Lader Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Tok nettopp første joggetur, og føles som et lik. Godt tegn? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Lurer på om jeg skal prøve meg med litt ekstra vekt på pullups nå jeg. Begynner å klare 8x5 ganske greit nå. Bedre hvis jeg bare klarte max 5x3 tror jeg. Hvordan gjør folk her det? Belte og en skive mellom beina? Endret 23. januar 2012 av multisync Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Hvordan gjør folk her det? Belte og en skive mellom beina? Jepp. Tok nettopp første joggetur, og føles som et lik. Godt tegn? Er det å bra å være et lik, da? Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Tok nettopp første joggetur, og føles som et lik. Godt tegn? Ja. Dersom din definisjon på "lik" er dritt sliten, og vil helst legge seg i sengen og sove som Tornerose. De første joggeturene er som regel slik dersom du ikke er vandt med slik belasting, er litt herlig også da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Uansett er det på kjøkenet innsatsen blir gjort i forhold til å gå ned i vekt. Trening er sjølvsagt anbefalt på det høgaste, både kardio og styrke, men utan riktig kosthald går det ikkje. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Flott artikkel fra NRK ... eller Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 http://forum.fitnessbloggen.no/threads/50kg-p%C3%A5-4-m%C3%A5neder.3366/ Sykt imponerende. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Hvordan gjør folk her det? Belte og en skive mellom beina? Jepp. Tok nettopp første joggetur, og føles som et lik. Godt tegn? Er det å bra å være et lik, da? Føles ikke sånn. Beina henger ikke på Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Heisann, er 18 år og veier ca 110kg. Trener 3-4 ganger i uka, 2 økter som er kampsport (Tae Kwondo) som jeg ikke ønsker å bytte bort ettersom jeg har trent i 13år der nå og begynner å komme på et godt (mosjonist!) nivå! Ettersom jeg skal i militæret i August tenkte jeg det var på tide å brenne noen kilo, og i tillegg trene mot armhevinger, situps og pull-ups (!)(militærøvelsene). Kondisjon står det relativt bra til med i forhold til vekten. (9.0 på Bip-test før jul, 10min (av 15 maks) på Sesjons del 2 kondisjons test). Ønsker derfor å begynne på treningsenter, og trenger tips til øvelser jeg kan gjøre og utstyr jeg kan bruke for å trene på dette (både styrke å fettforbrenning). 1. Hvordan få en økt til å vare 60-90min med god intensitet uten at det er fellesøkt med trener? 2. Hvilke øvelser burde jeg fokusere på? (hvor mange repitisjoner, treningsprogram?) 3. Hvordan kombinere 2x 90min moderat kampsport trening (mandag å onsdag) med annen trening på senter? 4. Hvordan variere treningen slik at motivasjonen ikke blir borte? Kan også nevne at kosthold skal forandres til det bedre, men ingen stor forandringer med en gang. Kutter ut brus og søtsaker i hverdagene i første omgang. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 http://forum.fitnessbloggen.no/threads/50kg-p%C3%A5-4-m%C3%A5neder.3366/ Sykt imponerende. Det der er helt utrolig faktisk. Det viser bare at det e mulig for ALLE å komme i form, selv om du har millioner av unnskyldninger om hvorfor du er stor. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) På trening i dag bytta jeg fra tommel rundt til tommel over på knebøy for å prøve å få bukt med knekken i håndleddet uten hell. Jeg har tenkt at det ikke er så farlig med akkurat dette siden jeg ikke løfter kjempemye ennå (50 kg ), men det kan være greit å fikse det. Går det bare ikke eller ere det mobilitet som kan trenes opp? Flere ting jeg kan prøve? (andre ting som ass to the grass og riktig ryggstilling tar jeg dog selvsagt alvorlig) Endret 23. januar 2012 av Broseph Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Lurer på om jeg skal prøve meg med litt ekstra vekt på pullups nå jeg. Begynner å klare 8x5 ganske greit nå. Bedre hvis jeg bare klarte max 5x3 tror jeg. Hvordan gjør folk her det? Belte og en skive mellom beina? Ta en ryggsekk og legg vekter nedi den. Bare juster reimene og tilpass sekken slik at den sitter stramt. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 I dag under knebøy kjente jeg noe rart. Føltes som om noen sener i skulderen bevegde seg svært unaturlig, og det var ganske vondt. Stikkende smerte/ klemming på sene-smerte. Kjører lowbar. Hva skjer? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Eg hadde noko liknande for nokre veker sidan. Det føltes som om ei sene eller noko sånt låg i klem i området utside skulder og triceps. Smerta kom med ein gong eg løfta av stanga og gjorde at eg ikkje kunne fullføre. Gav opp knebøy den dagen og sidan har eg ikkje merka noko til det. Har ikkje prøvd å finne noko meir ut av det heller. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Hmmm.. Jeg fullførte alle settene, jeg, dreit litt i det.. Kanskje dumt.. Hva gjør jeg hvis det fortsetter? Kutter ikke ut knebøy, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Først av alt må du finne ut om det er eit vedvarande problem eller eit eingongstilfelle. Om noko gjer fysisk vondt på den måten så er det noko som ikkje er riktig. Merker du noko til det ellers? Kan du framprovosere smertene? Prøv å varme ekstra godt opp neste gong og sjå korleis det går. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Ser folk som senteret som driver med en litt merkelig øvelse. De setter seg i knestående ved cabel crossen, tar tak i tauet og jokker opp og ned i denne posisjonen: Noen som vet hva det er godt for? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Cable crunches? For dem abz... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Riktig! Har lurt fælt på hva de har holdt på med Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 KAN se ut som powerprayer, skikkelig HARDCORE muslimer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå