Kevlar Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Morsom lesning for de som trener utelukkende for utseendets skyld. The ideal male physique Død link, uansett har ikke jenter peiling. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Skal fungere helt fint den. Men for å oppsummere: Selv ikke jeg kunne sagt nei til Zyzz i det bildet. No homo. Skjønner ikke hva jenter tenker på. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Kvifor er Zyzz male choice når han ikkje er med i utvalet på nokon av listene? Eller er det han det er bilete av til høgre på den første? Hos meg fungerer ikkje lenka i Opera, men går greit i Chrome. Endret 17. januar 2012 av Zeph 1 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Som de andre her sier; Moren din trenger ikke å vite hva du trener, så lenge hun ikke overvåker deg på senteret såklart. Min mor har absolutt ingen anelse om hvilke øvelser jeg gjør, hvilke tilskudd jeg tar, eller hvilket program jeg følger. De fleste foreldre har vel også en minimal forståelse for øvelser. Navn, hvordan de utføres, osv. Så lenge du utfører øvelsene med riktig teknikk, og ikke for mye vekt, så bør ikke moren din ha noe å bekymre seg over. Ser flere ungdommer på din alder som starter med 60 kg i benk, for så å finne ut at de ikke engang klarer en repetisjon, og gir dermed opp å trene benk i det hele tatt. Selv har jeg vært nede i 20 kg (bare stang), men jobber meg oppover. Er det som er viktig Ligger selv på ca 35-40 i benk, 60 på mark, og vet ikke på knebøy, får det ikke til Prøver, men bare mister balansen eller står på tærne, med bare stanga. Skal se om jeg får henne til å lage mer protein rik mat, og så skal jeg passe på å drikke og spise nok av det jeg trenger. Drikker en YT kakao etter trening, hadde cesar salat til middag Trente beina nå nettopp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Trykk heller i deg ein liter sjokolademjølk. http://fitnessbloggen.no/drikk-sjokolademelk-etter-treningen/ 1 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Trykk heller i deg ein liter sjokolademjølk. http://fitnessbloggen.no/drikk-sjokolademelk-etter-treningen/ Holder det ikke med en halvliter litago? 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Pussig, linken virker tydeligvis ikke i Opera. Uansett hadde "undersøkelsen" vært mer interessant om kroppen som vant ikke også tilfeldigvis hadde hodet til Brad Pitt, og jenter også har sett Fight Club og kan kjenne igjen det dumme bildet edit: Heldigvis var det et par andre paier som var interessante Står for at jenter svarer annerledes på undersøkelser enn hva hormonene deres faktisk vil ha på en lørdagskveld. Endret 17. januar 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Zyzz var med på lista, men han nådde aldri opp på topp 4-5 hos damene, så han ble ikke vist på noen av bildene. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Pussig, linken virker tydeligvis ikke i Opera. Niks, fant det ut selv. Akkurat som Zeph gikk jeg over til Chrome. Aldri sett på deg som en Opera-bruker, Kevlar! Endret 17. januar 2012 av wingeer Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Haha, det var interessant.. Hva kjennetegner en Opera-bruker? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Så det er Lett Litago som anbefales? (Eller Litago Lettere som jeg tror den heter) Får man disse på 1 liters kartonger? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Haha, det var interessant.. Hva kjennetegner en Opera-bruker? Du må rett og slett vere awesome! 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Haha, det var interessant.. Hva kjennetegner en Opera-bruker? Egentlig er det vel mer det at det ikke er så mange som bruker Opera, dessverre. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Opera har kontor i etasjen over og har bedriftsavtale med jobben min, så det er endel Opera-folk på trening hos oss. Så må jo nesten være kompis og støtte dem Føler meg lammet uten mouse gestures. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Jepp! Ja, musebevegelser ( ) er sinnsykt nyttig. Bruker det ofte, selv! Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Har egentlig aldri forstått meg på hva jenter liker av fysikk. At Brad Pitt scorer så høyt (ikke bare i denne undersøkelsen, men også blant mine egne venninner) er utenfor min fatteevne. Han er etter min mening for tynn. Jo visst er han ripped, men det sagnomsuste "vaskebrettet" hans er jo i mine øyne intet annet en skinny-abs... Jeg ville stemt på Zyzz, no homo . Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Tsk. Zyzz kan gå å legge seg ... FUCK YEAH, IVAN STOITSOV 2 Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Smak og behag antar jeg. I mine øyne har ikke Stoitsov aestethics på samme nivå som Zyzz. Det er jo selvfølgelig pga gener, men slik er det. Endret 17. januar 2012 av EirikYeah Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Men nå rykker jo gjerne Stoitsov Zyzz over hodet lett! (Begge er vel for øvrig på den magiske juicen.) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Fant det noe interessant etter en videre undersøkelse at Zyzz er død grunnet hjerteinfarkt. Forøvrig er første og andreplass nærmest identiske. Bortsett fra at første er tatt fra en million dollor film med kunstig sminke og lyseffekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå