Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan godt være melk som er synderen om du har det i shaken. Jeg har kuttet melk tvert og får nesten ikke kviser lenger, i motsetning til perioder da jeg drakk mye melk.

Vettu ... Det der kan være 50/50 sant. For når jeg kutta melka i prot.pulveret redusertes antall kviser men får fremdeles noen på ryggen ... Aner ikke hvorfor

Lenke til kommentar

Brock Lesnar trener som en gud, bare synd han aldri klarte å vinne de viktige store fightene sine! Jeg har hatt troa hver gang, men så blir han jo bare most :thumbdown:

Brock Lesnar er jo en stor *UNT (håper dette uttrykket ikke er for støtende i disse Plumbo/Madcon tider).

Håper aldri han lykkes!

Lenke til kommentar

Har meldt meg inn på nytt gym. Fikk gratis innmelding osv siden det er januar. Ellers så tar de også £50 for VEILEDNINGSTIME som alle MÅ HA! Hvor griskt er ikke det? :ermm: Ikke engang om man vet hva man driver med så kunne man signere et papir for å slippe unna, nei, alle måtte ha det. Jeg bare nikket og smilte og latet som jeg ikke kunne en ting. Det skal bli interessant å se hva personen som skal gi meg veiledningstimen på onsdag kan.

Fikk timen gratis pga. hele opplegget med gratis innmelding, ellers så hadde jeg protestert mer.

Lenke til kommentar

Nope, det er kun veiledningstime/introduksjon til gymmet, sånn typisk "ikke stå på hodet i knebøystativet, ikke hopp sidelengs over benken og brekk nakken"-time, hvor du kan få program om du ønsker osv blabla. Sånn at de kan si at de har vist deg ting og du ikke kan saksøke dem om noe skjer. Jeg bare tenker at det hadde vært så mye enklere å bare få lov til å signere noe som sier at JEG har sagt jeg ikke vil ha den timen....men klart, da tjener de jo mye mindre i måneden, for ingen gidder jo å betale det for en veiledningstime som er pålagt, og uansett burde vært gratis.

Jeg så forresten at jeg bomma, det er £40 og ikke £50, men uansett mye.

PT-priser er litt billigere her, går du til et senter må du gjerne betale en £40 pr time, freelance er varierende. Vi tar £30-35 litt avhengig av hvem og hvor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...