gnav Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Du kan fint klare deg med kun en olympiastang + vekter. Da får du trent markløft, roing, press, floorpress, bicepscurl, franskpress og ett beins knebøy. Slenger du på dips, chins, armhevinger og planke i tillegg, så har du en meget god forutsetning for å en tilsvarende kropp som på bildet du postet. Det gjør det så klart lettere med et knebøyrack og benk i tillegg, men det er ikke en nødvendighet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Om du kjøper power cage og en benk, så ja. Du kan trene markløft, knebøy, benkpress, smalbenk, stående roing, curle ( ) osv. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Du kan jo knekt inn alt av baseøvelser rimelig easy, i tilegg til at du kan improvisere litt! Så ja, det skal vell gå fint Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Anbefales ikke på parkett 1 Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hehe. Skal nok skaffe meg noe mykt over parkettet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Har selv en slik, med Olympiastang og vektskiver såklart, pluss noen manualer utenom. Endret 28. januar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Er fort gjort at parketten får seg en trøkk alikavell, små hakk og sprekker, stativet kan også ha stålkanter i tilegg til at det muligens ikkje står så veldig godt på parkett. Om du er så "heldig" at du har vegg til vegg teppe, er det et bra sted. Eller mur gulv/hardt gulv. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Er vel bare å ha den stående på et teppe eller noe lignende? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Middag på Mc'n , stor big tasty meny, pluss en pose hotwings og en sjokomilkshake... Står jo Kcal på burger, burger og pommfri, som blir 1620 kalorier, må visst inn på http://www.mcdonaldsmenu.info/nutrition/ for og sjekka på brus, milkshake og hotwings, men har ikke flash.. Men still 1620 + er vel greit det på skittenbulk 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det er helt sykt hvor mange kcal som går i ett lite mcern måltid! De burde blitt saksøkt for flere tusen drap årlig! 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg feks. pleier å løpe i 30-35 minutter før skolen. ? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Har gått til innkjøp av havregryn. Glutenfri, fordi jeg ikke fant noe annet Hva anbefaler folk her å ha i? Hvor mye vann, og hva kan jeg bruke for å gjøre smaken litt bedre? Er veldig glad i grøt generelt, så kan forsåvidt nesten spise havregrøten alene, men blir kjedelig i lengden. Kan diverse frukter anbefales? Når det kommer til mengden vann ser leser jeg at folk anbefaler veldig mye forskjellig. Endret 28. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Har gått til innkjøp av havregryn. Glutenfri, fordi jeg ikke fant noe annet Hva anbefaler folk her å ha i? Hvor mye vann, og hva kan jeg bruke for å gjøre smaken litt bedre? Er veldig glad i grøt generelt, så kan forsåvidt nesten spise havregrøten alene, men blir kjedelig i lengden. Kan diverse frukter anbefales? Når det kommer til mengden vann ser leser jeg at folk anbefaler veldig mye forskjellig. Eg pleier å blande litt rosiner i min Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Kommer til å prøve ut litt i morgen Noen som har tips til hvor mye vann man bør ha pr. 100 gram med havregryn? (Eller noe lignenede) Ser at noen anbefaler melk også. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Med melk og sukker er det brukbart på morran synes jeg. Er ikke noe glad i havrregrøt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Er det varmt så går det ned for min del, nesten samme hva det er. Brødskiver med pålegg o.l er helt forferdelig på morgenen. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Skjønner ikke hvorfor du skal ha vann oppi. Melk gjør det hele enda bedre. kjøp en pose frossne bær evt. andre frukter du liker som du kutter opp å har i kjøleskapet dagen før, slik at du slipper å bruke tid på morningen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Faktisk så aner jeg ikke hva jeg bør og ikke bør ha oppi. Har vel ikke spist havregrøt på 8-9 år. Takk for forslaget angående frossne bær. Skal prøves Synes også melk høres ut som et mye bedre alternativ fremfor vann. Hvor mye anbefaler du? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Husker engang jeg hadde hatt en hard treningsøkt (på en lørdag) som gikk på armer/bryst, men rett etter treningen ringte en kompis meg og spurte om jeg ble med ut på byen. Måtte bare hive meg i dusjen og glemte å tøye ut. Våknet morgenen etter og forstod ikke en dritt av hvorfor jeg hadde vondt i musklene... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Melk er jo ikke bare bedre, men også bedre mtp. næring. Jeg måler aldri hvor mye melk jeg har oppi. Jeg heller melk i kjelen med gryn helt til jeg ikke kan se grynet lengre, men ikke for mye! Prøv deg frem, du kan helle ut melk under kokingen om du synes du har for mye. Mange liker også å helle melk over grøten helt til slutt når du har den i en skål. Opp til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå