Zeph Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Vital Arctic Oil er og bra saker. Har prøvd den og lakseolje, begge har ingen smak, eventuelt litt appelsin. Merker ikkje noko til den resten av dagen. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Heisann. Jeg er dessverre litt overvektig, og trenger hjelp. Det har begynt å gå over livsgleden. Jeg har ikke tilgang på treningssenter. Jeg har null peiling. Jeg har lyst på en veltent kropp! Noen som kan gi med en liten "guide"? Tusen takk, hilsen Benjamin. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Tusen takk, men hvorfor er du da på treningssenter når du likegodt kan trene hjemme? Du har vært til utrolig stor hjelp, det eneste er hvor mange sett jeg skal ta og repetisjoner. Jeg må jo øke det ettersom tiden går (hvilket jeg har skjønt etter å ta 40 pushups annenhver dag i et par år uten fremskritt) Hvordan fungerer dette? skal jeg bare ta så mange jeg klarer 3 ganger med 30 sek pause i mellom? Med en sekk fylt av tunge ting selvsagt. Er på treningssenter fordi jeg har råd, og fordi det er mer praktisk enn å ha ørten vektskiver og stenger liggende hjemme. Har ikke plass til det =) Utholdenhet: 12-15 reps +++ Volum: 6-12 reps Styrke: 1-5 reps Ja, du må øke. Det er derfor ikke pushups er så optimalt så lenge, for etter en stund er det ikke så vanskelig å ta 10 pushups, selv med vektskiver på ryggen. Å ta 40 pushups bygger ikke særlig muskler, det bare hjelper på utholdenheten til brystmusklene og tildels triceps. Du skal legge så mange kilo i sekken at du klarer 8-10 repetisjoner, og etter 1-2 minutter pause skal du ta 8-10 repetisjoner til. Dette gjør du 3 ganger (3 sett). Noen som kan gi med en liten "guide"? Ligg 500 kcal i underskudd hver dag. Dette enten ved å spise sånn at du er 500 kcal i underskudd, eller ved å trene til du mister har 500 kcal i underskudd. Da kan du lett gå ned en halvkilo i uken, spesielt dersom du er veldig overvektig. Se da for deg deg selv om et år (ca 50 uker). Da er du 25 kilo lettere. Dette gjelder åpenbart bare dersom du er overvektig. Om du er 80 kg og vil ned til 70 er det ikke like lett og går ikke like fort. Endret 22. januar 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Lader Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Tusen takk, men hvorfor er du da på treningssenter når du likegodt kan trene hjemme? Du har vært til utrolig stor hjelp, det eneste er hvor mange sett jeg skal ta og repetisjoner. Jeg må jo øke det ettersom tiden går (hvilket jeg har skjønt etter å ta 40 pushups annenhver dag i et par år uten fremskritt) Hvordan fungerer dette? skal jeg bare ta så mange jeg klarer 3 ganger med 30 sek pause i mellom? Med en sekk fylt av tunge ting selvsagt. Er på treningssenter fordi jeg har råd, og fordi det er mer praktisk enn å ha ørten vektskiver og stenger liggende hjemme. Har ikke plass til det =) Utholdenhet: 12-15 reps +++ Volum: 6-12 reps Styrke: 1-5 reps Ja, du må øke. Det er derfor ikke pushups er så optimalt så lenge, for etter en stund er det ikke så vanskelig å ta 10 pushups, selv med vektskiver på ryggen. Å ta 40 pushups bygger ikke særlig muskler, det bare hjelper på utholdenheten til brystmusklene og tildels triceps. Du skal legge så mange kilo i sekken at du klarer 8-10 repetisjoner, og etter 1-2 minutter pause skal du ta 8-10 repetisjoner til. Dette gjør du 3 ganger (3 sett). Noen som kan gi med en liten "guide"? Ligg 500 kcal i underskudd hver dag. Dette enten ved å spise sånn at du er 500 kcal i underskudd, eller ved å trene til du mister har 500 kcal i underskudd. Da kan du lett gå ned en halvkilo i uken, spesielt dersom du er veldig overvektig. Se da for deg deg selv om et år (ca 50 uker). Da er du 25 kilo lettere. Dette gjelder åpenbart bare dersom du er overvektig. Om du er 80 kg og vil ned til 70 er det ikke like lett og går ikke like fort. Hvordan kommer jeg i underskudd? Og hvor lite må jeg spise for å komme i underskudd? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Her er knebøy for dere å lære av http://www.youtube.com/watch?v=Y-EGNWwBDKA&feature=player_embedded#! Det der er nødt til å være løgn. Ser ikke ut som han har 225kg på den stanga der. Jævla løgnhals Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 225lbs... Er rundt 100kg. 3 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Det der er nødt til å være løgn. Ser ikke ut som han har 225kg på den stanga der. Jævla løgnhals Det er nok pund kan godt stemme det da der er 4 skiver som ser ut som 20-25kg Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 For en taper.. Da skal jeg og begynne å bruke pund (lol) men bare skrive tallene, misvisende tittel FTW Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Han bor jo i USA, og snakker engelsk, så trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvilken vektenhet han snakker om. 4 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Hvordan kommer jeg i underskudd? Og hvor lite må jeg spise for å komme i underskudd? I morgen registrer du alt du spiser i en dagstabell på diett.no. Da får du et greit anslag på hvor mye du får i deg. Du kan også bruke kalorikalkulator.no til å gi et grovt anslag av dit dagsbehov for kalorier. Om du passer på å ligge i kaloriunderskudd og tar deg noen joggeturer i uka så er det ikke mye mer som skal til for å gå ned i vekt. Det viktigste er å spise sunt og riktig. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 225/2.2 = 102kg Lurer på hvor mange halvbøy-reps jeg hadde klart på 102kg. Hmm.. Mulig jeg sløser bort en trening på å finne det ut Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Ein amerikanar som brukar pund i staden for kilogram? Kva skjer med verda?! 3 Lenke til kommentar
War Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Og hvor lite må jeg spise for å komme i underskudd? 500kcal i underskudd fra mat sammen med 500kcal i trening gir 7000kcal i underskudd i uka = med vannet i fettet ca en kg ned i uka. For de fleste er det et sted mellom 21 og 28 kcal pr kg kroppsvekt pr dag. For eks 75 kg = 1600-2100 kcal pr dag. Man velger somregel for eks 25 og gir det en uke og sjekker da for å justere. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Han bor jo i USA, og snakker engelsk, så trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvilken vektenhet han snakker om. Sorry, har ikke gjort så mye researching så visste ikke han kom fra USA lol Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Ein amerikanar som brukar pund i staden for kilogram? Kva skjer med verda?! Syns det er ganske feigt gjort av de. Å prøve lure alle med at de tar mer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Suksesshistorie frå ein som gjekk ned 50kg på 4 månader. Syns det er ganske feigt gjort av de. Å prøve lure alle med at de tar mer. Alt er større, tyngre, tøffare og betre i USA, det har du vel forstått etter kvart. Endret 22. januar 2012 av Zeph Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Han bor jo i USA, og snakker engelsk, så trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvilken vektenhet han snakker om. Sorry, har ikke gjort så mye researching så visste ikke han kom fra USA lol Han har en amerikansk aksent. Hvor tror du da han kommer fra? Latvia? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Ville gjettet på Somalia jeg altså. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Trodde han var engelsk jeg siden han snakker england. Alle fra engelsk snakker england Alle vet jo det Lenke til kommentar
Brad Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Ser jo ikke akkurat så baus ut han derre Scott Herman da. Jeg ville hvertfall ikke anklagd han for doping 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå