasse side 1984 :roll:

Lenke til kommentar

Trenger litt hurtig hjelp her ang. et kjøp av kosttilskudd jeg gjorde i dag.

Var nemlig på harrytur til Charlottenberg, og tok en tur innom Bodypower. Spurte om karen i kassen hadde anbefalning av ZMA. Han viste meg en boks, og snakket deretter om at den hadde mer av alt i forhold til andre produkter. Prisen var grei, så gikk enkelt for den.

Kommer hjem nå, og søker litt.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108480.0

Er dette i det hele tatt trygt?

Det står på innehold per 3 kapsler;

"Magnesium - 1500 MG"

"Zinc - 600 MG"

"Vitamin B6 - 40 MG"

Som nevnt i tråden jeg linker til, så er det en som spør seg om hvorfor det står "MG" og ikke "mg".

Noen formeninger? "Rawlab Mega ZMA" er altså navnet på produktet.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...