Zeph Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Kor mange gram er det i ein kapsel BCAA? Har typen BCAA MAXX. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 http://maxxessentials.com/bcaa.php ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det står "6 grams of active amino acids in each serving". På boksen står det "Service Size 4 Capsules". Om eg skal opp i 10g blir det 7 stykk, det høyrtes litt masse ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jææ... Er vel derfor man ofte anbefaler BCAA i pulverform og. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det var planen, men eg har ikkje fått kjøpt endå og det vart eit akuttinnkjøp på senteret. Ellers kan eg risikere at musklane forsvinn mens eg ser på dei. Tips til kvar eg kan kjøpa BCAA som duger (har ikkje peiling på om det er forskjellig kvalitet) i pulverform til ein grei penge? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 http://www.norkost.no/xpand_fx%99_400g_bcaa_red_berry_breezer_aminosyrer/P_423 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Sjekk ut gunsa på Bjørgen Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Sjekk ut gunsa på Bjørgen He's huge! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Er ikke uten grunn hun er verdens beste i det hun driver med. Kritikere kan gå og legge seg, hun er et imponerende stykke arbeid. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Er ikke uten grunn hun er verdens beste i det hun driver med. Det er kun i Norge man reagerer når en kvinne ser ut som en idrettsutøver. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Der vil jeg si meg kraftig uenig. Har sett bilder av Bjørgen på utenlandske fora flere ganger, så det er ikke bare i Norge. Og grunnen til det er at hun ikke ser ut som en gjennomsnittlig langrennsutøver.. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det var planen, men eg har ikkje fått kjøpt endå og det vart eit akuttinnkjøp på senteret. Ellers kan eg risikere at musklane forsvinn mens eg ser på dei. Tips til kvar eg kan kjøpa BCAA som duger (har ikkje peiling på om det er forskjellig kvalitet) i pulverform til ein grei penge? PF du holder på med? Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har dere merket noe til nyttårsforsett-folkene på treningssenteret enda? Husker det var umulig å trene i hele Januar og halve februar i fjor pga disse, men så langt i år har jeg ikke merket noen ekstra pågang. Bare jeg som er heldig? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har heller ikke sett noen nye på trening, KAN jo ha med mine treningstider å gjøre og da... Fikk ekte grønn te (oolong) hos ei thaidame på jobb idag. Smakte særdeles mye bedre enn Twinings grønn te ja Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Er det kun grønn te som øker forbrenningen, eller alle typer te? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg vet ikke om andre typer øker forbrenningen på samme måte som grønn te, men de fleste typer te inneholder koffein som igjen gir en liten økning i forbrenning. Grønn te får kroppen til å skille ut noradrenalin slik at forbrenningen økes med inntil 200 kcal om dagen og da primært direkte fettforbrenning. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Det var planen, men eg har ikkje fått kjøpt endå og det vart eit akuttinnkjøp på senteret. Ellers kan eg risikere at musklane forsvinn mens eg ser på dei. Tips til kvar eg kan kjøpa BCAA som duger (har ikkje peiling på om det er forskjellig kvalitet) i pulverform til ein grei penge? Du blir ikke katabol så fort med mindre du har en fysisk jobb, da er BCAA en god forsikring mot å gå katabol. Norkost selger denne som er god på smak og blander seg fint ut. BCAA uten smak eller tilsetninger er sykt vanskelig å blande ut og smaker høgg... edit:X-life myrevolution.no har også den samme, jeg ser NK er utsolgt atm... edit 2: MR også utsolgt... Endret 8. januar 2012 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har dere merket noe til nyttårsforsett-folkene på treningssenteret enda? Husker det var umulig å trene i hele Januar og halve februar i fjor pga disse, men så langt i år har jeg ikke merket noen ekstra pågang. Bare jeg som er heldig? Da er du heldig, her går tredemøllene i ett kjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå