Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tror det er rett og slett dårlig valg av ord fra Yngvar/avisen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Jeg tror det er helt bevisst ordbruk. No pain, no gain. edit: Og det virker helt innlysende for meg at smerte når det gjelder trening = snakk om at det skal være slitsomt Endret 16. januar 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Så ut som et bra og variert treningsprogram må jeg si! http://www.youtube.com/watch?v=ykUHQSoL07w&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Kan Yoga være noe å anbefale for å bli mer tøyelig i alle ledd og muskler? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Brock Lesnar trener som en gud, bare synd han aldri klarte å vinne de viktige store fightene sine! Jeg har hatt troa hver gang, men så blir han jo bare most 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Så ut som et bra og variert treningsprogram må jeg si! Shit. Kudos. Det der er hardtrening. Selvfølgelig skal det gjøre litt vondt å trene! Tung knebøy er ikke behagelig, men det er lett verdt det. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Da har jeg fått svar fra vektløfterforbundet, nærmeste atletklubb rundt Oslo som er noe særlig aktiv er på Spydeberg. Det sugde jo ganske hardt, får emigrere til Trondheim Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Er det bare meg eller er det proteinpulveret eg år kviser av? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Kan godt være melk som er synderen om du har det i shaken. Jeg har kuttet melk tvert og får nesten ikke kviser lenger, i motsetning til perioder da jeg drakk mye melk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Bruker nesten utelukkende vann. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Kan godt være melk som er synderen om du har det i shaken. Jeg har kuttet melk tvert og får nesten ikke kviser lenger, i motsetning til perioder da jeg drakk mye melk. Vettu ... Det der kan være 50/50 sant. For når jeg kutta melka i prot.pulveret redusertes antall kviser men får fremdeles noen på ryggen ... Aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det har nok noe med hvor vant kroppen er med melk. Jeg har alltid drukket mye melk, så det har ikke hatt noen innvirkning på meg. Jeg får nesten ikke kviser lenger da, takk og pris. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Brock Lesnar trener som en gud, bare synd han aldri klarte å vinne de viktige store fightene sine! Jeg har hatt troa hver gang, men så blir han jo bare most Brock Lesnar er jo en stor *UNT (håper dette uttrykket ikke er for støtende i disse Plumbo/Madcon tider). Håper aldri han lykkes! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har meldt meg inn på nytt gym. Fikk gratis innmelding osv siden det er januar. Ellers så tar de også £50 for VEILEDNINGSTIME som alle MÅ HA! Hvor griskt er ikke det? Ikke engang om man vet hva man driver med så kunne man signere et papir for å slippe unna, nei, alle måtte ha det. Jeg bare nikket og smilte og latet som jeg ikke kunne en ting. Det skal bli interessant å se hva personen som skal gi meg veiledningstimen på onsdag kan. Fikk timen gratis pga. hele opplegget med gratis innmelding, ellers så hadde jeg protestert mer. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Whaaat? Hva er det slags gym? Er trening generelt sett jævlig mye dyrere der borte? over 500 kroner er faktisk helt hårreisende, jeg håper det er personlig time. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Frisk prisk, det er mer enn de tar for PT-timer der jeg trener Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Treningssentre er på generell basis ekstremt sleipe etter min mening. Irriterer meg grønn over at så og si alle sentre har bindingstid på minimum et år. Endret 16. januar 2012 av Coa 4 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Nope, det er kun veiledningstime/introduksjon til gymmet, sånn typisk "ikke stå på hodet i knebøystativet, ikke hopp sidelengs over benken og brekk nakken"-time, hvor du kan få program om du ønsker osv blabla. Sånn at de kan si at de har vist deg ting og du ikke kan saksøke dem om noe skjer. Jeg bare tenker at det hadde vært så mye enklere å bare få lov til å signere noe som sier at JEG har sagt jeg ikke vil ha den timen....men klart, da tjener de jo mye mindre i måneden, for ingen gidder jo å betale det for en veiledningstime som er pålagt, og uansett burde vært gratis. Jeg så forresten at jeg bomma, det er £40 og ikke £50, men uansett mye. PT-priser er litt billigere her, går du til et senter må du gjerne betale en £40 pr time, freelance er varierende. Vi tar £30-35 litt avhengig av hvem og hvor. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Var ikke du PT tilknyttet et senter, Julie? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jo, men fikk ikke solgt 20 timer pr. uke innen prøvetiden, så Trener folk freelance nå et annet sted, helt greit for meg istedet for å være bundet til mye salgspress under en kjede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå