Tommsern92 Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Kan dere ikke slutte å hakke på Zlatan92 da? Det her er så sinnsykt unødvendig. Godt vi har jenter til å passe på oss 7 Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Hahahaha, 0:32 "good stretch"... Han har så dårlig mobilitet at han kommer faen ikke rundt engang... Jeg, en liten krattsame fra nord presser mer enn han der fyren med manualer. Lattis... Mener å huske at Zlatan linka til Scott Herman også som et prime example... Men du har rett i Rob Riches, jeg husker det nå som du nevner det Og likevel tipper jeg Rob Riches drar mer damer enn deg. Hvor mye presser du i manualer forresten, og hva er maksen til Rob? Han kommer forøvrig rundt med stanga hvis du ser litt lengre ut i videoen. Når det er sagt så kjenner jeg overhodet ikke til denne fyren, men utifra kroppen hans så ser jeg ikke helt hva som er det store problemet her? 4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Er det ikke slik at disse muskelbuntene som henger i denne tråden er eksperter på hvert eneste felt innenfor trening da? 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Er det ikke slik at disse muskelbuntene som henger i denne tråden er eksperter på hvert eneste felt innenfor trening da? Jo, vi blir ikke muskelbunter uten grunn vettu 4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Eg glemte " " tegnene. Neida, men skal ikke bland myself inn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Hahahaha, 0:32 "good stretch"... Han har så dårlig mobilitet at han kommer faen ikke rundt engang... Jeg, en liten krattsame fra nord presser mer enn han der fyren med manualer. Lattis... Men likevel er han milevis lenger foran deg. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Signaturen din passer bra til sitatet, Fredrik Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Hahahaha, 0:32 "good stretch"... Han har så dårlig mobilitet at han kommer faen ikke rundt engang... Jeg, en liten krattsame fra nord presser mer enn han der fyren med manualer. Lattis... Mener å huske at Zlatan linka til Scott Herman også som et prime example... Men du har rett i Rob Riches, jeg husker det nå som du nevner det Og likevel tipper jeg Rob Riches drar mer damer enn deg. Hvor mye presser du i manualer forresten, og hva er maksen til Rob? Han kommer forøvrig rundt med stanga hvis du ser litt lengre ut i videoen. Når det er sagt så kjenner jeg overhodet ikke til denne fyren, men utifra kroppen hans så ser jeg ikke helt hva som er det store problemet her? Han skal dra så mye damer han bare vil, jeg HAR dame Jeg presser med 2x40kg om det var av interesse Hahahaha, 0:32 "good stretch"... Han har så dårlig mobilitet at han kommer faen ikke rundt engang... Jeg, en liten krattsame fra nord presser mer enn han der fyren med manualer. Lattis... Men likevel er han milevis lenger foran deg. Det kalles kjemiske gener 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Haters gonna hate, men poenget er ikke at gutta ser ut som dritt, men at de sprer miskunnskap og dårlige løftevaner og teknikker, og folk tar det for god fisk fordi "det funket for Rob, og han ser jo dritbra ut". Hallo, han tar bol, og forteller ikke youtube om hvor vondt han har i korsryggen, det er dårlig business. 5 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Tenker og lage meg ett treningsopplegg og vil trene 2 muskelgrupper per trening, hvilket bør jeg kombinere. f.eks legger og rygg. Tenker lage 3 opplegg og trene annenvær dag. Kan du hjelpe meg med hvilke 2 jeg bør trene per gang? Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg presser med 2x40kg om det var av interesse Og du tror virkelig ikke han presser mer enn det? 3 Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Endrer tema jeg. Gymgrossisten anbefaler at jeg skal ta en scoop med Whey-80 til frokost, og 2 scoops etter trening. Dersom du ikke trener en dag, skal du ikke ha noe proteinpulver eller skal du fortsatt spise det sammen med frokost? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Noen som har anbefalinger til billig og bra omega 3-tilskudd? Smak er ikke så viktig. Endret 22. januar 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Så lenge man kommer opp på proteinbehovet sitt er det i utgangspnktet ikke behov for pulver. Men med det sagt er det uansett bedre å være i proteinoverskudd enn å bare matche behovet. Det skader ikke å bruke shakes selv om du ikke har treningsdag. Noen som har anbefalinger til billig og bra omega 3-tilskudd? Smak er ikke så viktig. http://www.norkost.no/lakseolje_10x300ml_frisk_appelsinsmak/P_410 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg trodde selolje var the shit. Forskjell på det og lakseolje? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Stig hos Norkost mener lakseoljen er renere og mer potent enn seloljen grunnet høyere verdier av de forskjellige fettsyrene og det at sel spiser mere drit enn laksen. Bruker selv den lakseoljen og den er myyye snillere på smak og ettersmak enn både tran og seloljen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Hmmm. Nå er jeg allergisk mot mangeforskjellige typer fisk. Kanskje det greieste er å bestille en flaske av hver og se om jeg reagerer på noen av dem. Laks er blant verstingene når det kommer til reaksjoner, men om det er proteinene som er allergenet er det jo mulig lakseolje går fint. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Nemlig, disse oljene består jo som regel av rene fettsyrer så det burde gå bra. Ring Norkost i morgen å spør om det er mulig med smaksprøver på de forskjellige oljene. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Hater kvelder hvor jeg ikke trener! Trente både i dag, lørdag og fredag. Men, jeg lengter tilbake til vektene så fort jeg er hjemme.. Dagene imellom (tirsdag og torsdag) treningene er også helt jævlige. Æsj! Edit: Kunne ønske man ikke trengte restutisjon! Vil dra mark, kjøre tunge knebøy, og ligge å se stjerner på benken hver eneste dag! Endret 22. januar 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå