Kevlar Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Cable crunch er the shit, du kan faktisk få litt proper progresjon istedet for å ta en million fler situps enn du tok forrige uke Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Hei og god morgen folks. Jeg vurderer å trene i dag. Gi meg noen motiverende ord da vel! Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 På trening i dag bytta jeg fra tommel rundt til tommel over på knebøy for å prøve å få bukt med knekken i håndleddet uten hell. Jeg har tenkt at det ikke er så farlig med akkurat dette siden jeg ikke løfter kjempemye ennå (50 kg ), men det kan være greit å fikse det. Går det bare ikke eller ere det mobilitet som kan trenes opp? Flere ting jeg kan prøve? (andre ting som ass to the grass og riktig ryggstilling tar jeg dog selvsagt alvorlig) Ingen som har flere tips til hvordan å få rettet håndleddene under knebøy? Jeg lurer også på en annen ting. Jeg prøvde rollouts med ab-wheel, tror jeg det heter, og det var jævlig tungt. Noen andré øvelser jeg kan begynne med? Planke? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Breiare grep, tommelen over, posisjon til stanga, posisjon til olbogar, varme opp brystmusklatur, fokusere på riktig posisjon før du løfter stanga. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Takk! Det er som jeg ikke er fleksibel nok, liksom.. Får fortsette å fokusere på det, har lyst til å ha (så god som) perfekt teknikk i en øvelse som det. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Takk! Det er som jeg ikke er fleksibel nok, liksom.. Får fortsette å fokusere på det, har lyst til å ha (så god som) perfekt teknikk i en øvelse som det. http://stronglifts.com/shoulders-dislocations/ Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 http://stronglifts.com/shoulders-dislocations/ Takk, så faktisk akkurat på den! Tror jeg skal begynne med både slike og squat-to-stands-øvelser. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Da fikk jeg krabbet med til senteret med krykker! Må si jeg er ekstremt sliten i hele kroppen, men for en følelse. En ting jeg lurer på. Ettersom jeg bruker krykkene ganske ofte, bla. i firminuttet for å kjøpe mat osv, så får jeg jo en god del mosjon, kun ved hjelp av krykkene. Likevel må jeg være så ærlig å si at jeg underpresterte VELDIG under dagens økt. Repetisjonene ble målt for tre uker tilbake og plottet inn i RYP programmet. Likevel måtte jeg en god del ned på div. øvelser. Kan dette være grunnet bruken av krykker til daglig? At musklene ikke er i 100 %. ? Lenke til kommentar
Lader Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Prøvde meg på litt sit-ups i stad, klarte 20. Hvilte i 2 min, og skulle prøve på nytt. Da fikk jeg bare ikke ryggen opp! Er dette farlig? Merket også at jeg ble rimelig kvalm etter 10.. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Du må spørre legen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Er kroppen som ikke orker mer, enkelt og greit. Skjer også ved f.eks benkpress når du er på den siste repetisjonen. Du løfter stanga ned mot brystet, også stopper det helt opp. Prøver å ta i alt du har, men ingenting skjer. (Viktig med en som kan hjelpe da så klart). Ikke noe å være redd for. Endret 24. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Lader Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Begynt å prompe mye, spesielt etter styrkeøkter. Normalt? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Begynt å prompe mye, spesielt etter styrkeøkter. Normalt? Ikke bekymre deg så mye om alt.. Prompe er helt normalt, selv under tung mark Endret 24. januar 2012 av joakimz Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Promping er kult. Spesielt på forelesninger og i klasserom! Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Om du løfter veldig tung markløft, og du ikke helt klarer å få stanga helt opp, blir sprutrød i trynet, så må du være påpasselig å ikke prompe. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Prøvde meg på litt sit-ups i stad, klarte 20. Hvilte i 2 min, og skulle prøve på nytt. Da fikk jeg bare ikke ryggen opp! Er dette farlig? Merket også at jeg ble rimelig kvalm etter 10.. Begynt å prompe mye, spesielt etter styrkeøkter. Normalt? Stakkars deg, tenk å ikke klare å løfte ryggen fra gulvet og nå oppå alt det andre er du begynt å fise. Er ikke noe annet å gjøre enn å ringe nødslakten. Endret 24. januar 2012 av LunaticFanatic 2 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Finner det vanskelig å stramme lats uten å stramme bryst samtidig. How to do? :O Lenke til kommentar
Lader Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Prøvde meg på litt sit-ups i stad, klarte 20. Hvilte i 2 min, og skulle prøve på nytt. Da fikk jeg bare ikke ryggen opp! Er dette farlig? Merket også at jeg ble rimelig kvalm etter 10.. Begynt å prompe mye, spesielt etter styrkeøkter. Normalt? Stakkars deg, tenk å ikke klare å løfte ryggen fra gulvet og nå oppå alt det andre er du begynt å fise. Er ikke noe annet å gjøre enn å ringe nødslakten. Takker, morsom du er Skikkelig sjarmtroll du. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Begynt å prompe mye, spesielt etter styrkeøkter. Normalt? Heeeelt normalt... http://www.youtube.com/watch?v=oGl_TEj1IIc&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå