Fredrik Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Du kan jo spise på skolen? Legg opp spisevinduet til å starte klokken 13, for eksempel? Spisevinduet skal vel forøvrig være på 8 timer, om jeg husker rett. Endret 11. januar 2012 av Fredrik Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Har begynt med toppsett i markløft, så lurer på om jeg skal forsøke å løfte med belte på toppsettene for å se om det gjør en forskjell. Noen som vet hvordan og hvor stramt beltet skal sitte for å fungere optimalt? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Belte er kun for når du belaster din kropp 90% eller mer, og det skal være så stramt at magen din naturlig presser på det før du begynner å stramme og blåse den opp. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Nei eff this! Jeg kjører opp igjen treningsloggen. Trenger tips og veiledning her trykk or die Endret 11. januar 2012 av Mikkel™ Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Wingeer: Jeg er misunnelig. Se å dra deg bort på atletklubb selv, da vel! Google-resultat etter atletklubb oslo: "oslo atletklubb : definition of oslo atletklubb and synonym of oslo.." Vi har styrkeløftere på Bjølsen, men jeg har ikke lyst til å lære skjorteteknikk Haha! Nyttig resultat ... Neida, men jeg fant da noe, jeg! http://idrett.speaker.no/organisation.asp?OrgElementId=204814 . Du kan jo prøve å ta kontakt der? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Den siden har ikke blitt oppdatert siden 2001, ekstremt skeptisk. Har sendt mail, men holder ikke pusten Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Den siden har ikke blitt oppdatert siden 2001, ekstremt skeptisk. Har sendt mail, men holder ikke pusten Kjekt med TKD klubben her da. De har facebookside and shit and shit. Bra kontakt med medlemmene Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Den siden har ikke blitt oppdatert siden 2001, ekstremt skeptisk. Har sendt mail, men holder ikke pusten Au da! Haha. Tafatt av Oslo å ikke ha noe vektløftermiljø, da. Du kan pendle til Trondheim! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Di har jo alltids cross-fit i tigerstaden Edit: Dagens mote-fråga: Singlet på treningssenteret, Yay or Nay? Endret 11. januar 2012 av Corey Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Singlet: GO! Haters gonna hate... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Om det er helsetrøye så neeeeeei Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Er du flink til å tørke opp svette etter deg og passer på at du ikke lukter, så skal jeg holde fordommene mine for meg selv Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 pleia å gå i kjeledress 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Di har jo alltids cross-fit i tigerstaden Edit: Dagens mote-fråga: Singlet på treningssenteret, Yay or Nay? Crossfit Oslo er 500m hjemmefra, og det hadde vært morsomt å bli med der (med et objektivt blikk) men det er 900 spenn i måneden. Ganske uaktuelt. Singlet på treningssenter er for kidz på 16 som tror de har guns. Nay for min del. "The better you get, the less you run around showing off as a muscle guy. you know, you wear regular shirts-not always trying to show off what you have. you talk less about it. it's like you have a little BMW-you want to race the hell out of this car, because you know it's just going 110. but if you see guys driving a ferrari or a lamborghini, they slide around at 60 on the freeway because they know if they press on that accelerator they are going to go 170. these things are the same in every field." -the Oak Endret 11. januar 2012 av Kevlar 3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Trueshit. Ser du meg i senteret så kan det godt være jeg har på meg fullbody darth vader skjorta mi LIKE A BAWS 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 pleia å gå i kjeledress Hahaahaha! Personlig tar jeg på meg t-skjorte med singlet under, for på senteret jeg trener har di 4-5 svære ventilasjonsrør så som regel er avslått! Noe jeg seriøst ikke fatter, og selvfølgelig klager over hver gang. Så derfor ender jeg opp i singlet etterhvert ettersom det blir badstu der oppe Ikke for å vise mine unormalt store gunz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå