PaulScholes22 Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Litt enig med Coa, selv om motivasjon kommer og går. Kanskje du burde variere treningen litt mer! Og uansett, selv om du går på skole til halv fire regner jeg at du ikke gjør lekser fra fire til elleve? :-) Kom deg opp av sofaen, gutt! :-D 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Det du sier Coa er nettopp det som forundrer meg. Jeg elsker å se fremgang, føle svetten renne ned ryggen og generelt ha det bedre av treningen. Så hvordan kan jeg endre innstilingen min? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Kommer tankene "sliten, orker egentlig ikke trene nå" tenker jeg alltid : JUST DO IT!!! Etter jeg er ferdig med oppvarmingen så starter moroa Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Har ofte bare tenkt "Å faen, gidder ikke...". Men tror det beste for å få dratt seg til senteret er å være beinhard mot seg selv. Eventuelt finne på noe kjekkere å gjøre. Slik har jeg tenkt den siste måneden nå. Det har jo ingenting å gjøre med treningen jeg bedriver, jeg elsker jo styrketrening, men det har litt med alt stresset. Skole fra 8-15:30, så lekser. Se, der kom det enda en unnskyldning.. Hva med dette? : Skole, trene, lekser. Leksene blir du ferdig med uansett når du begynner på de, men du går ikke og trener klokken 2100.... Tren først, du, så får du nok tid til resten etterpå. Så har du god samvittighet i tillegg. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Bare det dere sier hjelper. Uansett så er det den grensen fra å komme seg opp av sofaen med krykkene og gå 30 minutter til senteret som jeg ikke klarer. Tror jeg kanskje bare tar meg en tur ut etterpå Så får jeg håpe så inderlig at jeg kommer meg på senteret i morgen. Takk kjære folk! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Kommer tankene "sliten, orker egentlig ikke trene nå" tenker jeg alltid : JUST DO IT!!! Etter jeg er ferdig med oppvarmingen så starter moroa Enig i den. Når jeg varmer opp, eller før jeg varmer opp, så er alle bekymringer i hodet mitt. Men, når jeg bare får begynt, så forsvinner alle bekymringer. De kan jeg ta senere. Når første settet i knebøy er unnagjort, så går resten som en lek. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Har ofte bare tenkt "Å faen, gidder ikke...". Men tror det beste for å få dratt seg til senteret er å være beinhard mot seg selv. Eventuelt finne på noe kjekkere å gjøre. Slik har jeg tenkt den siste måneden nå. Det har jo ingenting å gjøre med treningen jeg bedriver, jeg elsker jo styrketrening, men det har litt med alt stresset. Skole fra 8-15:30, så lekser. Se, der kom det enda en unnskyldning.. Hva med dette? : Skole, trene, lekser. Leksene blir du ferdig med uansett når du begynner på de, men du går ikke og trener klokken 2100.... Tren først, du, så får du nok tid til resten etterpå. Så har du god samvittighet i tillegg. Problemet er at jeg blir hentet av taxi etter skolen som tar meg hjem ( ) så er avhengig av familiehjelp. Får bare håpe dette var et engangstilfelle. Dog, er dete noe som bekymrer meg. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 FAen heller. bestilte stretchbånd fra dx for ørten år sia... har ikke kommet enda.. noen som vet hvor jeg får tak i stretchbånd her i norge? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Ja, noen som kan anbefale noen enkle treningsmetoder, uten spesielle treningsapparater. Er for det meste ute etter magemuskler, men sikkert mer som trengs. Regner med at jogging er greit? Tenker på legge meg på 1500 kalorier per dag, høres det greit ut? NRK Puls Ta en titt på videoene som omhandler "to buksestørrelser ned". Enklere kan det nesten ikke bli. Når det gjelder matmengde (og hva d spiser): prøv deg fram! Ingen her inne kan gi deg en fasit på dette. Du må bare kaste deg uti det og prøve. Husk å noter ned hva du spiser og hvor mye, slik at du vet om du må justere mer. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Problemet er at jeg blir hentet av taxi etter skolen som tar meg hjem ( ) så er avhengig av familiehjelp. Får bare håpe dette var et engangstilfelle. Dog, er dete noe som bekymrer meg. Deal with it. Unnskyldninger, hele greia. Bare gjør det. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Problemet er at jeg blir hentet av taxi etter skolen som tar meg hjem ( ) så er avhengig av familiehjelp. Får bare håpe dette var et engangstilfelle. Dog, er dete noe som bekymrer meg. Deal with it. Unnskyldninger, hele greia. Bare gjør det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Ja, glem alt som heter skole, utdanning og hele pakka. Tren tren tren gutt! 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg tillhører ikke gruppen som liker og trene, kan godt være det kommer etterhvert som jeg blir større.. Men min motivasjon for og dra meg opp av senga om morran før jeg må, og heller bruke en time på trening istedenfor søvn, er at jeg er lei av og være en lettvekter! Jeg har og en belønning i enden, hvis jeg klarer 4 treninger uka, fra jan-> etter sommeren, så skal jeg ta meg half sleeve, noe jeg har veldig lyst på nå, men ser nok MYE bedre ut på en stor arm kontra min pinglearm. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Føler for å sitere Solskjær her, i treningssammenheng: "99% er 100% mislykket" Hjalp ihvertfall meg på treninga idag! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Det du sier Coa er nettopp det som forundrer meg. Jeg elsker å se fremgang, føle svetten renne ned ryggen og generelt ha det bedre av treningen. Så hvordan kan jeg endre innstilingen min? Du skal ikkje endre innstillingen, du skal DRA DEG PÅ TRENING! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Ja, glem alt som heter skole, utdanning og hele pakka. Tren tren tren gutt! Det er ikke det jeg sier, men det finnes mange som har klart begge deler. Har ikke lekser lenger, men den tid jeg hadde det, fikk jeg tid til skole, jobb, lekser og fritid. Nå har jeg tid til jobb, matlaging, trening og fritid. Ingen problem dersom du bare vil. Og nei, jeg hadde ikke 2.5 i snitt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 For min del går det med kanskje 2 timar til ei trening. 20 minutt transport, 1 time 30 minutt trening, 10 minutt dusj. Med tre treningar i løpet av ei veke blir det 6 timar. Om eg søv 8 timar kvar natt er det igjen 7*16 timar per dag. 7*16 = 112 timar eg er vaken kvar veke. 6/112*100 = 5,4%. Eg må med andre ord bruke 5,4% av timane i løpet av ei veke på trening. Det er ikkje så mykje. Det er ein prioriteringssak. Enten trener du, eller så har du ikkje tid, eller så gidd du ikkje. 1 Lenke til kommentar
Lader Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Da drar jeg på første joggetur! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Idag så jeg en crazy fyr på treningssenteret. Han tok noen sett kvartbøy først, også gikk han rett på benken men hadde en spesiell teknikk, han løfta rumpa i været og pressa brystet ned på en måte Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Om å gjøre å ta mest mulig i benken, vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå