Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var planen, men eg har ikkje fått kjøpt endå og det vart eit akuttinnkjøp på senteret. Ellers kan eg risikere at musklane forsvinn mens eg ser på dei.

Tips til kvar eg kan kjøpa BCAA som duger (har ikkje peiling på om det er forskjellig kvalitet) i pulverform til ein grei penge?

Lenke til kommentar

Det var planen, men eg har ikkje fått kjøpt endå og det vart eit akuttinnkjøp på senteret. Ellers kan eg risikere at musklane forsvinn mens eg ser på dei.

Tips til kvar eg kan kjøpa BCAA som duger (har ikkje peiling på om det er forskjellig kvalitet) i pulverform til ein grei penge?

PF du holder på med?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Har dere merket noe til nyttårsforsett-folkene på treningssenteret enda? Husker det var umulig å trene i hele Januar og halve februar i fjor pga disse, men så langt i år har jeg ikke merket noen ekstra pågang. Bare jeg som er heldig?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om andre typer øker forbrenningen på samme måte som grønn te, men de fleste typer te inneholder koffein som igjen gir en liten økning i forbrenning.

Grønn te får kroppen til å skille ut noradrenalin slik at forbrenningen økes med inntil 200 kcal om dagen og da primært direkte fettforbrenning.

Lenke til kommentar

Du blir ikke katabol så fort med mindre du har en fysisk jobb, da er BCAA en god forsikring mot å gå katabol.

Norkost selger denne som er god på smak og blander seg fint ut. BCAA uten smak eller tilsetninger er sykt vanskelig å blande ut og smaker høgg...

edit:X-life myrevolution.no har også den samme, jeg ser NK er utsolgt atm...

edit 2: MR også utsolgt... :ph34r:

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Har dere merket noe til nyttårsforsett-folkene på treningssenteret enda? Husker det var umulig å trene i hele Januar og halve februar i fjor pga disse, men så langt i år har jeg ikke merket noen ekstra pågang. Bare jeg som er heldig?

Da er du heldig, her går tredemøllene i ett kjør :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...