Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På trening i dag bytta jeg fra tommel rundt til tommel over på knebøy for å prøve å få bukt med knekken i håndleddet uten hell. Jeg har tenkt at det ikke er så farlig med akkurat dette siden jeg ikke løfter kjempemye ennå (50 kg :blush:), men det kan være greit å fikse det. Går det bare ikke eller ere det mobilitet som kan trenes opp? Flere ting jeg kan prøve? (andre ting som ass to the grass og riktig ryggstilling tar jeg dog selvsagt alvorlig)

Ingen som har flere tips til hvordan å få rettet håndleddene under knebøy?

Jeg lurer også på en annen ting. Jeg prøvde rollouts med ab-wheel, tror jeg det heter, og det var jævlig tungt. Noen andré øvelser jeg kan begynne med? Planke?

Lenke til kommentar

Da fikk jeg krabbet med til senteret med krykker! Må si jeg er ekstremt sliten i hele kroppen, men for en følelse. En ting jeg lurer på. Ettersom jeg bruker krykkene ganske ofte, bla. i firminuttet for å kjøpe mat osv, så får jeg jo en god del mosjon, kun ved hjelp av krykkene. Likevel må jeg være så ærlig å si at jeg underpresterte VELDIG under dagens økt.

Repetisjonene ble målt for tre uker tilbake og plottet inn i RYP programmet. Likevel måtte jeg en god del ned på div. øvelser. Kan dette være grunnet bruken av krykker til daglig? At musklene ikke er i 100 %. ?

Lenke til kommentar

Er kroppen som ikke orker mer, enkelt og greit.

Skjer også ved f.eks benkpress når du er på den siste repetisjonen. Du løfter stanga ned mot brystet, også stopper det helt opp. Prøver å ta i alt du har, men ingenting skjer. (Viktig med en som kan hjelpe da så klart).

Ikke noe å være redd for.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Prøvde meg på litt sit-ups i stad, klarte 20.

Hvilte i 2 min, og skulle prøve på nytt.

Da fikk jeg bare ikke ryggen opp! :( Er dette farlig?

Merket også at jeg ble rimelig kvalm etter 10..

Begynt å prompe mye, spesielt etter styrkeøkter.

Normalt?

:)

Stakkars deg, tenk å ikke klare å løfte ryggen fra gulvet og nå oppå alt det andre er du begynt å fise. Er ikke noe annet å gjøre enn å ringe nødslakten.

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prøvde meg på litt sit-ups i stad, klarte 20.

Hvilte i 2 min, og skulle prøve på nytt.

Da fikk jeg bare ikke ryggen opp! :( Er dette farlig?

Merket også at jeg ble rimelig kvalm etter 10..

Begynt å prompe mye, spesielt etter styrkeøkter.

Normalt?

:)

Stakkars deg, tenk å ikke klare å løfte ryggen fra gulvet og nå oppå alt det andre er du begynt å fise. Er ikke noe annet å gjøre enn å ringe nødslakten.

Takker, morsom du er :D Skikkelig sjarmtroll du. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...