Zlatan92 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Men på den andre siden er jeg ingen fan av å gjøre det i -13 som det er ute nå. Da har du ikke mye "norsk" i deg Du forstår ikkje kva belastningsskader er forstår eg.. Haha, selvfølgelig gjør jeg det! Du snakker med en som har sparka fotball i over 10 år nå. Spør folk her hva som er best: sykle ute eller på treningsstudio! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Er kanskje ikke viking nok Har gjort det mange ganger før, men får vondt i lungene (føles i hvert fall slik) etter 15-20 minutters løping. Astmaen gjør det heller ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Se ikke på meg du, fortsett med det du liker best! Jeg har egentlig litt vel høye mål innenfor treninga! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg liker best å sykle ute (intervaller i motebakker), men nå på vinteren er jeg rett og slett ikke mann nok. Som Vertikal^ sier, så får også jeg vondt i halsen/ lungene etter en liten stund når det er kaldt. Det tjener jeg lite på. Så nå om vinteren sykler/ jogger jeg inne. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Haha, selvfølgelig gjør jeg det! Du snakker med en som har sparka fotball i over 10 år nå. Spør folk her hva som er best: sykle ute eller på treningsstudio! Smak og behag er umulig å diskutere, for min egen del vil jeg svare: fjellvandring. OM jeg skulle syklet så hadde det vært på studio, hvis ikke måtte jeg brukt aaaaltfor mye penger på en utesykkel... 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Øker dere hver uke? Aukar når eg kan. Stort sett frå 6-12 repetisjonar. Når eg er oppe i 12 legg eg på vekt. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Men på den andre siden er jeg ingen fan av å gjøre det i -13 som det er ute nå. Da har du ikke mye "norsk" i deg Du forstår ikkje kva belastningsskader er forstår eg.. Haha, selvfølgelig gjør jeg det! Du snakker med en som har sparka fotball i over 10 år nå. Spør folk her hva som er best: sykle ute eller på treningsstudio! Kanskje du burde lese kva eg skreiv igjen. Ser ikkje ut til at du forsto det. Har ikkje skreve nokon plass at det er betre å sykle inne. For min del lite som slår å sitte to-fire timar på sykkelen i frisk vår/haustluft. Endret 1. februar 2012 av archanios Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Begynte å trene styrketrening for fullt på helsestudio for to uker siden. Har alltid trent mye, men nå trener jeg enda mer enn hva jeg har gjort før. Men etter at jeg begynte med styrketreningen, har jeg fått et kraftig kviseutbrudd på ryggen. Har alltid hatt litt kviser i ansiktet osv. men det har aldri vært så ille som det er på ryggen nå. Noen som har opplevd det samme som meg, og kan svare på om det vil roe seg ned etter hvert eller om jeg bør ta en pause fra treningen? Skyldes utbruddet all treningen (noe jeg har en følelse på)? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 div. piss fra zlatan Kanskje du burde lese kva eg skreiv igjen. Ser ikkje ut til at du forsto det. Har ikkje skreve nokon plass at det er betre å sykle inne. For min del lite som slår å sitte to-fire timar på sykkelen i frisk vår/haustluft. Vær snill, ignore the troll 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 div. piss fra zlatan Kanskje du burde lese kva eg skreiv igjen. Ser ikkje ut til at du forsto det. Har ikkje skreve nokon plass at det er betre å sykle inne. For min del lite som slår å sitte to-fire timar på sykkelen i frisk vår/haustluft. Vær snill, ignore the troll Enig. Han begynner vel snart om igjen som han gjorde før pausen sin. 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Så den jeg og, ikke akkurat imponerende dybde på førstedama. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Who cares? Sist jeg sjekket var ikke hun armhevingsinstruktør. Dessuten synes jeg utføringen var greit over snittet av hva man ser damer i den alderen utfører. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fått meg tennisalbue, just fantastic :< Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Gå på et gym, test alle damene der, så vil jeg tro dere får sjokk hvor svake 90% av dem er i overkroppen. Type vil slite med å ta to armhevinger på knærne (med strak kropp og ikke bøyde hofte). Syns de to der gjorde en bra jobb, nei det er kanskje ikke full dybde på mrs Obama, men absolutt veldig bra! Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fått meg tennisalbue, just fantastic :< Da er vi to . Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fått meg tennisalbue, just fantastic :< Da er vi to . :< No som eg hadde kommet igang med bra progresjon på treningen min også.. jaja går vell en stund før det blir bra igjen .. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Nå må vi være litt positive her: Jeg har gått fra 93cm rundt magen ved navlen til 84cm siden 1. januar. Mål rundt om ellers på kroppen? Mista 1cm rundt armene, 1cm rundt bena og 3cm rundt brystet. Vekta har gått fra 74kg til 67,5kg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) På 165cm? Ifølge Berkhan er jeg rimelig tett opp i mot mitt fysiske pinacle... Jeg letter uanz mer enn deg Endret 2. februar 2012 av Doofenschmitz 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå