SKAÐI Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 Banan og sukker pleier jeg og bruke! Men har switcha til axa frokostmusli nå, den er med rosiner og litt andre ting, og kjøper en stor yoghurt istedenfor melka, koster 15 spenn.. Omnomnom! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Noen her som pleier å lage det via mikrobølgeovn? Antar å koke i kjele bare tar noen få minutter lenger, men er treig og trøtt på morgenen, og vil derfor ha det lettest mulig Endret 28. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 Mekker min i mikroen, funker greit Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg feks. pleier å løpe i 30-35 minutter før skolen. ? Var bare forsøk på en dårlig spøk, med henvisning til at du ikke kan løpe nowadays! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg feks. pleier å løpe i 30-35 minutter før skolen. ? Var bare forsøk på en dårlig spøk, med henvisning til at du ikke kan løpe nowadays! 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Sukker på havregryn? Sukker suger... Banan, syltetøy (lett) eller blåbær! Og man lager seff med melk, evt. blanding melk/vann (student, vøtt. Må spare). 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Havregrøt er kjekt det, men det tar jammen ikke lang tid før jeg blir lei det. På kalde vintermorninger er det iblant behagelig å varme seg på, men sjeldent at jeg klarer å spise meg mett på det. Ofte blir det isteden en bolle med havregryn, rosiner, oppkuttet frukt (epler, bananer, kiwi, appelsiner), nøtter og en liten teskje med sukker eller syltetøy i tillegg til melken. Blir god og mett, men dessverre følger det med en bivirkning i form av mye luft i magen og promping.. Hva slags øvelser tar dere når dere trener mage? Jeg sliter med å finne noe som jeg har troen på at vil fungere, og som i tillegg ikke skader rygg og nakke. Endret 29. januar 2012 av Krølle Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 rake sit ups er det eneste som funker. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Apropos havregrøt.. Hvordan klarer dere å spise det? Jeg synes det smaker sand hvis man spiser det som frokostblanding... Er det noen annen måte å tilberede havren på, men samtidig også fortsatt å bevare næringsverdien? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 rake sit ups er det eneste som funker. Sit-ups er fy fy! For å få fram magen må du ha riktig kosthald, for å trene og styrke magen tar du rollouts, planke etc. Det finnes ørten artiklar om dette på nettet. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Har en havregrøt pakke med noen frukter oppi. Smaker ganske greit, blander det med en scoop Whey-80 til frokost hver dag. Bærene + proteinpulveret gjør at det ikke trengs noe sukker. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg spiser ikke havregrøt, da det smaker ekkelt. Det smaker MYE bedre å bare blande havregryn og melk og spise det som en frokostblanding. Jeg hiver oppi noen rosiner, men alt av frukt og bær fungerer sikkert bra. 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Store havregryn med rosiner og melk er det som gjelder! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 hmm og jeg som tenkte noe ala candybars. jeg har sett sånne candybars med korn i, som visstnok skal være veldig sunne. Disse er da glasert med noe som jeg tror er honning pluss et og annet tørket frukt av noe slag. Noen som vet hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg spiser ikke havregrøt, da det smaker ekkelt. Det smaker MYE bedre å bare blande havregryn og melk og spise det som en frokostblanding. Jeg hiver oppi noen rosiner, men alt av frukt og bær fungerer sikkert bra. Same her. Havregraut er godt av og til, men kvar dag blir for mykje. Eg et stort sett proteinpannekaker med havregryn kvar dag. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 @Zeph; Del oppskriften! Heheh... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 @Zeph; Del oppskriften! Heheh... http://myrevolution.no/s/børges-pannekaker/ Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg lager også de pannekakene av og til, og kan bekrefte at de er sinnsykt gode! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Lager "vanlige" pannekaker med mye sammalt mel (litt hvitt mel i tillegg) og masse havregryn. Omnomnom Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Noken som har et supertriks for å få skikkelig fast løftebandet når en tar markløft? mitt blir bare dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå