Zeph Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 PF du holder på med? Jepp. Det var planen, men eg har ikkje fått kjøpt endå og det vart eit akuttinnkjøp på senteret. Ellers kan eg risikere at musklane forsvinn mens eg ser på dei. Tips til kvar eg kan kjøpa BCAA som duger (har ikkje peiling på om det er forskjellig kvalitet) i pulverform til ein grei penge? Du blir ikke katabol så fort med mindre du har en fysisk jobb, da er BCAA en god forsikring mot å gå katabol. Det var ein spøk. Tar litt BCAA før trening når eg trener i fasteperioden. Norkost selger denne som er god på smak og blander seg fint ut. BCAA uten smak eller tilsetninger er sykt vanskelig å blande ut og smaker høgg... edit:X-life myrevolution.no har også den samme, jeg ser NK er utsolgt atm... edit 2: MR også utsolgt... Meh... Takk for heads up angåande smak. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 BCAA er ikke dumt om morgenen med tanke på at hormonnivåene er på sitt høyeste akkurat da. Kroppen klarer fint å restituere med kroppsfett som energikilde Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fant XPAND hos Nordic Nutrition. Er vel snart på tide med frukost. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 6 stekte egg og 2 bacon ? Lavkarbo! + en shake da ... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Pannekaker, mjølk og omega, 1300kc. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Resten av middagen fra igår til middag idag. Fetafylt, baconsurret ytrefilet med hjemmelagede fløtegratinerte poteter. Jeg blir sulten av tanken! 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Pannekaker, mjølk og omega, 1300kc. Lag guide! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Resten av middagen fra igår til middag idag. Fetafylt, baconsurret ytrefilet med hjemmelagede fløtegratinerte poteter. Jeg blir sulten av tanken! Den har vi ventet lenge på! Ser særdeles bra ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Resten av middagen fra igår til middag idag. Fetafylt, baconsurret ytrefilet med hjemmelagede fløtegratinerte poteter. Jeg blir sulten av tanken! Den har vi ventet lenge på! Ser særdeles bra ut. Hehe, ja det tok jammen meg en god stund. Men var sykt digg! Men regna jo med det, da jeg har laget kyllingfilet med feta og bacon før. Aldri prøvd meg på hjemmelagede fløtegratinerte poteter, men det er jo rimelig enkelt i grunn. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Resten av middagen fra igår til middag idag. Fetafylt, baconsurret ytrefilet med hjemmelagede fløtegratinerte poteter. Jeg blir sulten av tanken! Høres Ser godt ut! Har lyst å lage noe lignende selv en gang, men orker aldri. Endret 8. januar 2012 av medlem-211409 Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvor får man kjøpt ytrefilet? Jeg finner bare indrefilet og det er dyrt . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvor får man kjøpt ytrefilet? Jeg finner bare indrefilet og det er dyrt . Rema1000 har ytrefilet i "pølser" til 79,- kiloen. Kurante saker! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvor får man kjøpt ytrefilet? Jeg finner bare indrefilet og det er dyrt . Jeg har bonus. Jaktkvote hjemme og flere kilo med indrefillet ev elg i frysen Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvor får man kjøpt ytrefilet? Jeg finner bare indrefilet og det er dyrt . Jeg har bonus. Jaktkvote hjemme og flere kilo med indrefillet ev elg i frysen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Blir det lite så sender mutra nødbiff i posten x) Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Blir det lite så sender mutra nødbiff i posten x) Urettferdig All indrefilet er fantastisk hvis tilberedt bra. Marinert.. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Øvelser for "undersiden" av brystet? Noen nevnte decline ettellerannet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Er vel bare å gå tilbake i tråden? Decline benk, dips. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Uff, har begynt å kjenne smerter i høyre skulderen under benkpress i det siste. Virker som det drar og river i en sene. Er ikke helt oppe på skulderene, men helt på toppen av armen. Er bare høyre armen jeg kjenner smerten på. Noen tips? Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg har klart å ødelegge ryggen min . Konsentrasjonen glapp på siste settet med markløft i dag og da var det gjort. Klarte nesten ikke å gå og sitter nå med ekstreme smerter som stråler fra korsryggen og ned glutes. Vet ikke hva som kommer til å skje nå fremover... To be continued... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå