bIsk0p Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ingenting er værre en 70kg-ungdom med tynne armer i XXL-plagg i benken. Godkjent med en 95kg 24-åring på 190cm da? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jepp Bare plagget VS kroppsmassen som ikke henger på greit. Ser ut som kjoler og tungt å løfte armene. Bulker med kompisene og er så rippet at man ser de indre blodårene i organene. Spis mer, tren mindre så hadde de dobblet resutratene. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Bruker en XL t skjorte som er ganske stor på meg, og bukser Lenke til kommentar
War Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hadde kastet deg ut i snøen som oppvarming om du kommer på mitt gym 3 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Haha, jeg går ikke iallefall ikke i tighte t skjorter, det ser bare gay ut og er ubehagelig når man trener. Må være litt store t skjorter Tenk Charlie Sheen t skjorte han alltid har på når han spiser frokost, sånn trener jeg i Endret 12. januar 2012 av Overdox Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Kanskje du har megareksi? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Greia er at det ser feil ut Måtte gå igjennom lignende prosess selv når jeg slanket meg 60kg, alle gamle skjortene er jo telt nå...så madammen kommer med saks nå hvis jeg bruker noen av de :!: Men at noen prøver og skjule seg hvis de er for tynne og kommer på studio, ihvertfall hvis de vet det er litt store gutter der. Forøvrig så er jeg enig med War. Endret 12. januar 2012 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hva med at folk bryr seg om treningen istedet for hva de eller andre har på seg... 5 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Uff, må være slitsomt å bry seg om hva andre går i, enten det er singlet, skjorte eller xxl-gensere. Det er trening ffs, la nå folk kle seg som de vil uavhengig av vekt. Jeeez 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Det er jo det viktigste når man fjerner alt annet av småtteri Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Var hos fysioterapeut i dag. Han ble forskrekket over hvor dårlig forfatning kroppen min er i . I følge ham er det et under at jeg ikke har pådratt meg en alvorlig skade, ettersom musklene mine er helt fucka. Har fått treningsforbud frem til søndag og forbud mot knebøy og markløft frem til onsdag, når jeg skal inn til ny behandling . Han ville helst jeg skulle slutte helt med markløft fordi jeg har så skrøpelig rygg, så hvis jeg driter meg ut èn gang kan løpet være kjørt, men da ga jeg beskjed om at det ikke var aktuelt. Ikke bra . Lenke til kommentar
War Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Det er jo en digresjon da, det er ikke sånn at dagen er ødelagt om en kommer med XXL-plagg. EirikYeah, bare å trene opp det , men det må vel være en grunn til at du dro dit..? Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ja, jeg dro til fysio fordi jeg vet at jeg er helt ødelagt, jeg ville vite om det var noe å gjøre med det . Får vondt i skulderen når jeg beveger armen, får vondt i kneet når jeg går, får vondt i hofta når jeg bøyer meg og vondt i ryggen når jeg sitter eller ligger. Så det er en del som ikke er som det skal. Jeg tror også at det er noe som går vekk av seg selv, evt. som kan trenes bort med rehabiliteringsøvelser. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Uff, må være slitsomt å bry seg om hva andre går i, enten det er singlet, skjorte eller xxl-gensere. Det er trening ffs, la nå folk kle seg som de vil uavhengig av vekt. Jeeez Skal vi møte opp på Actic i GASPuniform? Skremme vannet av de stakkars geriatrikerne som fortvilt prøver å late som om de trener edit: 1 boks mager kesam, 3dl lettmelk og 2 scoop Prozyme = Jordbærbiola med +80 gram proteiner... Endret 12. januar 2012 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Eirik: Hvorfor I ALL VERDEN vil du risikere ryggen din istedet for å vente til den er bedre? Husk at du skal ha den resten av livet, ødelegger du den nå har du MYE surt foran deg. 4 Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Det er så sinnsykt kjipt å måtte la være å trene . I tillegg synes ikke jeg at ryggen gjør vondt; den er blitt mye bedre siden mandag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Sinnsykt kjipt å bli ufør og Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Det er så sinnsykt kjipt å måtte la være å trene . I tillegg synes ikke jeg at ryggen gjør vondt; den er blitt mye bedre siden mandag. Trenger jo ikkje å la vær og trene selv om ryggen din er dårlig, er jo bare å ta øvelser som ikkje belaster ryggen såpass mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå