Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

PF du holder på med?

Jepp.

Det var planen, men eg har ikkje fått kjøpt endå og det vart eit akuttinnkjøp på senteret. Ellers kan eg risikere at musklane forsvinn mens eg ser på dei.

Tips til kvar eg kan kjøpa BCAA som duger (har ikkje peiling på om det er forskjellig kvalitet) i pulverform til ein grei penge?

Du blir ikke katabol så fort med mindre du har en fysisk jobb, da er BCAA en god forsikring mot å gå katabol.

Det var ein spøk. :p

Tar litt BCAA før trening når eg trener i fasteperioden.

Norkost selger denne som er god på smak og blander seg fint ut. BCAA uten smak eller tilsetninger er sykt vanskelig å blande ut og smaker høgg...

edit:X-life myrevolution.no har også den samme, jeg ser NK er utsolgt atm...

edit 2: MR også utsolgt... :ph34r:

Meh...

Takk for heads up angåande smak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Resten av middagen fra igår til middag idag. Fetafylt, baconsurret ytrefilet med hjemmelagede fløtegratinerte poteter. Jeg blir sulten av tanken!

Den har vi ventet lenge på! :) Ser særdeles bra ut.

Hehe, ja det tok jammen meg en god stund. Men var sykt digg! Men regna jo med det, da jeg har laget kyllingfilet med feta og bacon før. Aldri prøvd meg på hjemmelagede fløtegratinerte poteter, men det er jo rimelig enkelt i grunn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Resten av middagen fra igår til middag idag. Fetafylt, baconsurret ytrefilet med hjemmelagede fløtegratinerte poteter. Jeg blir sulten av tanken!

403733_10151136920835354_899805353_22495618_1523547669_n.jpg

Høres Ser godt ut! Har lyst å lage noe lignende selv en gang, men orker aldri.

Endret av medlem-211409
Lenke til kommentar

Uff, har begynt å kjenne smerter i høyre skulderen under benkpress i det siste. Virker som det drar og river i en sene.

Er ikke helt oppe på skulderene, men helt på toppen av armen. Er bare høyre armen jeg kjenner smerten på.

Noen tips?

Lenke til kommentar

Jeg har klart å ødelegge ryggen min :ph34r:. Konsentrasjonen glapp på siste settet med markløft i dag og da var det gjort. Klarte nesten ikke å gå og sitter nå med ekstreme smerter som stråler fra korsryggen og ned glutes.

Vet ikke hva som kommer til å skje nå fremover... :(

To be continued...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...